Posiadamy Części motocyklowe do KTM Go 50
- KTM Go 50 1995
- KTM Go 50 Chrono 1995
- KTM Go 50 Chrono 1997
- KTM Go 50 1994
- KTM Go 50 Chrono 1994
- KTM Go 50 1996
- KTM Go 50 Chrono 502 1996
- KTM Go 50 Chrono 1996
- KTM Go 50 1997
- KTM Go 50 Chrono 502 1997
- KTM Go 50 1998
- KTM Go 50 Chrono 502 1998
- KTM Go 50 1999
Inne modele
- KTM Comet 50
- KTM WR 125
- KTM WR 250
- KTM WR 390
- KTM XC 450
- KTM Freeride 250
- KTM Freeride E 0
- KTM Rally 450
- KTM RC 125
- KTM RC 390
- KTM RC8 890
- KTM MS 50
- KTM RC8 1190
- KTM SC 620
- KTM TXC 400
- KTM MSS 50
- KTM TXC 620
- KTM Adventure 890
- KTM Adventure 390
- KTM Adventure 790
- KTM Adventure 990
- KTM Adventure 640
- KTM Super Adventure 1290
- KTM Super Duke 1290
- KTM Duke 390
- KTM Duke 250
- KTM Duke 790
- KTM Duke 890
- KTM Duke 125
- KTM GS 175
- KTM GS 420
- KTM GS 350
- KTM SMR 450
- KTM SMR 525
- KTM EGS 400
- KTM PL 80
- KTM PL 50
- KTM RXC-E 620
- KTM RXC-E 400
- KTM XCR-W 450
- KTM XCR-W 530
- KTM XC 300
- KTM XCW-E 250
- KTM XCW-E 300
- KTM XC 525
- KTM XC 65
- KTM XC 85
- KTM SMC 690
- KTM Enduro 690
KTM Go 50
KTM Go 50 to miejski skuter z najniższej klasy pojemnościowej, produkowany przez Austriaków od 2000 roku. Jest bardzo ciekawą wariacją miejskiego środka transportu - łączy w sobie wygląd motocykli terenowych od KTM’a i balonowe opony rodem z Hondy Zoomer, jednocześnie zachowując najważniejsze cechy zwinnego skutera do miejskiej jazdy. Warto zwrócić uwagę także na dodatki (m.in. handbary i osłony przednich reflektorów), których nie spotkamy w żadnym innym jednośladzie z tego segmentu.
Pod względem konstrukcyjnym KTM Go 50 nie różni się niczym od klasycznych miejskich skuterów. Napędza go dwusuwowy silnik o przeciętnych osiągach (4 KM i 3,5 Nm), przeniesieniem napędu zajmuje się bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT, a za zasilanie odpowiada gaźnik. Mimo tego, właśnie dzięki swojej wyjątkowości stylistycznej, model Go 50 zdobył dużą popularność wśród początkujących motocyklistów.
Chłodzona powietrzem jednostka napędowa o pojemności skokowej 49 ccm oferuje bardzo przystępne zużycie paliwa. Średnie spalanie wynosi 2,5 l/100 kilometrów, co przy 6 litrowym zbiorniku paliwa zapewnia zasięg ponad 200 kilometrów na jednym tankowaniu. Oczywiście jeśli zboczymy z asfaltowych dróg - a stylistyka, handbary, wysoko podniesiony przedni błotnik i balonowe opony o terenowym bieżniku do tego zachęcają - to ta wartość może znacznie się zwiększyć.
KTM Go 50 to ciekawa propozycja dla osób, które chciałyby wyróżnić się wśród klasycznych skuterów z najniższej klasy pojemnościowej. Niska masa (80 kilogramów) zapewni dobrą sterowność, niskie spalanie nie nadwyręży budżetu młodego motocyklisty, a popularna jednostka napędowa Minarelli Horizontal AC da duże pole do popisu w kwestii tuningu mechanicznego.