Suzuki GN - lista pojemności

Suzuki GN - lista pojemności

Wybierz pojemność GN

Poniżej znajduje się lista pojemności Suzuki GN do których posiadamy części motocyklowe w swojej ofercie.

Coś więcej o modelu Suzuki GN

Gdy w połowie lat 70' Honda zapoczątkowała erę Universal Japanese Motorcycles, każdy z japońskich producentów chciał mieć w swojej ofercie pojazd wpisujący się w ten nurt. W 1982 roku Suzuki zaprezentowała swoją wizję takiego motocykla. GN to seria małolitrażowych jednośladów o szosowo-turystycznej charakterystyce, które w wersji 125 produkowane są do dziś. Nawet współczesne modele zachowały klasyczną linię z soft chooperowym zacięciem. Posiadają obszerną kanapę, wydłużony widelec teleskopowy, szprychowe koła oraz szeroką chromowaną kierownice. Wszystkie modele serii GN zostały wyposażone w jednocylindrowe silniki chłodzone powietrzem. Moc każdej z jednostek została zoptymalizowana do sprawnego poruszania się podczas codziennego użytkowania na krótkich dystansach przy jak najmniejszym spalaniu. Niezależne testy w cyklu mieszanym dla GN 125 wykazały zużycie paliwa na poziomie 2,5 l/100 km, co nawet w porównaniu do nowoczesnych motocykli z systemem wtrysku paliwa jest imponującym wynikiem. W pierwszym roku produkcji zastosowano bębnowe hamulce na obu osiach, lecz użytkownicy skarżyli się na ich skuteczność podczas deszczowej pogody oraz przymrozków. W modelu na drugi sezon sprzedaży na przedniej osi pojawiła się tarcza hamulcowa. Od czasów tej modernizacji użytkownicy GN-ów nie mieli żadnych zastrzeżeń co do pracy układu hamulcowego. Motocykl był intuicyjny w obsłudze, dzięki dźwigni dekompresyjnej rozruch silnika nie stwarzał problemów, a majsterkowanie było ograniczone jedynie do okresowej wymiany płynów i wyeksploatowanych podzespołów. Jako seria motocykli dla początkujących na pokładzie maszyny znajdowało się kilka udogodnień. Na kierownicy znalazł się wskaźnik zapiętego biegu, a po rozłożeniu bocznej stopki następowało odcięcie zapłonu. Motocykle zachęcały także do pierwszych wycieczek za miasto, posiadały bowiem seryjny bagażnik oraz duży zbiornik paliwa, który w każdej z wersji wystarczał na przejechanie ponad 300 kilometrów. Trwała konstrukcja GN została wykorzystana do budowy wielu innych modeli spoza serii, np. TU250X który nawiązywał stylistyką do brytyjskich motocykli sportowych z wczesnych lat 60'. Motocykle z serii GN są niewątpliwie dobrą alternatywą dla nowych jednośladów z Państwa Środka. Za cenę świeżej maszyny z Chin co prawda nie kupimy kilkuletniego GN-a, jednakże nawet ponad dwudziestoletnie pojazdy w dobrym stanie zaskoczą bezawaryjnością, jakością wykonania oraz niskim spalaniem. W gratisie nabywcy otrzymają ułamek legendy i ponadczasową stylistykę, których na próżno szukać u konkurencji z największej republiki na świecie.
ładuje
Proszę czekać...
tel: 17 247 22 20
Kościuszki 78, Łańcut


Napisz wiadomość Sklep stacjonarnyDane kontaktowe