check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Kawasaki Z 1000

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 3210
Fajka zapłonowa - 76641

4,99 zł

Fajka zapłonowa - 76641

stars    (137)
Fajka zapłonowa świecy NGK LB01F - LB01F -10%

16,11 zł

17,90 zł

Najniższa cena: 17,90 zł

Fajka zapłonowa świecy NGK LB01F - LB01F

stars    (39)
Żarówka 12V 10W BA15s pomarańczowa - BU18301T
Podkładka miedziana 14x22x1.5 mm JMT - 4001796055720
Podkładka miedziana 12x18x1.5 mm JMT - 4001796055690
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha  - HF303 -15%

27,37 zł

32,20 zł

Najniższa cena: 32,20 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha - HF303

stars    (57)
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki  - HF204 -15%

30,52 zł

35,90 zł

Najniższa cena: 35,90 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204

stars    (22)
Magnetyczna śruba spustu oleju M12x1,5
Ramka do tablicy rejestracyjnej Gmoto.pl
Żarówka 12V 5W BA15S - 83186
Żarówka 12V 5W T10 Tako - 230741
Łożysko SKF 6203 C3 - 6203/C3
Świeca zapłonowa NGK BR8ES - BR8ES -10%

16,02 zł

17,80 zł

Najniższa cena: 17,80 zł

Świeca zapłonowa NGK BR8ES - BR8ES

stars    (7)
Łożysko SKF 6302 C3 2RS

31,99 zł

Łożysko SKF 6302 C3 2RS

stars    (5)
Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051 -10%

16,20 zł

18,00 zł

Najniższa cena: 18,00 zł

Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051

stars    (7)
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
 Łożysko 6302 FAG C3 2RS - 216475
Świeca zapłonowa NGK CR9EIX irydowa - CR9EIX -10%

60,12 zł

66,80 zł

Najniższa cena: 66,80 zł

Świeca zapłonowa NGK CR9EIX irydowa - CR9EIX

stars    (3)
Świeca zapłonowa NGK B8ES - B8ES -10%

12,33 zł

13,70 zł

Najniższa cena: 13,70 zł

Świeca zapłonowa NGK B8ES - B8ES

stars    (5)
Filtr oleju K&N KN303 - KN-303

57,30 zł

Filtr oleju K&N KN303 - KN-303

stars    (57)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Ściągacz do sworznia tłokowego - 327093
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1

stars    (5)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 41x54x11 - FSD-009 -5%

83,41 zł

87,80 zł

Najniższa cena: 87,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 41x54x11 - FSD-009

stars    (11)
Świeca zapłonowa Awina CR9EK
Żarówka Osram 12V 21/5W BAY15d
Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph  - HF401 -15%

18,79 zł

22,10 zł

Najniższa cena: 22,10 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph - HF401

stars    (3)
Świeca zapłonowa NGK CR9EK - CR9EK -10%

43,65 zł

48,50 zł

Najniższa cena: 48,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR9EK - CR9EK

stars    (2)
Filtr oleju K&N KN204-1 - KN-204-1
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 RC Racing  - HF204RC -15%

37,47 zł

44,08 zł

Najniższa cena: 44,08 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 RC Racing - HF204RC

stars    (22)
Automat stopu przód JMP

30,76 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
Łożysko SKF 6004 C3

18,99 zł

Łożysko SKF 6004 C3

stars    (7)
Akumulator żelowy 12V 9 Ah WM YTX9-BS
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 32x42x3 - S410250012007 -10%

16,65 zł

18,50 zł

Najniższa cena: 18,50 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 32x42x3 - S410250012007

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11 - P40FORK455054 -10%

29,52 zł

32,80 zł

Najniższa cena: 32,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11 - P40FORK455054

stars    (6)
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420610 -10%

9,90 zł

11,00 zł

Najniższa cena: 11,00 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420610

stars    (1)
Żarówka H4 12V 60/55W
Łożysko 6004 2RS SKF

27,70 zł

Łożysko 6004 2RS SKF

stars    (2)

