Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
19,21 zł
22,60 zł
Najniższa cena: 22,60 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 157 krótki Beta/KTM/Polaris - HF157
27,04 zł
Łożysko SKF 6005 2RS - 6005-2RSH SKF
119,00 zł
Manetki żelowe oryginał - 78102021000
56,25 zł
62,50 zł
Najniższa cena: 62,50 zł
Zębatka przód JT JTF1901.13SC, 13z rozmiar 520 samoczyszcząca - JTF1901.13SC
59,95 zł
70,53 zł
Najniższa cena: 70,53 zł
Gąbkowy Filtr powietrza HifloFitro HFF 5018 - HFF5018
103,94 zł
Łożyska koła tył przód
Posiadamy Części motocyklowe do KTM SMR 450
- KTM SMR 450 4T Supermoto 2012
- KTM SMR 450 4T Supermoto 2007
- KTM SMR 450 4T Supermoto 2008
- KTM SMR 450 4T Supermoto 2009
- KTM SMR 450 4T Supermoto 2010
- KTM SMR 450 4T Supermoto 2011
- KTM SMR 450 Supermoto 2013
- KTM SMR 450 Supermoto i.e. 2014
- KTM SMR 450 Supermoto 2011
- KTM SMR 450 Supermoto 2005
- KTM SMR 450 Supermoto 2006
- KTM SMR 450 2004
- KTM SMR 450 2022
- KTM SMR 450 2021
- KTM SMR 450 2023
KTM SMR 450
KTM SMR 450 to ekstremalny motocykl sportowy typu Supermoto fabrycznie przygotowany do startów w zawodach klasy S2, czyli wyścigów nieograniczających w żaden sposób osiągów wykorzystywanych pojazdów. Mamy tu więc do czynienia z jak najmocniejszym silnikiem umieszczonym w jak najlżejszej konstrukcji, co daje szansę na pełne wykorzystanie toru i umiejętności zawodnika oraz dosiadanej przez niego maszyny.
Budowę jednocylindrowej jednostki napędowej oparto na sercu wyczynowej terenówki KTM-a o nazwie SXF 450. Po odpowiednich modyfikacjach (między innymi dodaniu piątego przełożenia skrzyni biegów) otrzymano silnik idealnie sprawdzający się na asfalcie, pozwalający osiągnąć większą prędkość maksymalną. Dodatkowo SMR 450 otrzymało sprzęgło antyhoppingowe, które eliminuje niebezpieczeństwo zablokowania się tylnego koła podczas dynamicznej redukcji biegów.
Nawet w ujarzmionych wersjach austriackich supermoto dopuszczonych do ruchu publicznego montowane są dopracowane układy hamulcowe marki Brembo o nadzwyczajnej skuteczności. Nie dziwi więc fakt że w motocyklu bez homologacji, który został stworzony wyłącznie na tor, zainstalowano jeszcze lepsze podzespoły. Cztero tłoczkowy zacisk z asortymentu niemieckiej Magury zamontowany na przedniej osi współpracuje z dużą tarczą o średnicy 310 mm gwarantując efekt którego nie spodziewaliby się nawet użytkownicy Super Sportów. Trzeba mieć bowiem na uwadze że jednoślad z zalanymi płynami waży jedynie 110 kilogramów, co w połączeniu z tak ostrym układem daje zatrważające rezultaty.
Do zawodowej jazdy dostosowano także zawieszenie, które pochodzi oczywiście od firmy White Power. Przedni widelec Upside-down i tylny amortyzator Monoshock został skrócony i utwardzony, jednakże dzięki regulacji każdy z kierowców może dostosować ich działanie do indywidualnych potrzeb. Dzięki temu SMR prowadzi się pewniej, a na wymagających zakrętach zawodnicy nie muszą się martwić o stabilność i tor jazdy.
Mimo, że to bez znaczenia dla większości zawodników, to SMR 450 prezentuje się świetnie. Oczywiście linia stylistyczna dla większości supermoto jest wspólna, cechuje je zwarta budowa, brak fantazyjnego oświetlenia czy ażurowych felg. Pod tym względem KTM się nie wyróżnia, lecz przemyślany dobór kolorów poszczególnych podzespołów nadał SMR-ce głębi która cieszy oko.