check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Kawasaki ZR-7 750

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 923
Żarówka 12V 4W BA9S postojówka - 83184
Podkładka miedziana 12x18x1.5 mm JMT - 4001796055690
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Magnetyczna śruba spustu oleju M12x1,5
Ramka do tablicy rejestracyjnej Gmoto.pl
Żarówka 12V 5W T10 Tako - 230741
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Świeca zapłonowa NGK DR9EA - DR9EA -10%

16,02 zł

17,80 zł

Najniższa cena: 17,80 zł

Świeca zapłonowa NGK DR9EA - DR9EA

stars    (1)
Żarówka Osram 12V 4W BA9s

6,44 zł

Żarówka Osram 12V 4W BA9s

stars    (4)
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1

stars    (5)
Akumulator żelowy 12V 10 Ah WM YTX12-BS
Żarówka Osram 12V 21/5W BAY15d
Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph  - HF401 -15%

18,79 zł

22,10 zł

Najniższa cena: 22,10 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph - HF401

stars    (3)
Automat stopu przód JMP

30,76 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
Lampa przód H4 - 99224

236,25 zł

Lampa przód H4 - 99224

stars    (6)
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420610 -10%

9,90 zł

11,00 zł

Najniższa cena: 11,00 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420610

stars    (1)
Żarówka H4 12V 60/55W
Żarówka Osram 12V 5W W2,1x9,5d
Świeca zapłonowa Denso X27ESRU - DR9EA - X27ESRU
Klocki hamulcowe EBC FA 231 (2 szt.) - FA231 -10%

106,58 zł

118,42 zł

Najniższa cena: 118,42 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 231 (2 szt.) - FA231

stars    (4)
Łożysko 6203 2RSC3 SKF - 6203 2RSH/C3
Kołek montażowy do owiewek (1 szt.) - RVT-SR01 -5%

2,84 zł

2,99 zł

Najniższa cena: 2,99 zł

Kołek montażowy do owiewek (1 szt.) - RVT-SR01

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x53x8/9,5 - P40FORK455052 -10%

26,82 zł

29,80 zł

Najniższa cena: 29,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x53x8/9,5 - P40FORK455052

stars    (3)
Linka prędkościomierza
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 32x39x2 - S410130012007 -10%

11,94 zł

13,27 zł

Najniższa cena: 13,27 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 32x39x2 - S410130012007

stars    (1)
Zaworek iglicowy Tourmax - K5 -5%

30,98 zł

32,61 zł

Najniższa cena: 32,61 zł

Zaworek iglicowy Tourmax - K5

stars    (1)
Klocki hamulcowe EBC FA 231 HH (2 szt.) - FA231HH -10%

132,63 zł

147,37 zł

Najniższa cena: 147,37 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 231 HH (2 szt.) - FA231HH

stars    (4)
Klosz kierunkowskazu przód/tył Kawasaki JMP
Olej do amortyzatorów JMC MAXX 10W Syntetyczny 1 l
Klocki hamulcowe EBC FA 229 (2 szt.) - FA229 -10%

106,58 zł

118,42 zł

Najniższa cena: 118,42 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 229 (2 szt.) - FA229

stars    (3)
Łożysko SKF 6205 2RS C3

34,56 zł

Łożysko SKF 6205 2RS C3

stars    (1)
Komplet oslon teleskopu czarny

39,98 zł

Komplet oslon teleskopu czarny

stars    (2)
Świeca zapłonowa NGK DR9EIX irydowa - DR9EIX -10%

58,05 zł

64,50 zł

Najniższa cena: 64,50 zł

Świeca zapłonowa NGK DR9EIX irydowa - DR9EIX

Posiadamy Części motocyklowe do Kawasaki ZR-7 750

  • Kawasaki ZR-7 750 F 2000
  • Kawasaki ZR-7 750 F 2002
  • Kawasaki ZR-7 750 F 2004
  • Kawasaki ZR-7 750 S 2002
  • Kawasaki ZR-7 750 S 2004
  • Kawasaki ZR-7 750 F 1999
  • Kawasaki ZR-7 750 F 2001
  • Kawasaki ZR-7 750 F 2003
  • Kawasaki ZR-7 750 S 2001
  • Kawasaki ZR-7 750 S 2003
  • Kawasaki ZR-7 750 S 2005