Posiadamy Części motocyklowe do Kawasaki Z 1000

  • Kawasaki Z 1000 B 2007
  • Kawasaki Z 1000 D 2010
  • Kawasaki Z 1000 D 2011
  • Kawasaki Z 1000 D 2012
  • Kawasaki Z 1000 SX 2012
  • Kawasaki Z 1000 E 2012
  • Kawasaki Z 1000 C 2007
  • Kawasaki Z 1000 C 2008
  • Kawasaki Z 1000 C 2009
  • Kawasaki Z 1000 E 2010
  • Kawasaki Z 1000 E 2011
  • Kawasaki Z 1000 SX 2011
  • Kawasaki Z 1000 SX Tourer 2011
  • Kawasaki Z 1000 E Black Edition ABS 2012
  • Kawasaki Z 1000 E ABS 2013
  • Kawasaki Z 1000 E Black Edition ABS 2013
  • Kawasaki Z 1000 SX ABS 2013
  • Kawasaki Z 1000 B 2008
  • Kawasaki Z 1000 B 2009
  • Kawasaki Z 1000 D Black Edition 2012
  • Kawasaki Z 1000 D 2013
  • Kawasaki Z 1000 D Special Edition 2013
  • Kawasaki Z 1000 F 2014
  • Kawasaki Z 1000 F Special Edition 2014
  • Kawasaki Z 1000 F 2015
  • Kawasaki Z 1000 F 2016
  • Kawasaki Z 1000 F Sugomi Edition 2016
  • Kawasaki Z 1000 G ABS 2014
  • Kawasaki Z 1000 G Special Edition ABS 2014
  • Kawasaki Z 1000 G ABS 2015
  • Kawasaki Z 1000 G ABS 2016
  • Kawasaki Z 1000 G Sugomi Edition ABS 2016
  • Kawasaki Z 1000 H ABS 2017
  • Kawasaki Z 1000 H ABS 2018
  • Kawasaki Z 1000 H ABS 2019
  • Kawasaki Z 1000 R Edition ABS 2017
  • Kawasaki Z 1000 R Edition ABS 2018
  • Kawasaki Z 1000 R Edition ABS 2019
  • Kawasaki Z 1000 SX 2014
  • Kawasaki Z 1000 SX ABS 2014
  • Kawasaki Z 1000 SX 2015
  • Kawasaki Z 1000 SX ABS 2015
  • Kawasaki Z 1000 SX ABS 2016
  • Kawasaki Z 1000 SX ABS 2017
  • Kawasaki Z 1000 SX ABS 2018
  • Kawasaki Z 1000 SX ABS 2019
  • Kawasaki Z 1000 A 1979
  • Kawasaki Z 1000 F Special Edition 2015
  • Kawasaki Z 1000 G Special Edition ABS 2015
  • Kawasaki Z 1000 H ABS 2020
  • Kawasaki Z 1000 R Edition ABS 2020
  • Kawasaki Z 1000 SX ABS 2020
  • Kawasaki Z 1000 A 2003
  • Kawasaki Z 1000 A 2004
  • Kawasaki Z 1000 A 2005
  • Kawasaki Z 1000 A 2006
  • Kawasaki Z 1000 A 1977
  • Kawasaki Z 1000 A 1978
  • Kawasaki Z 1000 C ABS 2007
  • Kawasaki Z 1000 C ABS 2008
  • Kawasaki Z 1000 C ABS 2009
  • Kawasaki Z 1000 E ABS 2010
  • Kawasaki Z 1000 E ABS 2011
  • Kawasaki Z 1000 E ABS 2012
  • Kawasaki Z 1000 E Special Edition ABS 2013
  • Kawasaki Z 1000 H i.e. 1980
  • Kawasaki Z 1000 J 1981
  • Kawasaki Z 1000 J 1982
  • Kawasaki Z 1000 K Ltd 1981
  • Kawasaki Z 1000 MK2 1979
  • Kawasaki Z 1000 MK2 1980
  • Kawasaki Z 1000 R2 1983
  • Kawasaki Z 1000 ST 1979
  • Kawasaki Z 1000 ST 1980
  • Kawasaki Z 1000 SX ABS 2011
  • Kawasaki Z 1000 SX ABS 2012
  • Kawasaki Z 1000 Eddie Lawson Replica 1982
  • Kawasaki Z 1000 Ltd 1982
  • Kawasaki Z 1000 Eddie Lawson Replica 1983
  • Kawasaki Z 1000 SX Ninja ABS 2011
  • Kawasaki Z 1000 SX Tourer ABS 2011
  • Kawasaki Z 1000 SX Ninja ABS 2012
  • Kawasaki Z 1000 SX Tourer ABS 2012
  • Kawasaki Z 1000 SX Ninja 2012
  • Kawasaki Z 1000 SX Ninja ABS 2013
  • Kawasaki Z 1000 SX Tourer ABS 2013
  • Kawasaki Z 1000 SX Ninja 2013
  • Kawasaki Z 1000 SX Tourer ABS 2014
  • Kawasaki Z 1000 SX Ninja 2014
  • Kawasaki Z 1000 ABS 2007
  • Kawasaki Z 1000 B LTD 1977
  • Kawasaki Z 1000 B LTD 1978
  • Kawasaki Z 1000 C Police 1978
  • Kawasaki Z 1000 E Shaft 1979
  • Kawasaki Z 1000 C Police 1979
  • Kawasaki Z 1000 B LTD 1979
  • Kawasaki Z 1000 A 1980
  • Kawasaki Z 1000 Classic 1980
  • Kawasaki Z 1000 B LTD 1980
  • Kawasaki Z 1000 C Police 1980
  • Kawasaki Z 1000 C Police 1981
  • Kawasaki Z 1000 CSR 1981
  • Kawasaki Z 1000 CSR 1982
  • Kawasaki Z 1000 P Police 1982
  • Kawasaki Z 1000 J 1983
  • Kawasaki Z 1000 P Police 1983
  • Kawasaki Z 1000 P Police 1984
  • Kawasaki Z 1000 P Police 1985
  • Kawasaki Z 1000 P Police 1986
  • Kawasaki Z 1000 P Police 1987
  • Kawasaki Z 1000 P Police 1988
  • Kawasaki Z 1000 P Police 1989
  • Kawasaki Z 1000 E Special Edition 2012
  • Kawasaki Z 1000 D Special Edition 2012
  • Kawasaki Z 1000 SX 2013
  • Kawasaki Z 1000 SX 2016
  • Kawasaki Z 1000 SX Ninja ABS 2014
  • Kawasaki Z 1000 SX Ninja ABS 2015
  • Kawasaki Z 1000 SX Ninja ABS 2016
  • Kawasaki Z 1000 SX Ninja ABS 2017
  • Kawasaki Z 1000 SX Tourer ABS 2016
  • Kawasaki Z 1000 SX Tourer ABS 2015

