Części do Moto Ventus

Najpopularniejsze modele

motocykle Moto Ventus - logo

Charakterystyka marki

Moto Ventus to stosunkowo nowa firma na polskim rynku pojazdów jednośladowych. Swój debiut miała w 2005 roku, który poparty był wnikliwą analizą polskiego rynku. Firma stawia na nowoczesne rozwiązania i elastyczne podejście do oczekiwań i potrzeb klientów.

 

W ofercie firmy znajduje się 18 modeli pojazdów, które charakteryzują się bardzo dobrą jakością, dbałością o każdy szczegół wykonana jak również ciekawym desingiem. Oferowane przez firmę pojazdy, dzięki wszechstronnej i starannej kontroli jakości są całkowicie bezpieczne i posiadają wszystkie normy dopuszczające je do użytku na drodze.  Ich jakość jak i stylizacja nie odbiega od podobnych produktów oferowanych przez producentów światowej sławy.

 

Wyzwanie jakie postawiła przed sobą firma, to stworzenie nowej rozpoznawalnej marki, którą cechować będzie niezawodność i atrakcyjna cena. Cechy te powodują, że marka jest wiarygodna i ma coraz więcej lojalnych klientów. Dla firmy pracują profesjonaliści, którzy troszczą się o wysoką jakość oferowanych przez siebie pojazdów.

Wszystkie modele Moto Ventus

Poniżej znajduje się lista modeli Moto Ventus do których posiadamy części motocyklowe w swojej ofercie.

Balica

Camera 4T

Grand 4T

Moto Ventus Grand to doskonała propozycja dla tych, co potrzebują dynamicznego środka transportu w mieście. Kilka wersji kolorystycznych, kufer centralny wchodzący w skład wyposażenia podstawowego i atrakcyjna stylistyka ze sportowym zacięciem- tyle potrzeba, aby zaskarbić sobie uwagę użytkowników, którzy mają już dosyć zatłoczonej komunikacji miejskiej lub własnego samochodu zalegającego w korku.

Jedną z największych zalet modelu Grand jest czterosuwowa jednostka napędowa o wysokim poziomie kultury pracy i niskim spalaniu. Według powszechnej opinii wieloletnich użytkowników średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym wynosi zaledwie 2,5 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 5 litrów zapewnia zadowalający zasięg około 200 kilometrów na jednym tankowaniu. Ogólny zarys konstrukcji jednocylindrowego silnika prezentuje się bardzo prosto: chłodzenie powietrzem, dwa zawory sterowane pojedynczym wałkiem rozrządu, zasilanie tradycyjnym gaźnikiem i bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT. Jednym ze "smaczków" Grand'a jest seryjnie montowany sportowy układ wydechowy, który zwiększa efektowność jednostki i zapewnia lepsze brzmienie. W podwoziu znajdziemy kolejne sprawdzone rozwiązania konstrukcyjne, które zapewnią bezpieczne i komfortowe podróżowanie po drogach o dobrej nawierzchni. Tarczowo-bębnowy układ hamulcowy, konwencjonalne zawieszenia (klasyczny widelec teleskopowy i dwa amortyzatory olejowe oparte na dwustronnym wahaczu wleczonym) i sztywna rama z rur stalowych o dużym przekroju dadzą pewność, że przemieszczanie się w mieście obejdzie się bez zbędnych niespodzianek. Moto Ventus Grand to wzorowy przykład czterosuwu z tej klasy pojemnościowej w rozsądnej cenie. Dobra jakość wykonania, zadowalające wyposażenie, deska rozdzielcza z rozbudowanym zestawem wskaźników i energiczna jednostka napędowa- to cechy, dzięki którym model Grand 4T zdobył w naszym kraju szerokie grono użytkowników.

Grando 4T

Modo 4T

Moto Ventus Modo I to kompaktowy skuter miejski gwarantujący dużą funkcjonalność i atrakcyjną stylistykę. Uniwersalny charakter to składowa wielu czynników- ponadprzeciętna ładowność, prosta budowa jednostki napędowej i stonowana paleta wersji kolorystycznych to tylko ułamek tego, co oferuje niepozorny środek miejskiego transportu.