Kawasaki ZR-7

Części motocyklowe

Gdy na początku lat 90' rynek motocyklowy i portfele wielbicieli jednośladów przechodziły załamanie, wielu liczących się producentów postanowiło wprowadzić do oferty proste pojazdy zbudowane na istniejących już podzespołach. Tak narodził się segment, który w dzisiejszych czasach nazywany jest "golasami", co dobitnie oddaje wyposażenie i osprzęt owych maszyn. Tę klasę charakteryzowała przede wszystkim niska cena zakupu i eksploatacji, a także silnik chłodzony powietrzem o jak najprostszej konstrukcji (wyprodukowany zazwyczaj na przełomie lat 70' i 80') oraz wytrzymałe podwozie i nadwozie, które bez trudu zniosą niemałe przeciążenia i osiągi archaicznej jednostki. Takim motocyklem było właśnie Kawasaki ZR-7, które w 1999 roku zastąpiło w katalogach niezwykle popularny model Zephyr 750. Na pierwszy rzut oka było widać o wiele atrakcyjniejszą stylistykę nadwozia, która podążała za obecnymi trendami motocyklowej "mody". Była to ogromna zaleta nowego modelu, bowiem jednakowy wygląd Zephyra przez osiem lat produkcji miał prawo sobą znudzić. W stosunku do poprzednika widać także zmiany w tylnym zawieszeniu i ramie, centralna kolumna resorująco-tłumiąca z systemem dźwigni wyparła tradycyjne amortyzatory umieszczone po obu stronach pojazdu, co dodało "Kawie" lekkości i bardziej zadziornego wyglądu. Również na poziomie kierownicy widać kilka świeżych gadżetów, pojawiły się regulowane klamki sprzęgła i hamulca oraz przejrzysta deska rozdzielcza ze wskaźnikiem poziomu paliwa.

Jednostka napędowa o pojemności 739 cm ³ generowała wystarczającą do szybkiej jazdy moc 76 KM oraz maksymalny moment obrotowy 63 Nm i oprócz niesamowicie wysokiego spalania, była wolna od wad konstrukcyjnych. Silnik w układzie R4 zasilany był przez cztery gaźniki sprawdzonej firmy Keihin, a za chłodzenie odpowiadało powietrze wspomagane chłodnicą oleju. Przeniesieniem mocy na tylne koło zajmowało się wielotarczowe, mokre sprzęgło i pięciostopniowa skrzynia biegów. Na przedniej osi znajdował się hydrauliczny układ hamulcowy z dwiema ogromnymi tarczami o średnicy 300 mm i zaciskami marki Tokico, więc skuteczność układu nie odstawała od prędkości maksymalnej 205 km/h. W ówczesnych czasach mokra masa pojazdu nie wychodziła poza akceptowalne ramy i wynosiła 230 kilogramów, choć prawie 30 z nich zapewniało paliwo i olej.

Po dwóch latach produkcji pojawiła się wersja S, gwarantująca lepszą ochronę przed wiatrem i niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Obszerna owiewka zamocowana do ramy, lepszy reflektor i nowa kierownica skutecznie przyczyniły się także do podniesienia komfortu jazdy na dużych dystansach. Produkcja modelu zakończyła się już w 2003 roku.

Czy tak krótki okres sprzedaży był skutkiem niezadowolenia użytkowników i defektami konstrukcji? Bynajmniej. Co prawda motocykliści skarżyli się na zbyt miękką pracę przedniego zawieszenia i nerwowe zachowanie w zakrętach, aczkolwiek kres ZR-7 wyznaczyło prawo. Nowa norma emisji spalin Euro 3 wraz z ostrzejszymi obostrzeniami zdyskwalifikowała przestarzałą budowę czterocylindrowej maszynerii i przeniosła jej obecność na liniach produkcyjnych do przeszłości. Na miejsce modelu weszło nowocześniejsze Kawasaki Z 750, wyposażone w silnik chłodzony cieczą i układ wydechowy z katalizatorem. Szkoda, bowiem ZR-7 mimo wielu zalet nie zdążyło sobie wyrobić renomy i wyrazów uznania wśród szerokiego grona motocyklistów z mniej zasobnym portfelem. A dzięki bardzo mocnemu silnikowi, świetnym osiągom, wygodzie podróżowania, dobrej zwrotności i niskim kosztom zakupu i napraw na pewno by się jej udało osiągnąć sukces na miarę poprzednika. I nawet duży apetyt na paliwo i korodujące gdzieniegdzie podwozie nie byłyby w stanie jej w tym przeszkodzić.