Kawasaki Z

Z 200


Z 250


Z 300


Z 305


Z 400

Zdjęcie Kawasaki

Z 400 to jednoślad doskonale uzupełniający pełnokrwistą gamę naked'ów Kawasaki, który z pewnością spełni wszystkie potrzeby początkujących motocyklistów. Wystarczy ukończone 18 lat i zdany egzamin na A2, aby móc cieszyć się intuicyjnym prowadzeniem, dużą zwrotnością i mocnym silnikiem, które idealnie sprawdzą się podczas jazdy po zatłoczonym mieście lub pokonywaniu krętych, górskich tras. Nie mniej ważny jest wygląd, a pod tym względem "400-tka" również ma wiele do zaoferowania- w końcu została zaprojektowana zgodnie z ideą Sugomi. Ostre linie nadwozia, wyzywające reflektory i agresywne wersje kolorystyczne doskonale uzupełniają nieokiełznany charakter jednostki napędowej i dopracowanego podwozia nastawionego na sportową jazdę.


Model Z 400 został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 399 cm³, której osiągi zostały przystosowane do wytycznych prawa jazdy kategorii A2. Moc maksymalna 45 KM i maksymalny moment obrotowy 38 Nm sprawiają, że lekka maszyna (model Z 400 ze wszystkimi płynami waży zaledwie 167 kilogramów) momentalnie osiąga prędkość maksymalną ponad 170 km/h. Dynamiczne przyspieszenia i zdecydowana reakcja na ruch manetki gazu to w dużej mierze zasługa nowoczesnego układu zasilania. System elektronicznego wtrysku paliwa posiada dwie przepustnice o średnicy 32 mm, dzięki którym najmniejszy ruch nadgarstka generuje niezapomniane emocje. Chłodzony cieczą, 8-zaworowy czterosuw z podwójnym wałkiem rozrządu w głowicy cechuje się również niskim zużyciem paliwa. Średnie spalanie na poziomie 4 l/100 kilometrów (w cyklu mieszanym) sprawia, że na zbiorniku paliwa o pojemności 14 litrów użytkownicy będą mogli pokonać dystans około 350 kilometrów bez odwiedzania stacji benzynowej. Jednostka napędowa została sparowana z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach oraz mokrym, wielotarczowym sprzęgłem antyhoppingowym, które uniemożliwia blokadę tylnego koła podczas ostrych redukcji biegów. Warto zaznaczyć, że model Z 400 został wyposażony w nowoczesny układ wydechowy z trójdrożnym katalizatorem i sondą lambda, dzięki którym motocykl spełnia rygorystyczne normy emisji spalin Euro 4.


Podwozie Z 400 zostało zaprojektowane z myślą o dynamicznej eksploatacji w mieście, aczkolwiek nic nie stoi na przeszkodzie, aby sporadycznie wybrać się "400-setką" na tor wyścigowy lub górskie, kręte trasy i maksymalnie wykorzystać jego możliwości. Na sztywnej kratownicowej ramie z rur stalowych o dużej odporności na rozciąganie osadzono optymalnie zestrojone zawieszenie z możliwością regulacji napięcia wstępnego sprężyny (z tyłu) oraz skuteczny układ hamulcowy z przeciwpoślizgowym systemem ABS, który nie dopuści do blokady kół podczas wytracania prędkości w złych warunkach pogodowych oraz podczas niespodziewanych sytuacji na drodze. Amortyzację 17-calowych kół powierzono solidnemu widelcowi teleskopowemu o klasycznej budowie oraz kolumnie resorująco-tłumiącej typu Uni-Track Bottom-Link z gazowym amortyzatorem, która została oparta na dwustronnym wahaczu wleczonym ze stali. Wyhamowaniem pojazdu zajmują się dwie wentylowane tarcze hamulcowe typu Wave o średnicy 310 mm i 220 mm (przód/tył) oraz dwutłoczkowe zaciski hydrauliczne.


Nie jest to jednak koniec zalet modelu Z 400. Nisko umieszczona kanapa (raptem 785 mm nad ziemią) oraz smukła budowa środkowej części pojazdu pozwolą niższym kierowcom na swobodne oparcie stóp o podłoże podczas postoju, wyprostowana pozycja za szeroką kierownicą umożliwi wygodne i dynamiczne prowadzenie na przestrzeni setek kilometrów, zaś wielofunkcyjna deska rozdzielcza z analogowym obrotomierzem i ciekłokrystalicznym wyświetlaczem przedstawi kierowcy wiele cennych informacji o motocyklu (m.in. aktualnie wpięty bieg i stan paliwa). Warto również zwrócić uwagę na oświetlenie, ponieważ wykorzystana technologia LED (zarówno z przodu, jak i z tyłu) zapewnia wyśmienite oświetlenie drogi i nadaje bryle jednośladu nowoczesnego, bardzo drapieżnego wyglądu.

