Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
19,13 zł
22,50 zł
Najniższa cena: 22,50 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 155 długi Beta/Husaberg/KTM - HF155
19,21 zł
22,60 zł
Najniższa cena: 22,60 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 157 krótki Beta/KTM/Polaris - HF157
27,04 zł
Łożysko SKF 6005 2RS - 6005-2RSH SKF
130,79 zł
163,49 zł
Najniższa cena: 163,49 zł
Łańcuch napędowy DID 520 110 otwarty z zapinką - DID520-110
6,24 zł
Żarówka Osram 12V 10W BA15s
39,62 zł
Filtr oleju K&N KN155 - KN-155
81,73 zł
90,81 zł
Najniższa cena: 90,81 zł
Pasuje na tyłKlocki hamulcowe EBC FA 208 TT (2 szt.) - FA208TT
30,27 zł
Łożysko 6005 2RS C3 SKF
55,85 zł
62,05 zł
Najniższa cena: 62,05 zł
Zębatka przód JT JTF1902.15RB, 15z rozmiar 520 z tłumikiem drgań - JTF1902.15RB
269,50 zł
Tarcza hamulcowa przód Prox KTM 125-530 90-18 Husqvarna 125-501 14-18 - 37.BD16290
129,08 zł
143,42 zł
Najniższa cena: 143,42 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR897.50, 50z rozmiar 520 - JTR897.50
217,55 zł
229,00 zł
Najniższa cena: 229,00 zł
Zębatka tylna ZF Dual ZFD-897-50-ORG 50Z rozmiar 520 pomarańczowa - ZFD-897-50-ORG
Posiadamy Części motocyklowe do KTM SMC 660
- KTM SMC 660 Supermoto 2003
- KTM SMC 660 Supermoto 2004
- KTM SMC 660 Supermoto 2005
- KTM SMC 660 Supermoto 2006
- KTM SMC 660 Supermoto
- KTM SMC 660 LC4 Supermoto Factory Edition 2002
- KTM SMC 660 LC4 Supermoto Factory Edition
- KTM SMC 660 LC4 Supermoto Factory Edition 2004
KTM SMC 660
Zaprezentowany w 2002 roku KTM SMC 660 to agresywna maszyna stworzona dla doświadczonych jeźdźców do niezrównoważonej jazdy po ciasnych winklach i łamania wszystkich przepisów kodeksu drogowego podczas 15 minutowej przejażdżki. Jeśli kiedyś stojąc na jednej z zakorkowanych ulic swojego miasta marzyłeś o motocyklu na którym mógłbyś ominąć sznur samochodów przejeżdżając po prostu po ich dachach, to Austriacy oferują Ci odpowiednią maszynę.
Motocykl został wyposażony w jednocylindrowy silnik o pojemności 653 cm ³, który mimo że oferuje niewielką moc 32 KM, to generuje niezwykłe przyspieszenia i zadowalającą prędkość maksymalną, która w dużej mierze zależy od tego jak bardzo kierowca przytuli się do zbiornika paliwa. Chłodzona cieczą jednostka napędowa zasilana jest przez tradycyjny gaźnik renomowanej marki Keihin, a za przeniesienie napędu odpowiada ciężko, aczkolwiek precyzyjnie działająca skrzynia biegów o pięciu przełożeniach.
Jedyne co razi w tak dopracowanym jednośladzie to brak elektrycznego rozrusznika. Przestarzały kickstarter już dawno powinien odejść do lamusa, tym bardziej że kompresja ogromnego singla stawia niewyobrażalny opór, a kopniak potrafi "oddać" urywając przy okazji nogę.
SMC 660 to maszyna fabrycznie przygotowana do wjazdu na tor. Widelec upside-down o ogromnej 50 milimetrowej średnicy lag i skoku zawieszenia na poziomie prawie 30 cm gwarantuje idealne prowadzenie, tym bardziej że towarzyszy mu tylne zawieszenie w systemie Monoshock o równie dużym skoku. Oczywiście oba podzespoły dostarcza renomowana firma White Power. Efektywność na torze zapewni także niezastąpiony układ hamulcowy marki Brembo z olbrzymią 320 mm tarczą i cztero tłoczkowym zaciskiem na przedniej osi.
Typowe dla segmentu supermoto 17 calowe felgi obute zostały w genialne opony Pirelli Scorpions, zapewniające nienaganną trakcję oraz dużą przyczepność zarówno na suchym i mokrym asfalcie.
KTM odznacza się dynamiczną stylistyką w typowej pomarańczowej kolorystyce. Kanciasta linia nadwozia, szprychowe obręcze kół i podwójne wydechy wyłaniające się spod „zadupka” robią wrażenie.
SMC 660 to zdecydowanie nie jest motocykl do komfortowego i spokojnego spędzania czasu za sterami kierownicy. Twarda kanapa i sportowa pozycja zachęcają do rywalizacji, a żwawa jednostka oraz dobrze zestrojone hamulce i zawieszenie nie pozwolą na przepuszczenie żadnego zakrętu.