check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Peugeot Elystar 50

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 1339
Fajka zapłonowa - 76641

4,99 zł

Fajka zapłonowa - 76641

stars    (137)
Fajka zapłonowa świecy NGK LB01F - LB01F -10%

16,11 zł

17,90 zł

Najniższa cena: 17,90 zł

Fajka zapłonowa świecy NGK LB01F - LB01F

stars    (39)
Cewko-fajka cewka zapłonowa GY6 4T - 56886
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Kranik paliwa wciskany 15mm - 77740
Gaźnik Peugeot - 76617

79,00 zł

Gaźnik Peugeot - 76617

stars    (20)
Fajka świecy zapłonowej metalowa - 81484
Świeca zapłonowa NGK BR7HS - BR7HS -10%

15,75 zł

17,50 zł

Najniższa cena: 17,50 zł

Świeca zapłonowa NGK BR7HS - BR7HS

stars    (5)
Zawór membranowy Peugeot - 66011
Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051 -10%

16,20 zł

18,00 zł

Najniższa cena: 18,00 zł

Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051

stars    (7)
Cewka zapłonowa 2T - 59475

30,49 zł

Cewka zapłonowa 2T - 59475

stars    (13)
Cewka zapłonowa + fajka 4T - 234664
Moduł zapłonowy 4T - 188932

17,99 zł

Moduł zapłonowy 4T - 188932

stars    (2)
Moduł zapłonowy żebrowany tuning - 80964
Akumulator standardowy 12V 4 Ah WM Motor YB4L-B
Szpilki 28mm do wydechu z nakrętką M6 GY6 - 149933
Rolki wariatora 16x13 5,0g - 60293
Rozrusznik elektryczny - 98518

80,85 zł

Rozrusznik elektryczny - 98518

stars    (4)
Pasek napędowy 765x17.5x30 Buxy Speedfight - 77028
Cylinder Peugeot AC 70cm3 - 76941

127,13 zł

Cylinder Peugeot AC 70cm3 - 76941

stars    (13)
Ściągacz do sworznia tłokowego - 327093
Czujnik stopu RMS 0030 - 77182

10,99 zł

Czujnik stopu RMS 0030 - 77182

stars    (3)
Kranik paliwa

59,77 zł

Kranik paliwa

stars    (4)
Zębatka rozrusznika nożnego - 10773
Sprężyny sprzęgła 9 szt Top Racing 107mm 2T
Rolki wariatora 16x13 4,5g - 60292
Łożysko 6202 2RSC3 SKF - 6202 2RSH/C3
Łożysko korbowodu TopRacing 12x15x15
Rolki wariatora 16x13 6,0g Honda - 60294
Klocki hamulcowe EBC FA 115 SFA (2 szt.) - SFA115 -10%

26,33 zł

29,25 zł

Najniższa cena: 29,25 zł

Pasuje na przód i tył

Klocki hamulcowe EBC FA 115 SFA (2 szt.) - SFA115

stars    (8)
Wariator Tuning trzy komplety rolek Peugeot - 80924
Akumulator 12V 4 Ah Yuasa Yumicron YB4L-B -10%

118,20 zł

131,33 zł

Najniższa cena: 131,33 zł

Akumulator 12V 4 Ah Yuasa Yumicron YB4L-B

stars    (19)
Rolki wariatora 16X13 3,5g - 60290
Automat stopu przód JMP

23,89 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (1)
Stacyjka + zamek Pegueot - 92111

115,17 zł

Stacyjka + zamek Pegueot - 92111

stars    (3)
Rolki wariatora JMT 16x13 mm 7,0 g (6 sztuk)
Cylinder Peugeot AC 50cm3 - 76618

123,16 zł

Cylinder Peugeot AC 50cm3 - 76618

stars    (13)
Rolki wariatora 16X13 7,0g - 60295
Cewka zapłonowa RMS 24 601 0040 - Rms 24 601 0040
Łożysko 6004 2RS SKF

27,70 zł

Łożysko 6004 2RS SKF

stars    (2)
Rolki wariatora 16x13 4,0g - 60291
Pierścień kpl Peugeot A/C 50cm3 - 82328
Akumulator żelowy 12V 5Ah JMT YB4L-B 5A CB4L-B