Kawasaki Z 400 to doskonała propozycja dla osób, które na pierwszy, poważny motocykl chciałyby sprawić sobie coś odważnego i wystarczająco mocnego, aby móc w pełni korzystać z uroków pokonywanej trasy. Muskularna sylwetka, znakomite osiągi, niska masa i precyzyjne prowadzenie to tylko część powodów, dla których warto udać się do salonu Kawasaki i stać się posiadaczem jednego z najlepiej zapowiadających się jednośladów na prawo jazdy kategorii A2.



Z 440


Z 500


Z 550


Z 650

Zdjęcie Kawasaki

Z 650 to kolejny model, który po latach powrócił do gamy naked'ów Kawasaki. Najnowsza generacja jest jeszcze ostrzejsza, oferuje jeszcze większe osiągi, a jej wygląd robi wrażenie nawet na osobach kompletnie nie interesujących się motoryzacją. Jednośladu został zaprojektowany w zgodzie ze stylem Sugomi, czego najlepszym dowodem jest nisko umieszczony przedni reflektor oraz wysoki "zadupek", które podkreślają sportowy charakter motocykla. Gdy dołożymy do tego trzy oryginalne wersje kolorystyczne otrzymamy naked'a, którego nie da się pomylić z żadnym innym współcześnie produkowanym jednośladem spoza oferty Kawasaki.


Model Z 650 został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 649 cm³, która w zależności od wersji dostosowuje swoje osiągi do wytycznych prawa jazdy kategorii A lub A2. Z myślą o młodszej grupie motocyklistów Kawasaki wdrożyło do oferty zestaw dławiący, który zmniejsza moc maksymalną czterosuwowego silnika z 68 KM do ustawowych 48 KM. Niezależnie od tego, którą z wersji klient wyjedzie z salonu, Z 650 zapewni niezapomniane przeżycia. Bazowy wariant z maksymalnym momentem obrotowym niespełna 66 Nm zagwarantuje dynamiczne przyspieszenia oraz prędkość maksymalną ponad 180 km/h. Chłodzony cieczą twin posiada 8-zaworową głowicę z podwójnym wałkiem rozrządu oraz nowoczesny układ zasilania elektronicznym systemem wtrysku paliwa z podwójną przepustnicą, który przyczynia się do natychmiastowej reakcji na ruch manetki gazu i pozwala na ekonomiczną eksploatację. Średnie spalanie na poziomie 4,3 l/100 kilometrów (w cyklu mieszanym w przypadku wersji o mocy maksymalnej 35 kW) w połączeniu ze zbiornikiem paliwa o pojemności 15 litrów sprawia, że na jednym tankowaniu użytkownicy będą mogli pokonać dystans ponad 300 kilometrów. Jednostka napędowa została połączona z sześciobiegową, manualną skrzynią biegów oraz mokrym, wielotarczowym sprzęgłem antyhoppingowym, dzięki któremu podczas agresywnej redukcji biegów nigdy nie dojdzie do blokady tylnego koła. Zwieńczeniem serca "650-ki" jest masywny układ wydechowy umieszczony pod silnikiem, który dzięki nowoczesnej konstrukcji pozwala Z 650 spełnić rygorystyczne normy emisji spalin Euro 4.


