Posiadamy Części motocyklowe do Piaggio ET2 50
- Piaggio ET2 50 Inezione 1997
- Piaggio ET2 50 Inezione 1998
- Piaggio ET2 50 Inezione 1999
- Piaggio ET2 50 Inezione 2000
Inne modele
- Piaggio Free 50
- Piaggio Velofax 25
- Piaggio Free 25
- Piaggio Scatto 50
- Piaggio X10 350
- Piaggio X10 125
- Piaggio X7 300
- Piaggio SKR 150
- Piaggio X8 125
- Piaggio Xevo 400
- Piaggio Sfera 125
- Piaggio Hexagon 180
- Piaggio Sfera 80
- Piaggio Xevo 250
- Piaggio Xevo 125
- Piaggio Medley 150
- Piaggio Medley 125
- Piaggio Fly 50
- Piaggio Fly 150
- Piaggio Beverly 500
- Piaggio Beverly 250
- Piaggio Beverly 350
- Piaggio Beverly 125
- Piaggio Beverly 400
- Piaggio Beverly 300
- Piaggio Zip 125
- Piaggio Zip II 50
- Piaggio Zip 50
- Piaggio Zip 100
- Piaggio Liberty 50
- Piaggio Liberty 125
- Piaggio Liberty 150
- Piaggio Liberty 100
- Piaggio R 50
- Piaggio VESPINO 50
- Piaggio MP3 500
- Piaggio MP3 350
- Piaggio MP3 400
- Piaggio MP3 300
- Piaggio MP3 125
- Piaggio MP3 250
- Piaggio Si 50
- Piaggio Si 25
- Piaggio Ape 175
- Piaggio Ape 220
- Piaggio Ape 190
- Piaggio Ape 50
- Piaggio Grillo 25
- Piaggio Grillo 50
Piaggio ET2 50
Piaggio Vespa ET2 50 to elegancki skuter miejski z najniższej klasy pojemnościowej, produkowany przez włoski koncern od 1997 roku. Zastosowanie nowoczesnych rozwiązań (m.in. automatyczna skrzynia biegów STOP and GO, elektroniczny wtrysk paliwa i silnik Hi-PER2), ponadczasowa stylistyka i najwyższa jakość wykonania - z takimi cechami model ET2 50 był skazany na sukces.
Piaggio Vespa ET2 50 zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm, więc można je prowadzić na podstawie dowodu osobistego (osoby pełnoletnie) lub prawa jazdy kategorii AM (dawna Karta Motorowerowa). Chłodzony powietrzem silnik dwusuwowy o oznaczeniu Hi-PER2 posiada elektroniczny zapłon CDI, dwa rozruszniki (nożny/kopniak i elektryczny), gaźnikowy układ zasilania (w modelach o oznaczeniu ZAPC12 występuje elektroniczny system wtrysku paliwa) i nowoczesny układ wydechowy, dzięki któremu Piaggio Vespa ET2 50 spełnia wymagania normy emisji spalin Euro 2. Małolitrażowy singiel generuje moc maksymalną 4 KM przy 6700 obr./min i maksymalny moment obrotowy 4,5 Nm przy 6250 obr./min, co przy masie 90 kilogramów pozwala zarówno na dynamiczne przyspieszenia w ruchu miejskim, jak i jazdę z prędkością maksymalną 80 km/h (po demontażu blokad fabrycznych). Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT z systemem STOP and GO, w której pracują wariator, sprzęgło odśrodkowe i pasek napędowy. Piaggio Vespa ET2 50 posiada zbiornik paliwa o pojemności aż 9 litrów. Przy średnim spalaniu na poziomie 3 l/100 kilometrów pozwala on na pokonanie aż 300 kilometrów na jednym tankowaniu - taki wynik w tym segmencie robi wrażenie.
Konstrukcja Piaggio Vespa ET2 50 opiera się, na charakterystycznej dla skuterów tego producenta, ramie tłoczonej ze stali. Osadzono na niej komfortowo zestrojone zawieszenie i wydajny układ hamulcowy, który dobrze radzi sobie z masą i osiągami jednośladu. Z przodu zastosowano jednostronny wahacz pchany z amortyzatorem hydraulicznym i wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 200 mm z 1-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu znajdziemy jeden amortyzator hydrauliczny (oparty na przekładni CVT) i mechaniczny hamulec bębnowy. Piaggio Vespa ET2 50 porusza się na 10 calowych felgach z lekkiego aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 2,50-10 i 3.00-10 (przód/tył).