Posiadamy Części motocyklowe do Peugeot V-Clic 50
- Peugeot V-Clic 50 4T 2011
- Peugeot V-Clic 50 4T 2012
- Peugeot V-Clic 50 4T 2007
- Peugeot V-Clic 50 4T 2008
- Peugeot V-Clic 50 4T 2009
- Peugeot V-Clic 50 4T Silver Sport 2008
- Peugeot V-Clic 50 4T 2010
- Peugeot V-Clic 50 2008
- Peugeot V-Clic 50 2009
- Peugeot V-Clic 50 Silver Sport 2009
- Peugeot V-Clic 50 Silver Sport 2010
- Peugeot V-Clic 50 2011
- Peugeot V-Clic 50 Silver Sport 2011
- Peugeot V-Clic 50 2012
- Peugeot V-Clic 50 Silver Sport 2012
- Peugeot V-Clic 50 2013
- Peugeot V-Clic 50 Silver Sport 2013
- Peugeot V-Clic 50 2014
- Peugeot V-Clic 50 4T 2013
Inne modele
- Peugeot Scoot Elec 0
- Peugeot e-Ludix 0
- Peugeot XK7 50
- Peugeot Speedfight 4 50
- Peugeot Speedfight 2 50
- Peugeot Vivacity 50
- Peugeot SV 250
- Peugeot Speedake 50
- Peugeot XPS 50
- Peugeot X-Fight 100
- Peugeot X-Fight 50
- Peugeot Pulsion 125
- Peugeot Citystar 50
- Peugeot Citystar 125
- Peugeot Belville 200
- Peugeot Metropolis 400
- Peugeot Tweet 125
- Peugeot Tweet 50
- Peugeot Fox 50
- Peugeot Kisbee 50
- Peugeot TKR 50
- Peugeot Ludix 50
- Peugeot Vogue 25
- Peugeot Vogue 50
- Peugeot Django 150
- Peugeot Django 125
- Peugeot SC 50
- Peugeot Django 50
- Peugeot SC 80
- Peugeot Satelis 500
- Peugeot Satelis 400
- Peugeot Satelis 125
- Peugeot 103 50
- Peugeot 103 25
- Peugeot Trekker 50
- Peugeot Speedfight 3 50
- Peugeot Streetzone 50
- Peugeot NK7 50
- Peugeot XPS 125
- Peugeot Rapido 50
- Peugeot XP7 50
- Peugeot XP6 50
- Peugeot XR6 50
- Peugeot Zenith 50
- Peugeot Jet Force 50
- Peugeot Geopolis 500
- Peugeot New Geopolis 300
- Peugeot Elystar 50
Peugeot V-Clic 50
Peugeot V-Click 50 to kompaktowy skuter miejski z najniższej klasy pojemnościowej, produkowany przez francuski koncern w latach 2008-2014. Niewielkie rozmiary, niskie koszty zakupu i eksploatacji, sprawdzona konstrukcja i stonowana stylistyka - to cechy modelu V-Click 50, dzięki którym zdobył popularność wśród starszych użytkowników potrzebujących ekonomicznego środka transportu na co dzień.
Peugeot V-Click 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm, co sprawia, że można go prowadzić na podstawie prawa jazdy kategorii AM lub dowodu osobistego. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy posiada rozrząd SOHC (dwa zawory na cylinder sterowane przez jeden wałek rozrządu), gaźnikowy układ zasilania, dwa rozruszniki (elektryczny i nożny/kopniak) i zapłon CDI. Małolitrażowy czterosuw generuje moc maksymalną 2,9 KM przy 6500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 2,8 Nm przy 5250 obr./min. Przy tak niskiej masie własnej (model V-Click 50 waży tylko 79 kilogramów) takie osiągi pozwalają sprawnie przyspieszać w ruchu miejskim, a po demontażu blokad fabrycznych umożliwiają jazdę z prędkością maksymalną 75 km/h (z blokadami v-max wynosi ustawowe 45 km/h). Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT, w której pracują wariator, pasek napędowy i sprzęgło odśrodkowe. Na pokładzie skutera Peugeot V-Click 50 znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 6,3 litra. Przy średnim spalaniu na poziomie 2,5 l/100 kilometrów gwarantuje on zasięg około 250 kilometrów na jednym tankowaniu.
Trzonem konstrukcji Peugeota V-Click 50 jest rama kołyskowa z rur stalowych, na której osadzono miękko zestrojone zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy. Z przodu znajdziemy konwencjonalny widelec teleskopowy i wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 170 mm z 1-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu zastosowano dwa amortyzatory hydrauliczne i mechaniczny hamulec bębnowy o średnicy 110 mm. Peugeot V-Click 50 porusza się na 10 calowych felgach z lekkiego aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarze 3.50-10 (przód/tył).