Kawasaki Z1000

Części motocyklowe

W swojej kilkudziesięcioletniej historii model Z 1000 doczekał się trzech odrębnych wcieleń, jednakże niezależnie od roku produkcji cechował się tymi samymi założeniami konstrukcyjnymi. W każdym z nich Kawasaki zawarło najlepsze cechy lekkiego motocykla sportowego pozbawionego owiewek, który w rękach dobrego kierowcy potrafił ośmielić niektóre maszyny klasy SuperSport.

Pierwsza generacja "Z-ki" narodziła się w pod koniec lat 70' ubiegłego wieku, jej podwalin trzeba doszukiwać się w legendarnym modelu Z1, który był odpowiedzią konstruktorów z Akashi na spektakularną Hondę CB 750 Four. Protoplasta przewyższał głównego konkurenta zarówno pod względem pojemności skokowej silnika, jak i zawartymi w jednostce rozwiązaniami. 82 konie mechaniczne produkowane z czterech cylindrów o objętości 903 cm ³ i głowice z dwoma wałkami rozrządu co prawda nie ukróciły sukcesu koncernu z Kubushiki, aczkolwiek dały początek przełomowemu Z 1000. Nowy "golas" Kawasaki o pojemności 1015 cm ³ i mocy 83 KM z marszu określił swoją pozycję, dzięki wygranej w prestiżowych wyścigach AMA Superbike w Stanach Zjednoczonych pokazał konkurencyjnym maszynom że ich miejsce jest w przytorowym padoku. Do 1983 roku w modelu zachodziły liczne zmiany, głównie na płaszczyźnie pojemności i mocy silnika, pod koniec produkcji dysponował "piecem" o kubaturze 1089 cm ³ i sile 108 KM. Niestety wraz ze spadkiem popularności wyżyłowanych czterocylindrówek zakończono produkcję kultowego modelu.