Szkieletem podwozia modelu Z 650 jest kratownicowa rama z rur stalowych o dużej odporności na rozciąganie, która gwarantuje optymalną sztywność i pewne oparcie dla pozostałych podzespołów. W tak dynamicznym motocyklu nie mogło zabraknąć sportowo zestrojonego zawieszenia i skutecznego układu hamulcowego, który wraz z przeciwpoślizgowym systemem ABS zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa podczas jazdy w złych warunkach pogodowych oraz w razie niespodziewanych sytuacji na drodze. Amortyzacją 17-calowych kół zajmuje się masywny widelec teleskopowy (średnica lag- 41 mm) o klasycznej konstrukcji oraz kolumna resorująco-tłumiąca z amortyzatorem gazowym w układzie typu Back-Link, która została osadzona na dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium. Dla wygody użytkowników tylne zawieszenie zostało wyposażone w bezstopniową regulację tłumienia, która umożliwia dostosowanie ustawień do aktualnych warunków na drodze, obciążenia motocykla i preferencji kierowcy. Wyhamowanie lekkiego pojazdu powierzono dwóm pół-pływającym tarczom hamulcowym typu Wave o średnicy 300 mm i dwutłoczkowym zaciskom hamulcowym (z przodu) oraz pojedynczej tarczy hamulcowej (również typu Wave) o średnicy 220 mm i zaciskowi jednotłoczkowemu (z tyłu). Taki zestaw przy masie 187 kilogramów sprawdza się doskonale, czego efektem jest krótka droga hamowania i możliwość wykorzystania tego potencjału na torze wyścigowym.

Kawasaki Z 650 to doskonała propozycja dla osób, dla których wyjątkowa bryła nadwozia o muskularnych kształtach, mocna jednostka napędowa i dopracowane podwozie to najważniejsze cechy przyszłego motocykla. Model Z 650 idealnie sprawdzi się w wielu sytuacjach, a jego potencjał będziemy mogli wykorzystać zarówno w miejskiej dżungli, jak i na krętych, górskich trasach.



Z 750


Z 800


Z 900

Zdjęcie Kawasaki

Z 900 to jeden z najostrzejszych motocykli z obecnej oferty Kawasaki, który zaraz obok modelu Z 1000 prezentuje bezkompromisowy charakter gamy Supernaked. Nienaganna stylistyka, nadwozie o muskularnych kształtach, piekielnie mocna jednostka napędowa oraz zaawansowane podwozie to tylko część zalet, jakie ma do zaoferowania maszyna dla naprawdę doświadczonych jeźdźców. Nie jest to motocykl dla każdego, choć system Ergo-Fit (umożliwiający dostosowanie motocykla do wzrostu różnych użytkowników), seryjny ABS i sprzęgło antyhoppingowe znacząco ułatwią jego eksploatację. Na pochwałę zasługuje również rozbudowana deska rozdzielcza z kontrolką Eco, dzięki której kierowca będzie mógł zoptymalizować swój styl jazdy pod kątem jak najmniejszego spalania, a w efekcie- do jak najmniejszej produkcji szkodliwych spalin.


Model Z 900 został wyposażony w czterocylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 948 cm³. Chłodzony cieczą czterosuw otrzymał nowoczesny układ zasilania elektronicznym systemem wtrysku paliwa z pod-przepustnicami, dzięki któremu nawet w wersji zdławionej do mocy 85 kW reakcja na ruch manetki gazu jest dynamiczna i zaskoczy niejednego doświadczonego motocyklistę. Przyczynił się on również do atrakcyjnego zużycia paliwa, czego efektem jest satysfakcjonujący zasięg na jednym tankowaniu. Średnie spalanie utrzymuje się na poziomie 5,6 l/100 kilometrów (w cyklu mieszanym), co przy zbiorniku paliwa o pojemności 17 litrów da użytkownikom możliwość pokonania dystansu ponad 300 kilometrów bez konieczności zjeżdżania na stację benzynową. W najmocniejszej wersji silnik połączony z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach generuje moc maksymalną 125 KM i maksymalny moment obrotowy ponad 98 Nm, co przy masie własnej pojazdu około 210 kilogramów (ze wszystkimi płynami) gwarantuje niezapomniane przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 220 km/h. Sportowe emocje to nieodłączny element każdej przejażdżki Z 900, co w dużej mierze jest zasługą kilku rozwiązań zaczerpniętych ze świata wyścigów motocyklowych. Sprzęgło antyhoppingowe niwelujące ryzyko blokady tylnego koła podczas ostrej redukcji biegów oraz blok silnika i głowica, w której pracuje szesnaście zaworów sterowanych podwójnym wałkiem rozrządu, które zostały wykonane w technologii odlewu ciśnieniowego (niższa masa, lepsza trwałość i wierne odwzorowanie formy dodające estetyki)- to tylko część patentów zwiększających radość obcowania z najnowszą generacją modelu Z 900.