Dużą rolę w popularności modelu Modo (pierwszej generacji) na naszym rynku odegrało wytrzymałe podwozie, zapewniające bezawaryjną eksploatację na długie lata. Zawieszenie i układ hamulcowy zastosowany przez Moto Ventus to klasyka gatunku. Konwencjonalny widelec teleskopowy i dwa elementy resorująco-tłumiące oparte na dwustronnym wahaczu wleczonym zapewnią wygodę podróżowania nawet na trasach o gorszej nawierzchni, zaś tarczowo-bębnowy układ hamulcowy z jednotłoczkowym zaciskiem hydraulicznym da efektywne wytracanie prędkości i zadowalająco krótką drogę hamowania. Duży wpływ na właściwości jezdne ma również stalowa rama oraz 12 calowe koła z obręczami ze stopów aluminium, które pozytywnie przyczyniają się do zmniejszenia masy nieresorowanej. "Sercem" Moto Ventus'a jest jednocylindrowa jednostka napędowa o pojemności 49 cm³, znana przede wszystkim z bardzo niskiego zużycia paliwa. Na zbiorniku paliwa o pojemności 6 litrów opanowani użytkownicy osiągną zasięg nawet 300 kilometrów na jednym tankowaniu. Biorąc pod uwagę fakt, że Modo I zasilane jest tradycyjnym gaźnikiem, to spalanie na poziomie 2 l/100 kilometrów jest fenomenalnym wynikiem, które nie odstaje od markowych maszyn z dużo wyższej półki cenowej. Ogólny zarys udowy napędu jest powszechnie znany wszystkim skuteromaniakom. Bezstopniowa przekładnia CVT, chłodzenie powietrzem, dwuzaworowa głowica z pojedynczym wałkiem rozrządu i zapłon CDI- tyle wystarczyło, aby z niewielkiej kubatury silnika wygenerować moc maksymalną 3 KM i maksymalny moment obrotowy 3,5 Nm. Moto Ventus Modo pierwszej generacji będzie idealnym wyborem dla tych, co szukają ekonomicznego środka transportu na co dzień. Sportowa stylistyka, niewielkie koszty eksploatacyjne, możliwość samodzielnych napraw i nieograniczone możliwości w podnoszeniu osiągów to powody, dla których warto bliżej poznać skuter za niewiele ponad 3 tys. złotych.

Modo II 4T

Moto Ventus Modo II to jeden z najoszczędniejszych skuterów miejskich dostępnych na naszym rynku. W drugiej generacji, która weszła do sprzedaży kilka lat po wprowadzeniu do oferty modelu Modo I, przeprowadzono szereg modyfikacji, mających na celu m.in. poprawienie bezpieczeństwa jazdy. To właśnie z tego powodu hamulec bębnowy przy tylnym kole został wyparty przez tarczę hamulcową o średnicy 160 mm i jednotłoczkowy zacisk hydrauliczny. Dodatkowo producent zainstalował na pokładzie przeciwpoślizgowy system ABS, który nie dopuści do blokady kół podczas gwałtownego wytracania prędkości podczas jazdy w złej pogodzie lub w trakcie hamowania na drogach o słabej nawierzchni.

Model Modo drugiej generacji nadal napędzany jest przez jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 49 cm³. Czterosuwowa charakterystyka silnika korzystnie wpływa na zużycie benzyny w zatłoczonym mieście. Realne spalanie na poziomie 2 l/100 kilometrów nie stanowi dla niego najmniejszego problemu, co przy 6 litrowym zbiorniku paliwa gwarantuje okrągłe 300 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu. Moto Magnus postawił na prostą budowę silnika, dzięki czemu początkujący użytkownicy będą mogli we własnych zakresie wykonać większość napraw lub przeprowadzić gruntowny serwis jednośladu. Chłodzenie powietrzem, gaźnikowy układ zasilania, bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT i dwuzaworowa głowica z pojedynczym wałkiem rozrządu nie będą stawiać barier przed nastoletnimi majsterkowiczami. Kolejnym plusem będzie możliwość nieograniczonego tuningu jednostki napędowej, który dzięki popularnej konstrukcji będzie mógł być oparty na podzespołach renomowanych producentów. Wiele dobrego znajdziemy również w podwoziu. Stalowa rama zapewnia dobrą wytrzymałość i dużą ładowność (ponad 160 kilogramów). Co więcej stała się oparciem dla klasycznego zestawu zawieszeń- widelca teleskopowego i dwóch amortyzatorów olejowych opartych na dwustronnym wahaczu wleczonym. Komfortowo zestrojone "zawiasy" gwarantują wygodę podróżowania na większości nawierzchni, aczkolwiek 12 calowe koła nie zapewnią stabilności torowiskach lub studzienkach czyhających w mieście. Moto Ventus Modo II to godny następca pierwszej generacji. Lepsze właściwości jezdne, system ABS ze zmodyfikowanym układem hamulcowym i ten sam, bardzo oszczędny i wręcz bezawaryjny czterosuwowy silnik.

Natio

Prymus I 4T

Prymus II 4T

Rally 4T

Skyline 4T

Sport

ładuje
Proszę czekać...
tel: 17 247 22 20
Kościuszki 78, Łańcut


Napisz wiadomość Sklep stacjonarnyDane kontaktowe