Peugeot Elystar

Elystar 50

Mimo że skuterów klasy 50 cm ³ nie zwykło się opatrywać mianem "maxi", to Elystar zarówno gabarytami, jak i właściwościami turystycznymi w pełni na to zasługuje. "Najmniejszy z największych" jednoślad z automatyczną przekładnią ze stajni Peugeota zadziwia przestronnością i komfortem użytkowania. Poza wygórowaną ceną Elystar 50 posiada więcej cech których na próżno szukać w innych skuterach tej klasy pojemnościowej. Przede wszystkim oprócz jednostki napędowej i innych drobnych podzespołów całą konstrukcję dzieli z większymi modelami 125 i 150. Dzięki temu układ hamulcowy, zawieszenia i właściwości trakcyjne stoją, jak na "50-tkę", na bezkonkurencyjnym poziomie. Dzieli z nimi także elegancką i wysmakowaną linię nadwozia, w tym przypadku nie ma mowy o ostrych kształtach, agresywnej stylistyce i jaskrawym malowaniu. Mimo upływu 15 lat od daty premiery jego sylwetka jest nadal aktualna i ciągle wyróżnia się z tłumu. Jedyne co nie pasuje do całokształtu, to wysokoobrotowy silnik dwusuwowy, który zakłóca spokojny dizajn i stonowaną kolorystykę. Elystar bez wątpienia przypadnie do gustu wyrośniętym nastolatkom i innym wysokim osobom, bowiem obszerna budowa zapewnia wygórowany poziom komfortu. Dzięki wysoko umieszczonej kierownicy w końcu nie będą o nią obcierać nogami podczas manewrów, a wysoko usadowiona kanapa i dużo miejsca na nogi pozwolą zająć wyprostowaną pozycję. Każdy użytkownik Peugeota doceni także seryjnie montowaną wysoką szybę, która w pełni spełnia swoje zadanie. Na uwagę zasługują także eleganckie zegary z chromowanymi obramowaniami oraz zestaw wskaźników, bowiem rzadko jednoślady z tej klasy informują o przebiegu dziennym czy aktualnym spalaniu. Duże rozmiary sprzyjają także ładowności. Pod kanapą zmieszczą się dwa kaski i kurtka, a pod zegarami, w mniejszym schowku, bez problemu pomieścimy dokumenty i rękawiczki. Oba są oczywiście zamykane na klucz, choć to nie koniec seryjnych systemów bezpieczeństwa. Elystar na liście wyposażenia fabrycznego ma również blokadę tylnego koła, która wysuwa się z tylnego bocznego panelu. Osprzęt większych modeli niesie za sobą kolejne korzyści. Układ hamulcowy posiada tarcze o średnicy ponad 200 mm na każdym kole, ponadto z przodu widnieją przewody w stalowym oplocie. Takie zestawienie skutkuje wyśmienitą skutecznością, nawet gdy skuter nie posiada fabrycznych blokad i rozwija prędkość maksymalną znacznie wykraczającą poza ramy polskiego prawa. Dwusuwowa jednostka o pojemności 49 cm ³ generuje moc 4,5 KM, zasilana jest tradycyjnym gaźnikiem, co nie wróży niskiego spalania. W cyklu miejskim potrafi zużyć do 4 litrów paliwa na 100 kilometrów, co jest jedynym minusem niezwykle udanego Elystara. Niektórzy nie mogą także pojąć chłodzenia powietrzem, które przy tak wysokiej cenie i bogatym wyposażeniu jest uzasadnioną pretensją. Tym bardziej że tańsze modele z katalogów konkurencji, nawet tej z Państwa Środka i okolicznych krajów znanych z wątpliwej jakości wyrobów, oferują ekonomiczne silniki czterosuwowe chłodzone cieczą o zbliżonych osiągach. Mimo to Elystar 50 to jeden z niewielu pojazdów tej klasy, którym bez większych przeróbek można udać się w daleką trasę. Pojemny zbiornik paliwa, doskonała osłona przed warunkami atmosferycznymi, duże schowki i ergonomiczna pozycja za kierownicą na pewno przypadnie do gustu młodocianym globtroterom.



Elystar 125


Elystar 150


Darmowa dostawa
darmowa dostawa
przy zakupach powyżej 350 zł
Darmowy zwrot
darmowy zwrot
do 15 dni bez podawania przyczyny
Wygodne raty
wygodne raty
uzyskasz je przez internet
ładuje
Proszę czekać...
tel: 17 247 22 20
Kościuszki 78, Łańcut


Napisz wiadomość Sklep stacjonarnyDane kontaktowe