Podwozie Kawasaki Z 900 przygotowano do eksploatacji w skrajnie różnych warunkach- z jednej strony zapewnia komfort i lekkość prowadzenia podczas codziennego pokonywania miasta, z drugiej zaś nie straszna mu szalona gonitwa po torze wyścigowym lub dynamiczna jazda po górskich, krętych trasach z zachowaniem maksymalnej stabilności i precyzyjnego kierowania jednośladem. Szkieletem Z 900 jest kratownicowa rama z rur stalowych o dużej odporności na rozciąganie, która zapewnia niesamowitą sztywność i pewne oparcie dla pozostałych elementów podwozia mimo, że jej masa nie przekracza 14 kilogramów. Amortyzacją 17-calowych kół zajmuje się masywny widelec teleskopowy typu Upside-down (średnica lag- 41 mm) oraz centralna kolumna resorująco-tłumiąca typu Back-Link oparta na dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium. Dzięki temu, że zawieszenie zostało wyposażone w regulację napięcia wstępnego sprężyny i tłumienia odbicia każdy z użytkowników będzie mógł dopasować jego charakterystykę do własnych preferencji, aktualnego obciążenia motocykla i rodzaju pokonywanej trasy. Wyhamowaniem pojazdu zajmuje się wydajny układ hamulcowy współpracujący z przeciwpoślizgowym systemem ABS, który nie dopuści do uślizgu kół podczas gwałtownego wytracania prędkości oraz w trakcie jazdy w niesprzyjających warunkach pogodowych. Na przedniej osi znajdziemy dwie pół-pływające tarcze hamulcowe typu Wave o średnicy 300 mm i czterotłoczkowe zaciski hydrauliczne, zaś na tylnej, znacznie mniejszą, bo 200 mm tarczę hamulcową trzymaną w ryzach przez zacisk jednotłoczkowy. Taki zestaw idealnie radzi sobie z niewielką masą motocykla, w efekcie zapewniając podróżującym wysoki poziom bezpieczeństwa i pełną kontrolę nad pojazdem nawet podczas intensywnych szaleństw na torze wyścigowym.

Kawasaki Z 900 to doskonała propozycja dla osób, którym marzy się uniwersalny jednoślad o mocnym charakterze. Natychmiastowe pokonywanie zatłoczonej aglomeracji? Weekend na torze wyścigowym? A może ekscytujący wypad na górską trasę, gdzie ilość zakrętów zdaje się być nieskończona? Odpowiedź może być tylko jedna: Z 900!



