Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 1572
119,00 zł
Komplet łożysk silnika SKF AM6
-10%
28,08 zł
31,20 zł
Najniższa cena: 31,20 zł
Zębatka przód JT JTF1120.11, 11z rozmiar 420 - JTF1120.11
(12)
190,00 zł
Wał korbowy AM6 - 140510
48,00 zł
Komplet łożysk silnika AM6 - 161379
Posiadamy Części motocyklowe do Peugeot XP6 50
- Peugeot XP6 50 Enduro 2011
- Peugeot XP6 50 Supermoto 2011
- Peugeot XP6 50 Enduro 2008
- Peugeot XP6 50 Supermoto 2008
- Peugeot XP6 50 Enduro 2009
- Peugeot XP6 50 Supermoto 2009
- Peugeot XP6 50 Enduro 2010
- Peugeot XP6 50 Supermoto 2010
- Peugeot XP6 50 1999
- Peugeot XP6 50 2002
- Peugeot XP6 50 Supermoto 2003
- Peugeot XP6 50 Supermoto koła szprychowe 2009
- Peugeot XP6 50 Supermoto koła szprychowe 2010
- Peugeot XP6 50 Supermoto koła szprychowe 2011
- Peugeot XP6 50 Enduro 2012
- Peugeot XP6 50 Supermoto 2012
- Peugeot XP6 50 Supermoto 1997
- Peugeot XP6 50 Enduro 1997
- Peugeot XP6 50 Supermoto 1998
- Peugeot XP6 50 Enduro 1998
- Peugeot XP6 50 Supermoto 1999
- Peugeot XP6 50 Enduro 1999
- Peugeot XP6 50 Supermoto 2000
- Peugeot XP6 50 Enduro 2000
- Peugeot XP6 50 Supermoto 2001
- Peugeot XP6 50 Enduro 2001
- Peugeot XP6 50 Supermoto 2002
- Peugeot XP6 50 Enduro 2002
- Peugeot XP6 50 Supermoto 2007
- Peugeot XP6 50 Enduro 2007
- Peugeot XP6 50 Enduro
- Peugeot XP6 50 Supermoto 2004
- Peugeot XP6 50 Enduro 2004
- Peugeot XP6 50 Supermoto 2005
- Peugeot XP6 50 Enduro 2005
- Peugeot XP6 50 Supermoto 2006
- Peugeot XP6 50 Enduro 2006
Inne modele
- Peugeot Scoot Elec 0
- Peugeot e-Ludix 0
- Peugeot XK7 50
- Peugeot Speedfight 4 50
- Peugeot Speedfight 2 50
- Peugeot Vivacity 50
- Peugeot SV 250
- Peugeot Speedake 50
- Peugeot XPS 50
- Peugeot X-Fight 100
- Peugeot X-Fight 50
- Peugeot Pulsion 125
- Peugeot V-Clic 50
- Peugeot Citystar 50
- Peugeot Citystar 125
- Peugeot Belville 200
- Peugeot Metropolis 400
- Peugeot Tweet 125
- Peugeot Tweet 50
- Peugeot Fox 50
- Peugeot Kisbee 50
- Peugeot TKR 50
- Peugeot Ludix 50
- Peugeot Vogue 25
- Peugeot Vogue 50
- Peugeot Django 150
- Peugeot Django 125
- Peugeot SC 50
- Peugeot Django 50
- Peugeot SC 80
- Peugeot Satelis 500
- Peugeot Satelis 400
- Peugeot Satelis 125
- Peugeot 103 50
- Peugeot 103 25
- Peugeot Trekker 50
- Peugeot Speedfight 3 50
- Peugeot Streetzone 50
- Peugeot NK7 50
- Peugeot XPS 125
- Peugeot Rapido 50
- Peugeot XP7 50
- Peugeot XR6 50
- Peugeot Zenith 50
- Peugeot Jet Force 50
- Peugeot Geopolis 500
- Peugeot New Geopolis 300
- Peugeot Elystar 50
Peugeot XP6 50
Peugeot XP6 50 to motorower klasy enduro/supermoto (w zależności od wersji) produkowany przez francuski koncern od 2006 roku. Wysoka jakość wykonania, fenomenalne właściwości jezdne i mocny silnik zagwarantowały mu wysoką pozycję w swoim segmencie.
Peugeot XP6 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzony cieczą dwusuw generuje moc maksymalną 4,5 KM i maksymalny moment obrotowy 5 Nm. Dzięki niskiej masie własnej (na sucho, bez paliwa i płynów model XP6 50 waży tylko 83 kilogramy) taka specyfikacja zapewnia bardzo dobre przyspieszenie i prędkość maksymalną ponad 85 km/h (po demontażu blokad fabrycznych producenta). Na pokładzie Peugeota znajdziemy manualną skrzynię biegów o sześciu przełożeniach, gaźnikowy układ zasilania i mechaniczny rozrusznik (kickstarter). Warto zwrócić uwagę także na zużycie paliwa, które w modelu XP6 50 utrzymano na bardzo atrakcyjnym poziomie. Średnie spalanie wynosi zaledwie 2,5 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 6 litrów zapewni ponad 200 kilometrów na jednym tankowaniu.
Szkieletem modelu XP6 50 jest aluminiowa rama grzbietowa i dwustronny wahacz wleczony z lekkich stopów. Przednie koło amortyzuje klasyczny widelec teleskopowy, zaś tylne - centralna kolumna resorująco-tłumiąca z amortyzatorem olejowym wyposażonym w regulację napięcia wstępnego sprężyny. Krótką drogę hamowania zapewnia tarczowy układ hamulcowy. Przy obu kołach zamontowano wentylowaną tarczę hamulcową oraz jednotłoczkowe zaciski hamulcowe. W zależności od wersji, Peugeot XP6 50 toczy się na różnych kołach i oponach. W wersji enduro znajdziemy 21. i 18. calowe felgi oraz opony terenowe, a w wersji supermoto 17. calowe felgi i opony szosowe. W obu wersjach zamontowano felgi szprychowe z obręczami z lekkich stopów aluminium, które dodają XP6 50 zadziorności i rasowego wyglądu.