Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 83
-20%
77,54 zł
96,92 zł
Najniższa cena: 96,92 zł
Łańcuch napędowy DID 428 D 118 otwarty z zapinką - DID428D-118
(13)
-15%
75,91 zł
89,30 zł
Najniższa cena: 89,30 zł
Łańcuch napędowy RK 428 HSB 118 otwarty z zapinką - 428HSB-118-CL
(10)
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
-20%
110,06 zł
137,58 zł
Najniższa cena: 137,58 zł
Łańcuch napędowy DID 428 HD 118 otwarty z zapinką - DID428HD-118
(18)
-20%
289,46 zł
361,83 zł
Najniższa cena: 361,83 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy DID 428 VX 118 X-Ring otwarty z zapinką - DID428VX-118
(7)
-20%
190,49 zł
238,11 zł
Najniższa cena: 238,11 zł
Łańcuch napędowy DID 428 NZ 118 G&B otwarty z zapinką złoty - DID428NZG&B-118
(4)
-20%
60,42 zł
75,52 zł
Najniższa cena: 75,52 zł
Łańcuch napędowy DID 428 AD 118 otwarty z zapinką - DID428AD-118
(49)
424,46 zł
Urządzenie do do kontroli osiowości łańcucha Profi Products laser liniowy - CAT-LINE
379,75 zł
Urządzenie do do kontroli osiowości łańcucha Profi Products laser punktowy - CAT-DOT
-15%
63,33 zł
74,50 zł
Najniższa cena: 74,50 zł
Łańcuch napędowy RK 428 SB 118 otwarty z zapinką - 428SB-118-CL
Posiadamy Części motocyklowe do MZ ES 250
- MZ ES 250 1957
- MZ ES 250 Doppelsport 1957
- MZ ES 250 1958
- MZ ES 250 1959
- MZ ES 250 1960
- MZ ES 250 1961
- MZ ES 250 /1 1962
- MZ ES 250 /1 1963
- MZ ES 250 /1 1964
- MZ ES 250 /1 1965
- MZ ES 250 /1 1966
- MZ ES 250 /1 1967
- MZ ES 250 /2 1968
- MZ ES 250 /2 1969
- MZ ES 250 /2 Trophy 1970
- MZ ES 250 /2 Trophy 1971
- MZ ES 250 /2 Trophy 1972
- MZ ES 250 /2 Trophy 1973
- MZ ES 250 1956
- MZ ES 250 /1 1961
- MZ ES 250 /2 Trophy 1967
- MZ ES 250 /2 Trophy 1969
MZ ES 250
MZ ES 250 to klasyczny motocykl produkowany w latach 1969-1973 przez Motorradbau in Zschopau. W latach swojej świetności była podstawowym środkiem lokomocji Milicji Obywatelskiej, a dziś, pół wieku od premiery jest cenionym klasykiem zarówno w Polsce, jak i w kraju swoich narodzin, czyli dzisiejszych Niemczech. Model ES 250 to przede wszystkim fenomenalny wygląd, duży komfort jazdy i nowatorskie rozwiązania - tak, w latach 70’ ubiegłego wieku 2. stopniowa regulacja twardości tylnego zawieszenia robiła wrażenie!
MZ ES 250 została wyposażona w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 243 ccm. Chłodzony powietrzem silnik dwusuwowy generuje moc maksymalną 19 KM, która pozwala na naprawdę dynamiczne przyspieszenia i umożliwia rozpędzenie się do aż 130 km/h. Kluczową rolę w osiągach ES 250 odgrywa masa i skuteczne zasilanie gaźnikiem BVF 28N1-1. Ze wszystkimi płynami MZ waży tylko 156 kilogramów - niewiele jak na klasę pojemnościową i lata produkcji. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o czterech przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i łańcucha napędowego.
MZ ES 250 porusza się na 16. calowych felgach szprychowych ze stalowymi obręczami, które zostały obute w opony szosowe (choć dzisiaj to bardziej lekki dual-sport) o rozmiarach 3,00-16 i 3,50-16 (przód/tył). O komfort podróżujących dba miękko zestrojone zawieszenie, na które składają się dwa wahacze - pchany z przodu i wleczony z tyłu. Bezpieczeństwo podczas jazdy zapewniają dwa hamulce bębnowe, które w latach 70’ w Polsce były wzorem skutecznego układu hamulcowego. Dzisiaj, po przesiadce ze współczesnego motocykla trzeba uważać, bo przy prędkości maksymalnej 130 km/h można przeżyć spore zaskoczenie.