Z 1000

W swojej kilkudziesięcioletniej historii model Z 1000 doczekał się trzech odrębnych wcieleń, jednakże niezależnie od roku produkcji cechował się tymi samymi założeniami konstrukcyjnymi. W każdym z nich Kawasaki zawarło najlepsze cechy lekkiego motocykla sportowego pozbawionego owiewek, który w rękach dobrego kierowcy potrafił ośmielić niektóre maszyny klasy SuperSport. Pierwsza generacja "Z-ki" narodziła się w pod koniec lat 70' ubiegłego wieku, jej podwalin trzeba doszukiwać się w legendarnym modelu Z1, który był odpowiedzią konstruktorów z Akashi na spektakularną Hondę CB 750 Four. Protoplasta przewyższał głównego konkurenta zarówno pod względem pojemności skokowej silnika, jak i zawartymi w jednostce rozwiązaniami. 82 konie mechaniczne produkowane z czterech cylindrów o objętości 903 cm ³ i głowice z dwoma wałkami rozrządu co prawda nie ukróciły sukcesu koncernu z Kubushiki, aczkolwiek dały początek przełomowemu Z 1000. Nowy "golas" Kawasaki o pojemności 1015 cm ³ i mocy 83 KM z marszu określił swoją pozycję, dzięki wygranej w prestiżowych wyścigach AMA Superbike w Stanach Zjednoczonych pokazał konkurencyjnym maszynom że ich miejsce jest w przytorowym padoku. Do 1983 roku w modelu zachodziły liczne zmiany, głównie na płaszczyźnie pojemności i mocy silnika, pod koniec produkcji dysponował "piecem" o kubaturze 1089 cm ³ i sile 108 KM. Niestety wraz ze spadkiem popularności wyżyłowanych czterocylindrówek zakończono produkcję kultowego modelu. Na swoje odrodzenie Kawasaki Z 1000 musiało czekać 19 lat. Zaprezentowany w 2002 roku dynamiczny naked nawiązywał stylistyką do tuningowych streetfighterów, a jednostka napędowa o mocy prawie 130 KM w zestawieniu z brakiem jakiejkolwiek osłony przed wiatrem zapowiadała naprawdę ekstremalne przeżycia. Sam producent określił motocykl mianem "Hyper Naked Bike", więc przeznaczenie maszyny nie budziło wątpliwości. W niezwykle zwartej, stalowej ramie grzbietowej zainstalowano porządny aluminiowy wahacz, zawieszenie Upside-down o grubych rurach widelca oraz jednostkę napędową i układ hamulcowy z radialnymi zaciskami pochodzącymi z wyczynowego modelu ZX-9R. Silnik o pojemności 953 cm ³ posiadał układ chłodzenia cieczą, cztery zawory na cylinder sterowane za pomocą podwójnego wałka rozrządu i elektroniczny system wtrysku paliwa renomowanej firmy Keihin. Przeniesienie napędu na tylne koło zapewniała precyzyjna sześciostopniowa skrzynia biegów o sportowej charakterystyce, która przykładała się do niebotycznej prędkości maksymalnej, wynoszącej prawie 250 km/h. W stosunku do ZX-9R poprawiono oddawanie mocy i momentu obrotowego w średnim zakresie obrotów, dzięki czemu przyspieszenia stały na równym poziomie z topowymi jednośladami klasy SuperSport. Pojawił się także układ dopalania spalin i trójdrożny katalizator, który dostosowywał nowego Z 1000 do ówczesnych norm emisji szkodliwych gazów. Druga generacja to także gruntownie przerysowany dizajn, jedynie w układzie wydechowym z czterema tłumikami można dostrzec podobieństwo do pierwowzoru. Linia nadwozia opiewa w liczne ostre kształty, dynamiczna stylistyka przedniej lampy i zadarty "zadupek" nie odstają wyglądem od możliwości reszty konstrukcji. Nad pracami projektantów czuwał uznany rysownik ze świata samochodów, który miał na koncie kilka udanych prac- Marc Jordan. Tak jak poprzednik reinkarnowane Z 1000 przez lata produkcji przechodziło wiele zmian, które nota bene utrzymały ten model na początku listy najszybszych nakedów tej klasy pojemnościowej. Modyfikowano przede wszystkim przełożenia skrzyni biegów, układ zasilania i paliwowy, a także nastawy zawieszeń. Co więcej cały czas aktualizowano pojazd od strony stylistycznej, jak również pod kątem bezpieczeństwa jazdy. Większe tarcze hamulcowe, lepsza aerodynamika i wprowadzony w 2005 roku immobilizer to tylko część przejawów troski o zdrowie użytkowników. Także z tego powodu w jednośladach produkowanych od 2007 roku zostały zmniejszone wibracje pośrednio przenoszone z silnika na motocyklistę, co uzyskano zmieniając punkty mocowania jednostki do dodatkowo lekko przerobionej ramy. Trzecie wcielenie Z 1000 pojawiło się na rynku w 2010 roku. Pojemność jednostki wzrosła do 1043 cm ³, ponadto w ofercie zaistniała obudowana wersja SX. Produkowany równolegle jednoślad charakteryzował się pełną owiewką z regulowaną ochronną szybą, co znacząco wpłynęło na komfort pokonywania dużych dystansów. Takie rozwiązanie przypadło do gustu fanom szybkiej turystyki, którzy otrzymali niezwykle szybką alternatywę dla ociężałych krążowników. Jeździec wraz z pasażerem przyjmowali bardzo pochyloną pozycję, która z jednej strony była gwarantem niskiego naporu powietrza i zadowalającej ochrony przed niekorzystną pogodą, z drugiej po przejechaniu kilkuset kilometrów najzwyczajniej męczyła. Jak widać Kawasaki jednym modelem potrafiło zadowolić szerokie grono motocyklistów. Co ważniejsze topowe "golasy" były zaskakująco oszczędne w eksploatacji i trwałe, a mocna jednostka w połączeniu z dopracowanym zawieszeniem i efektywnym układem hamulcowym gwarantowała bezpieczną i bardzo dynamiczną jazdę.



Z 1100


Z 1300


Darmowa dostawa
darmowa dostawa
przy zakupach powyżej 350 zł
Darmowy zwrot
darmowy zwrot
do 15 dni bez podawania przyczyny
Wygodne raty
wygodne raty
uzyskasz je przez internet
ładuje
Proszę czekać...
tel: 17 247 22 20
Kościuszki 78, Łańcut


Napisz wiadomość Sklep stacjonarnyDane kontaktowe