Kawasaki ZZR

ZZR 250


ZZR 400


ZZR 600

W 1986 roku Honda wydała na świat wyjątkowy motocykl, który na zawsze pozostanie w pamięci każdego wielbiciela mocnych wrażeń. O CBR 600 F marzył każdy, kto choć raz usłyszał donośny ryk czterocylindrowej rzędówki zamkniętej w niezwykle lekkiej bryle o aerodynamicznych kształtach. Nie bez powodu na amerykańskim rynku flagowa maszyna Japończyków ze średniej klasy pojemnościowej otrzymała przydomek "Hurricane". Każdy liczący się koncern zazdrościł Hondzie ogromnego sukcesu, ponieważ z roku na rok pozostałe firmy z Wielkiej Czwórki (czyli Suzuki, Yamaha i Kawasaki) odnotowywały co raz większe spadki sprzedaży. W 1990 roku Kawasaki przerwało dominację Tokijskiego giganta wprowadzając do oferty najmocniejszą "600-tkę" w historii jednośladowej motoryzacji. Nie było to bynajmniej ulepszone GPZ 600 R czy GPX 600 R, ponieważ ich przestarzała konstrukcja nie pozwoliłaby na tak imponujące dane techniczne jakie reprezentował nowy zawodnik w klasie sportowych bolidów. Przełomowe ZZ-R 600 dysponowało mocą okrągłych 100 KM, jednakże nie tylko to wyróżniało go na tle konkurencyjnych maszyn. Przy jego budowie wykorzystano wiele rozwiązań, których dotąd na próżno było szukać w innych maszyn z produkcji wielkoseryjnej, bowiem koncern z Akashi chcąc stworzyć coś wyjątkowego nie mógł oszczędzać ani na podzespołach, ani na materiałach z których zostały wykonane. Tym samym ZZ-R 600 uplasowało się w segmencie Premium wśród średniej klasy pojemnościowej i było jedną z najdroższych na rynku. Na pierwszym planie stała oczywiście mocarna jednostka napędowa osadzona w ramie z lekkich stopów aluminium. Czterocylindrowy silnik o pojemności 599 cm ³ posiadał dwa wałki rozrządu sterujące pracą szesnastu zaworów, za dostarczenie mieszanki odpowiadały cztery gaźniki renomowanej marki Mikuni, zaś przeniesieniem ogromnej mocy na koło zajmowała się precyzyjna skrzynia biegów o sześciu przełożeniach. Tak żwawe serce musiało trzymać w ryzach wiele solidnych układów. Trzy hamulce hydrauliczne z tarczami o średnicach od 240 do 300 mm oraz jedno- i czterotłoczkowych zaciskach gwarantowały intuicyjną siłę dozowania i niezwykle krótką drogę hamowania, a co najważniejsze zapewniały wysoki poziom bezpieczeństwa przy prędkościach powyżej 200 km/h. Jednakże ZZ-R 600 oferowała coś więcej, niż tylko sportowe doznania. Już przed premierą, gdy motocykl znalazł się w ofercie w kategorii Gran Turismo, można było się domyślać wielozadaniowości maszyny. Dzięki obszernej kanapie, wysoko umieszczonej kierownicy i pojemnemu zbiornikowi paliwa, a także komfortowo zestrojonemu zawieszeniu z regulacją Kawasaki okazało się idealnym kompanem do dalekich podróży odbywanych w błyskawicznym tempie. To właśnie połączenie uniwersalnego charakteru i wyśmienitych właściwości sportowych ZZ-R 600 stało się legendą japońskiej motoryzacji. Gdy w 1995 roku do oferty wszedł model ZX6-R przełomowe ZZ-R straciło palmę pierwszeństwa w segmencie "ścigaczy", przez co do końca okresu produkcji zyskiwała kolejne ulepszenia pod kątem dalekiej turystyki i użyteczności w codziennej eksploatacji.



ZZR 1100


ZZR 1200


ZZR 1400


Darmowa dostawa
darmowa dostawa
przy zakupach powyżej 350 zł
Darmowy zwrot
darmowy zwrot
do 15 dni bez podawania przyczyny
Wygodne raty
wygodne raty
uzyskasz je przez internet
ładuje
Proszę czekać...
tel: 17 247 22 20
Kościuszki 78, Łańcut


Napisz wiadomość Sklep stacjonarnyDane kontaktowe