KTM Duke II - lista pojemności

Wybierz pojemność Duke II

Poniżej znajduje się lista pojemności KTM Duke II do których posiadamy części motocyklowe w swojej ofercie.

Coś więcej o modelu KTM Duke II

KTM Duke 640 to motocykl klasy naked łączący w sobie charakter supermoto z konstrukcją zaczerpniętą z najlepszego enduro austriackiego producenta lat 90'- modelu LC 4. Jako następca Dukea 620 również cechuje się prostą konstrukcją, żwawym silnikiem i najlepszymi właściwościami jezdnymi w swojej klasie. Jego produkcja trwała od 1999 do 2006 roku, w międzyczasie pojawiało się wiele limitowanych edycji ze specjalnym malowaniem oraz podrasowanymi podzespołami. Ogromna jednocylindrowa jednostka napędowa o pojemności 624 cm ³ generuje moc 55 KM i maksymalny moment 58 Nm. Niestety pozbawiona jest wałka wyrównoważającego, więc wibracje generowane przez silnik potrafią w równym stopniu "rozkręcić" sam motocykl jak i kierowcę. Namiastkę komfortu daje zmodernizowane sprzęgło, które w stosunku do pierwszej generacji jest tu sterowane hydraulicznie. Jego najmocniejszymi stronami jest zawieszenie i bezkonkurencyjny układ hamulcowy marki Brembo. Przedni zawias typu Upside-down oraz tylny centralny amortyzator są dziełem firmy White Powier, mamy tu więc do czynienia z podzespołami najwyższej jakości. Jego specyfikacja najlepiej sprawdza się na krętych górskich odcinkach oraz w codziennej miejskiej eksploatacji, choć nieco zbyt szeroka kierownica nie pozwoli na równie sprawne przeciskanie sie pomiędzy lusterkami jak w przypadku konkurencyjnych "golasów". Stylistyka motocykla wydaje się aktualna nawet w dzisiejszych czasach. Charakterystyczna przednia lampa z dwoma pionowo umieszczonymi soczewkami (nazwana pieszczotliwie "Oczami cyklopa) zgrabnie łączy się z kanciastą linią nadwozia oraz ażurowymi felgami z lekkich stopów aluminium ze studia BBS. Wszystko to okraszone oczywiście typowym dla KTM-a pomarańczowym lakierem. Dzięki zwartej budowie i niskiej masie wynoszącej jedynie 152 kilogramy druga generacja Dukea potrafi zadziwić nawet doświadczonych motocyklistów posiadających mocniejsze maszyny. Dużą rolę odgrywa w tym także precyzyjna skrzynia biegów o pięciu przełożeniach oraz skuteczne zasilanie klasycznym gaźnikiem z asortymentu Mikuni. Do reakcji na ruch manetką gazu trzeba się przyzwyczaić, bowiem jest ona gwałtowna i nie daje kierowcy taryfy ulgowej. Konstruktorzy z Mattinghofen stale rozwijają swoje jednostki, co widać także na przykładzie LC 4. Nadwyrężona konstrukcja skrzyni biegów została ulepszona poprzez dodanie dodatkowej pompy oleju, dzięki czemu problem z szybko zużywającymi się kołami zębatymi piątego biegu został zneutralizowany. KTM Duke 640 mimo bezlitosnego traktowania użytkowników da się lubić, a co ważniejsze zaskarbia uznanie niezawodnością i generowanymi osiągami. Za zakupem przemawia sprawdzona w dużo cięższych warunkach konstrukcja z wyczynowych modeli klasy hard enduro oraz podzespoły renomowanych firm. Więc jeśli przeboleje się wibracje powodujące drobne wstrząsy mózgu oraz agresywną reakcję silnika na gaz to na pewno Duke stanie się niezastąpionym kompanem podczas ekstrawaganckich wojaży po miejskiej dżungli i trasach z ostrymi winklami.
ładuje
Proszę czekać...
tel: 17 247 22 20
Kościuszki 78, Łańcut


Napisz wiadomość Sklep stacjonarnyDane kontaktowe