Na swoje odrodzenie Kawasaki Z 1000 musiało czekać 19 lat. Zaprezentowany w 2002 roku dynamiczny naked nawiązywał stylistyką do tuningowych streetfighterów, a jednostka napędowa o mocy prawie 130 KM w zestawieniu z brakiem jakiejkolwiek osłony przed wiatrem zapowiadała naprawdę ekstremalne przeżycia. Sam producent określił motocykl mianem "Hyper Naked Bike", więc przeznaczenie maszyny nie budziło wątpliwości. W niezwykle zwartej, stalowej ramie grzbietowej zainstalowano porządny aluminiowy wahacz, zawieszenie Upside-down o grubych rurach widelca oraz jednostkę napędową i układ hamulcowy z radialnymi zaciskami pochodzącymi z wyczynowego modelu ZX-9R. Silnik o pojemności 953 cm ³ posiadał układ chłodzenia cieczą, cztery zawory na cylinder sterowane za pomocą podwójnego wałka rozrządu i elektroniczny system wtrysku paliwa renomowanej firmy Keihin. Przeniesienie napędu na tylne koło zapewniała precyzyjna sześciostopniowa skrzynia biegów o sportowej charakterystyce, która przykładała się do niebotycznej prędkości maksymalnej, wynoszącej prawie 250 km/h. W stosunku do ZX-9R poprawiono oddawanie mocy i momentu obrotowego w średnim zakresie obrotów, dzięki czemu przyspieszenia stały na równym poziomie z topowymi jednośladami klasy SuperSport. Pojawił się także układ dopalania spalin i trójdrożny katalizator, który dostosowywał nowego Z 1000 do ówczesnych norm emisji szkodliwych gazów. Druga generacja to także gruntownie przerysowany dizajn, jedynie w układzie wydechowym z czterema tłumikami można dostrzec podobieństwo do pierwowzoru. Linia nadwozia opiewa w liczne ostre kształty, dynamiczna stylistyka przedniej lampy i zadarty "zadupek" nie odstają wyglądem od możliwości reszty konstrukcji. Nad pracami projektantów czuwał uznany rysownik ze świata samochodów, który miał na koncie kilka udanych prac- Marc Jordan.

Tak jak poprzednik reinkarnowane Z 1000 przez lata produkcji przechodziło wiele zmian, które nota bene utrzymały ten model na początku listy najszybszych nakedów tej klasy pojemnościowej. Modyfikowano przede wszystkim przełożenia skrzyni biegów, układ zasilania i paliwowy, a także nastawy zawieszeń. Co więcej cały czas aktualizowano pojazd od strony stylistycznej, jak również pod kątem bezpieczeństwa jazdy. Większe tarcze hamulcowe, lepsza aerodynamika i wprowadzony w 2005 roku immobilizer to tylko część przejawów troski o zdrowie użytkowników. Także z tego powodu w jednośladach produkowanych od 2007 roku zostały zmniejszone wibracje pośrednio przenoszone z silnika na motocyklistę, co uzyskano zmieniając punkty mocowania jednostki do dodatkowo lekko przerobionej ramy.

Trzecie wcielenie Z 1000 pojawiło się na rynku w 2010 roku. Pojemność jednostki wzrosła do 1043 cm ³, ponadto w ofercie zaistniała obudowana wersja SX. Produkowany równolegle jednoślad charakteryzował się pełną owiewką z regulowaną ochronną szybą, co znacząco wpłynęło na komfort pokonywania dużych dystansów. Takie rozwiązanie przypadło do gustu fanom szybkiej turystyki, którzy otrzymali niezwykle szybką alternatywę dla ociężałych krążowników. Jeździec wraz z pasażerem przyjmowali bardzo pochyloną pozycję, która z jednej strony była gwarantem niskiego naporu powietrza i zadowalającej ochrony przed niekorzystną pogodą, z drugiej po przejechaniu kilkuset kilometrów najzwyczajniej męczyła.

Jak widać Kawasaki jednym modelem potrafiło zadowolić szerokie grono motocyklistów. Co ważniejsze topowe "golasy" były zaskakująco oszczędne w eksploatacji i trwałe, a mocna jednostka w połączeniu z dopracowanym zawieszeniem i efektywnym układem hamulcowym gwarantowała bezpieczną i bardzo dynamiczną jazdę.