Posiadamy Części motocyklowe do Peugeot Elystar 50

  • Peugeot Elystar 50 2011
  • Peugeot Elystar 50 2012
  • Peugeot Elystar 50 TSDI 2004
  • Peugeot Elystar 50 Advantage 2004
  • Peugeot Elystar 50 TSDI 2006
  • Peugeot Elystar 50 Advantage 2006
  • Peugeot Elystar 50 Advantage 2008
  • Peugeot Elystar 50 Advantage 2009
  • Peugeot Elystar 50 2010
  • Peugeot Elystar 50 TSDI SBC 2004
  • Peugeot Elystar 50 TSDI SBC 2005
  • Peugeot Elystar 50 TSDI SBC 2006
  • Peugeot Elystar 50 TSDI SBC 2007
  • Peugeot Elystar 50 Advantage 2007
  • Peugeot Elystar 50 2013
  • Peugeot Elystar 50 2014
  • Peugeot Elystar 50 TSDI SBC 2003
  • Peugeot Elystar 50 TSDI 2003
  • Peugeot Elystar 50 Advantage 2010
  • Peugeot Elystar 50 Advantage 2011
  • Peugeot Elystar 50 TSDI 2005
  • Peugeot Elystar 50 2T Euro 2 2006
  • Peugeot Elystar 50 2T Euro 2 2007
  • Peugeot Elystar 50 2T TSDI Euro 2 2007
  • Peugeot Elystar 50 2T Euro 2 2008
  • Peugeot Elystar 50 2T TSDI Euro 2 2008
  • Peugeot Elystar 50 2T Euro 2 2009

Peugeot Elystar 50

Części motocyklowe

Mimo, że skuterów klasy 50 cm ³ nie zwykło się opatrywać mianem "maxi", to Elystar zarówno gabarytami, jak i właściwościami turystycznymi w pełni na to zasługuje. "Najmniejszy z największych" jednoślad z automatyczną przekładnią ze stajni Peugeota zadziwia przestronnością i komfortem użytkowania.

Poza wygórowaną ceną Elystar 50 posiada więcej cech których na próżno szukać w innych skuterach tej klasy pojemnościowej. Przede wszystkim oprócz jednostki napędowej i innych drobnych podzespołów całą konstrukcję dzieli z większymi modelami 125 i 150. Dzięki temu układ hamulcowy, zawieszenia i właściwości trakcyjne stoją, jak na "50-tkę", na bezkonkurencyjnym poziomie. Dzieli z nimi także elegancką i wysmakowaną linię nadwozia, w tym przypadku nie ma mowy o ostrych kształtach, agresywnej stylistyce i jaskrawym malowaniu. Mimo upływu 15 lat od daty premiery jego sylwetka jest nadal aktualna i ciągle wyróżnia się z tłumu. Jedyne co nie pasuje do całokształtu, to wysokoobrotowy silnik dwusuwowy, który zakłóca spokojny dizajn i stonowaną kolorystykę.

Elystar bez wątpienia przypadnie do gustu wyrośniętym nastolatkom i innym wysokim osobom, bowiem obszerna budowa zapewnia wygórowany poziom komfortu. Dzięki wysoko umieszczonej kierownicy w końcu nie będą o nią obcierać nogami podczas manewrów, a wysoko usadowiona kanapa i dużo miejsca na nogi pozwolą zająć wyprostowaną pozycję. Każdy użytkownik Peugeota doceni także seryjnie montowaną wysoką szybę, która w pełni spełnia swoje zadanie. Na uwagę zasługują także eleganckie zegary z chromowanymi obramowaniami oraz zestaw wskaźników, bowiem rzadko jednoślady z tej klasy informują o przebiegu dziennym czy aktualnym spalaniu. Duże rozmiary sprzyjają także ładowności. Pod kanapą zmieszczą się dwa kaski i kurtka, a pod zegarami, w mniejszym schowku, bez problemu pomieścimy dokumenty i rękawiczki. Oba są oczywiście zamykane na klucz, choć to nie koniec seryjnych systemów bezpieczeństwa. Elystar na liście wyposażenia fabrycznego ma również blokadę tylnego koła, która wysuwa się z tylnego bocznego panelu.

Osprzęt większych modeli niesie za sobą kolejne korzyści. Układ hamulcowy posiada tarcze o średnicy ponad 200 mm na każdym kole, ponadto z przodu widnieją przewody w stalowym oplocie. Takie zestawienie skutkuje wyśmienitą skutecznością, nawet gdy skuter nie posiada fabrycznych blokad i rozwija prędkość maksymalną znacznie wykraczającą poza ramy polskiego prawa.

Dwusuwowa jednostka o pojemności 49 cm ³ generuje moc 4,5 KM, zasilana jest tradycyjnym gaźnikiem, co nie wróży niskiego spalania. W cyklu miejskim potrafi zużyć do 4 litrów paliwa na 100 kilometrów, co jest jedynym minusem niezwykle udanego Elystara. Niektórzy nie mogą także pojąć chłodzenia powietrzem, które przy tak wysokiej cenie i bogatym wyposażeniu jest uzasadnioną pretensją. Tym bardziej że tańsze modele z katalogów konkurencji, nawet tej z Państwa Środka i okolicznych krajów znanych z wątpliwej jakości wyrobów, oferują ekonomiczne silniki czterosuwowe chłodzone cieczą o zbliżonych osiągach.

Mimo to Elystar 50 to jeden z niewielu pojazdów tej klasy, którym bez większych przeróbek można udać się w daleką trasę. Pojemny zbiornik paliwa, doskonała osłona przed warunkami atmosferycznymi, duże schowki i ergonomiczna pozycja za kierownicą na pewno przypadnie do gustu młodocianym globtroterom.