check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Piaggio ET2 50

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 1092
Seger tłoka 12 mm (zabezpieczenie sworznia)
Akumulator żelowy 12V 4 Ah WM Motor YTX4L-BS
Świeca zapłonowa NGK BR9ES - BR9ES -10%

16,47 zł

18,30 zł

Najniższa cena: 18,30 zł

Świeca zapłonowa NGK BR9ES - BR9ES

stars    (23)
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Kranik paliwa wciskany 15mm - 77740
Gaźnik PHBG 21 ssanie ręczne AM6 - 80131
Akumulator standardowy 12V 4 Ah WM Motor YB4L-B
Kranik paliwa

59,77 zł

Kranik paliwa

stars    (4)
Króciec gaźnika - 77285

26,00 zł

Króciec gaźnika - 77285

stars    (5)
Klin wału 3x5x12,0 - 0096

11,87 zł

Klin wału 3x5x12,0 - 0096

stars    (7)
Cewko moduł cewka Piaggio Gilera - 76503
Sprężyny sprzęgła 9 szt Top Racing 107mm 2T
Świeca zapłonowa NGK BR9EIX irydowa - BR9EIX -10%

59,31 zł

65,90 zł

Najniższa cena: 65,90 zł

Świeca zapłonowa NGK BR9EIX irydowa - BR9EIX

stars    (11)
Cylinder Piaggio Gilera AC 50 cm3 - 63297
Akumulator 12V 4 Ah Yuasa Yumicron YB4L-B -10%

118,20 zł

131,33 zł

Najniższa cena: 131,33 zł

Akumulator 12V 4 Ah Yuasa Yumicron YB4L-B

stars    (19)
Moduł zapłonowy Piaggio - 99158
Rolki wariatora JMT 16x13 mm 7,0 g (6 sztuk)
Akumulator żelowy 12V 5Ah JMT YB4L-B 5A CB4L-B
Gaźnik ssanie na linkę AM6 + dysze - 60220
Cylinder 70cm3 Piaggio Vespa Zip Gilera Italjet - 76491
Świeca zapłonowa Denso IW27 Irydowa - BR9EIX - IW27
Klocki hamulcowe EBC FA 260 SFA (2 szt.) - SFA260 -10%

27,61 zł

30,68 zł

Najniższa cena: 30,68 zł

Pasuje na przód

Klocki hamulcowe EBC FA 260 SFA (2 szt.) - SFA260

stars    (3)
Cylinder żeliwny Power Force 50 cm3 Piaggio
Iskrownik 6 cewek Gilera Piaggio - 83788
Membrana zaworu dolotowego Athena - P400480130002 -10%

26,82 zł

29,80 zł

Najniższa cena: 29,80 zł

Membrana zaworu dolotowego Athena - P400480130002

stars    (1)
Rolki wariatora 19x15,5 mm 5,5g - 76530
Przerywacz kierunkowskazów

51,60 zł

Przerywacz kierunkowskazów

stars    (4)

Posiadamy Części motocyklowe do Piaggio ET2 50

  • Piaggio ET2 50 Inezione 1997
  • Piaggio ET2 50 Inezione 1998
  • Piaggio ET2 50 Inezione 1999
  • Piaggio ET2 50 Inezione 2000

Inne modele

Piaggio ET2 50

Piaggio Vespa ET2 50 to elegancki skuter miejski z najniższej klasy pojemnościowej, produkowany przez włoski koncern od 1997 roku. Zastosowanie nowoczesnych rozwiązań (m.in. automatyczna skrzynia biegów STOP and GO, elektroniczny wtrysk paliwa i silnik Hi-PER2), ponadczasowa stylistyka i najwyższa jakość wykonania - z takimi cechami model ET2 50 był skazany na sukces. Piaggio Vespa ET2 50 zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm, więc można je prowadzić na podstawie dowodu osobistego (osoby pełnoletnie) lub prawa jazdy kategorii AM (dawna Karta Motorowerowa). Chłodzony powietrzem silnik dwusuwowy o oznaczeniu Hi-PER2 posiada elektroniczny zapłon CDI, dwa rozruszniki (nożny/kopniak i elektryczny), gaźnikowy układ zasilania (w modelach o oznaczeniu ZAPC12 występuje elektroniczny system wtrysku paliwa) i nowoczesny układ wydechowy, dzięki któremu Piaggio Vespa ET2 50 spełnia wymagania normy emisji spalin Euro 2. Małolitrażowy singiel generuje moc maksymalną 4 KM przy 6700 obr./min i maksymalny moment obrotowy 4,5 Nm przy 6250 obr./min, co przy masie 90 kilogramów pozwala zarówno na dynamiczne przyspieszenia w ruchu miejskim, jak i jazdę z prędkością maksymalną 80 km/h (po demontażu blokad fabrycznych). Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT z systemem STOP and GO, w której pracują wariator, sprzęgło odśrodkowe i pasek napędowy. Piaggio Vespa ET2 50 posiada zbiornik paliwa o pojemności aż 9 litrów. Przy średnim spalaniu na poziomie 3 l/100 kilometrów pozwala on na pokonanie aż 300 kilometrów na jednym tankowaniu - taki wynik w tym segmencie robi wrażenie. Konstrukcja Piaggio Vespa ET2 50 opiera się, na charakterystycznej dla skuterów tego producenta, ramie tłoczonej ze stali. Osadzono na niej komfortowo zestrojone zawieszenie i wydajny układ hamulcowy, który dobrze radzi sobie z masą i osiągami jednośladu. Z przodu zastosowano jednostronny wahacz pchany z amortyzatorem hydraulicznym i wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 200 mm z 1-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu znajdziemy jeden amortyzator hydrauliczny (oparty na przekładni CVT) i mechaniczny hamulec bębnowy. Piaggio Vespa ET2 50 porusza się na 10 calowych felgach z lekkiego aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 2,50-10 i 3.00-10 (przód/tył).