Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
27,37 zł
32,20 zł
Najniższa cena: 32,20 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha - HF303
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1
18,79 zł
22,10 zł
Najniższa cena: 22,10 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph - HF401
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-7/1
11,94 zł
13,27 zł
Najniższa cena: 13,27 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 32x39x2 - S410130012007
135,55 zł
169,44 zł
Najniższa cena: 169,44 zł
Łańcuch napędowy DID 520 114 otwarty z zapinką - DID520-114
Posiadamy Części motocyklowe do Kawasaki Z 650
- Kawasaki Z 650 H ABS 2017
- Kawasaki Z 650 H ABS 2018
- Kawasaki Z 650 B 1979
- Kawasaki Z 650 B 1980
- Kawasaki Z 650 C 1980
- Kawasaki Z 650 H ABS 2019
- Kawasaki Z 650 K ABS 2020
- Kawasaki Z 650 B 1977
- Kawasaki Z 650 B 1978
- Kawasaki Z 650 C 1978
- Kawasaki Z 650 C 1979
- Kawasaki Z 650 F 1981
- Kawasaki Z 650 F 1982
- Kawasaki Z 650 F 1983
- Kawasaki Z 650 SR 1979
- Kawasaki Z 650 SR 1980
- Kawasaki Z 650 K ABS 2021
- Kawasaki Z 650 RS ABS 2022
- Kawasaki Z 650 Performance ABS 2021
- Kawasaki Z 650 F 1984
- Kawasaki Z 650 Urban ABS 2022
- Kawasaki Z 650 Urban ABS 2023
- Kawasaki Z 650 Sport ABS 2023
- Kawasaki Z 650 Sport ABS 2022
- Kawasaki Z 650 Performance ABS 2023
- Kawasaki Z 650 Performance ABS 2022
- Kawasaki Z 650 50th Anniversary ABS 2022
- Kawasaki Z 650 50th Anniversary Performance ABS 2022
- Kawasaki Z 650 ABS 2023
- Kawasaki Z 650 ABS 2022
- Kawasaki Z 650 RS ABS 2023
- Kawasaki Z 650 RS 50th Anniversary ABS 2022
- Kawasaki Z 650 2019
- Kawasaki Z 650 2018
Inne modele
- Kawasaki Z 750
- Kawasaki Z 400
- Kawasaki Z H2 1000
- Kawasaki Z 800
- Kawasaki Z 125
- Kawasaki Z 900
- Kawasaki Z 1000
- Kawasaki Z 440
- Kawasaki Z 300
- Kawasaki Z 1300
- Kawasaki Z 250
- Kawasaki Z 1100
- Kawasaki Z 550
- Kawasaki Z 500
- Kawasaki Z 200
- Kawasaki Z 305
- Kawasaki ZX-10RR 1000
- Kawasaki VN 1700
- Kawasaki ZX 1000
- Kawasaki ZX 750
- Kawasaki ZRX 400
- Kawasaki ZR 400
- Kawasaki ZZR 1400
- Kawasaki ZZR 600
- Kawasaki ZZR 400
- Kawasaki ZX-6R 636
- Kawasaki ZX-10R 1000
- Kawasaki ZZR 1100
- Kawasaki ZX-6R 600
- Kawasaki ZRX 1100
- Kawasaki ZR 550
- Kawasaki ZX-6R 600 Ninja
- Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
- Kawasaki ZRX 1200
- Kawasaki ZZR 500
- Kawasaki ZZR 1200
- Kawasaki ZX 750 Turbo
- Kawasaki ZR 750 Zephyr
- Kawasaki ZR 550 Zephyr
- Kawasaki ZR 1100 Zephyr
- Kawasaki ZL 900 Eliminator
- Kawasaki ZL 600 Eliminator
- Kawasaki ZL 1000 Eliminator
- Kawasaki Z1 900
- Kawasaki ZZR 250
- Kawasaki JS 750
- Kawasaki JT 1500
- Kawasaki KR-1S 250
- Kawasaki S1 250
Kawasaki Z 650
Z 650 to kolejny model, który po latach powrócił do gamy naked'ów Kawasaki. Najnowsza generacja jest jeszcze ostrzejsza, oferuje jeszcze większe osiągi, a jej wygląd robi wrażenie nawet na osobach kompletnie nie interesujących się motoryzacją. Jednośladu został zaprojektowany w zgodzie ze stylem Sugomi, czego najlepszym dowodem jest nisko umieszczony przedni reflektor oraz wysoki "zadupek", które podkreślają sportowy charakter motocykla. Gdy dołożymy do tego trzy oryginalne wersje kolorystyczne otrzymamy naked'a, którego nie da się pomylić z żadnym innym współcześnie produkowanym jednośladem spoza oferty Kawasaki.
