KTM Duke - lista pojemności

Wybierz pojemność Duke

Poniżej znajduje się lista pojemności KTM Duke do których posiadamy części motocyklowe w swojej ofercie.

Coś więcej o modelu KTM Duke

KTM Duke to seria motocykli typu naked wprowadzona na rynek w 1994 roku. Początkowe modele charakterystyką najbardziej zbliżone były do supermoto, choć składały się w 80 % z podzespołów używanych dotychczas w produkcji motocykli terenowych. Są to jednoślady stworzone do szybkiej szosowej jazdy, bezkonkurencyjnie generujące wszystkie pozytywne emocje płynące z jazdy. Pierwsza generacja Dukea została wyposażona jednostkę napędową z legendarnego enduro LC4. Silnik o pojemności 609 cm ³ generował 56 KM, idealnie współgrając z niską wagą pojazdu o optymalnym rozkładzie mas. Już w kolejnym roku produkcji przeprowadzono pewne modernizacje, wprowadzono automatyczny zawór dekompresyjny sterowany za pomocą cięgna Bowdena. Był to zabieg konieczny, ponieważ dopiero w 1996 roku pojawił się rozrusznik elektryczny. Kolejna generacja zaprezentowana w 1999 roku przyniosła za sobą gruntowny facelifting. Pojawiły się tak zwane "oczy cyklopa", czyli specyficzna przednia lampa z dwoma soczewkami umieszczonymi pionowo, ponadto linia nadwozia nabrała kanciastych kształtów. Kolejne lata nie niosły za sobą większych zmian, aż do 2007 roku gdy serii nadano wygląd podtrzymywany do dziś. Bryła nadwozia została zaostrzona, linia stała się bardziej agresywna, pojawiła się też charakterystyczna rama kratownicowa. Trzecia odsłona to także porzucenie wszelkich atutów supermoto i przeistoczenie modelu w pełnokrwistego naked bikea. W tej generacji bardziej zcentralizowano masę umieszczając układ wydechowy pod silnikiem, którego pojemność wzrosła do 654 cm ³. Tradycyjny gaźnik został zastąpiony przez system wtrysku paliwa marki Keihin, a przy produkcji wahacza użyto lekkich stopów aluminium. W 2012 roku model 690 został wyposażony w układ hamulcowy z systemem ABS. Po 2010 roku Austriacy postanowili wprowadzić modele dla szerszego grona odbiorców. Pojawiły się wersje z jednostkami napędowymi o pojemności 125, 200 i 390 cm ³. Są one produkowane do dziś przez koncern Bajaj w indyjskim mieście Pure. Szerokie grono motocyklistów jest negatywnie nastawiona do jakość wykonywanych tam usług i słusznie zwraca uwagę na niedopracowane wykończenie jednośladów. Przykładowo zaawansowany konstrukcyjnie Duke 125 straszliwie raził instalacją elektryczną, która była niechlujnie zamocowana do ramy za pomocą tandetnych opasek zaciskowych. W kolejnych latach KTM starał się dopilnować tej procedury, bowiem kojarzenie austriackiego koncernu z trytytkami na pewno nie przysporzyła by im nowej klienteli. Marketingowcy z KTM-a dobrze wiedzieli jak podnieść wyniki sprzedaży. Prawie każdy rok sprzedaży niósł ze sobą specjalne wersje limitowane, produkowane w zaledwie kilkuset sztukach. Odznaczały się one atrakcyjnym malowaniem (nie tylko w odcieniach pomarańczy, dominowała szarość i czerń) oraz podrasowanymi podzespołami.
ładuje
Proszę czekać...
tel: 17 247 22 20
Kościuszki 78, Łańcut


Napisz wiadomość Sklep stacjonarnyDane kontaktowe