Model Z 650 został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 649 cm³, która w zależności od wersji dostosowuje swoje osiągi do wytycznych prawa jazdy kategorii A lub A2. Z myślą o młodszej grupie motocyklistów Kawasaki wdrożyło do oferty zestaw dławiący, który zmniejsza moc maksymalną czterosuwowego silnika z 68 KM do ustawowych 48 KM. Niezależnie od tego, którą z wersji klient wyjedzie z salonu, Z 650 zapewni niezapomniane przeżycia. Bazowy wariant z maksymalnym momentem obrotowym niespełna 66 Nm zagwarantuje dynamiczne przyspieszenia oraz prędkość maksymalną ponad 180 km/h. Chłodzony cieczą twin posiada 8-zaworową głowicę z podwójnym wałkiem rozrządu oraz nowoczesny układ zasilania elektronicznym systemem wtrysku paliwa z podwójną przepustnicą, który przyczynia się do natychmiastowej reakcji na ruch manetki gazu i pozwala na ekonomiczną eksploatację. Średnie spalanie na poziomie 4,3 l/100 kilometrów (w cyklu mieszanym w przypadku wersji o mocy maksymalnej 35 kW) w połączeniu ze zbiornikiem paliwa o pojemności 15 litrów sprawia, że na jednym tankowaniu użytkownicy będą mogli pokonać dystans ponad 300 kilometrów. Jednostka napędowa została połączona z sześciobiegową, manualną skrzynią biegów oraz mokrym, wielotarczowym sprzęgłem antyhoppingowym, dzięki któremu podczas agresywnej redukcji biegów nigdy nie dojdzie do blokady tylnego koła. Zwieńczeniem serca "650-ki" jest masywny układ wydechowy umieszczony pod silnikiem, który dzięki nowoczesnej konstrukcji pozwala Z 650 spełnić rygorystyczne normy emisji spalin Euro 4.
Szkieletem podwozia modelu Z 650 jest kratownicowa rama z rur stalowych o dużej odporności na rozciąganie, która gwarantuje optymalną sztywność i pewne oparcie dla pozostałych podzespołów. W tak dynamicznym motocyklu nie mogło zabraknąć sportowo zestrojonego zawieszenia i skutecznego układu hamulcowego, który wraz z przeciwpoślizgowym systemem ABS zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa podczas jazdy w złych warunkach pogodowych oraz w razie niespodziewanych sytuacji na drodze. Amortyzacją 17-calowych kół zajmuje się masywny widelec teleskopowy (średnica lag- 41 mm) o klasycznej konstrukcji oraz kolumna resorująco-tłumiąca z amortyzatorem gazowym w układzie typu Back-Link, która została osadzona na dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium. Dla wygody użytkowników tylne zawieszenie zostało wyposażone w bezstopniową regulację tłumienia, która umożliwia dostosowanie ustawień do aktualnych warunków na drodze, obciążenia motocykla i preferencji kierowcy. Wyhamowanie lekkiego pojazdu powierzono dwóm pół-pływającym tarczom hamulcowym typu Wave o średnicy 300 mm i dwutłoczkowym zaciskom hamulcowym (z przodu) oraz pojedynczej tarczy hamulcowej (również typu Wave) o średnicy 220 mm i zaciskowi jednotłoczkowemu (z tyłu). Taki zestaw przy masie 187 kilogramów sprawdza się doskonale, czego efektem jest krótka droga hamowania i możliwość wykorzystania tego potencjału na torze wyścigowym.
Kawasaki Z 650 to doskonała propozycja dla osób, dla których wyjątkowa bryła nadwozia o muskularnych kształtach, mocna jednostka napędowa i dopracowane podwozie to najważniejsze cechy przyszłego motocykla. Model Z 650 idealnie sprawdzi się w wielu sytuacjach, a jego potencjał będziemy mogli wykorzystać zarówno w miejskiej dżungli, jak i na krętych, górskich trasach.