Suzuki GN

Gdy w połowie lat 70' Honda zapoczątkowała erę Universal Japanese Motorcycles, każdy z japońskich producentów chciał mieć w swojej ofercie pojazd wpisujący się w ten nurt. W 1982 roku Suzuki zaprezentowała swoją wizję takiego motocykla. GN to seria małolitrażowych jednośladów o szosowo-turystycznej charakterystyce, które w wersji 125 produkowane są do dziś. Nawet współczesne modele zachowały klasyczną linię z soft chooperowym zacięciem. Posiadają obszerną kanapę, wydłużony widelec teleskopowy, szprychowe koła oraz szeroką chromowaną kierownice. Wszystkie modele serii GN zostały wyposażone w jednocylindrowe silniki chłodzone powietrzem. Moc każdej z jednostek została zoptymalizowana do sprawnego poruszania się podczas codziennego użytkowania na krótkich dystansach przy jak najmniejszym spalaniu. Niezależne testy w cyklu mieszanym dla GN 125 wykazały zużycie paliwa na poziomie 2,5 l/100 km, co nawet w porównaniu do nowoczesnych motocykli z systemem wtrysku paliwa jest imponującym wynikiem. W pierwszym roku produkcji zastosowano bębnowe hamulce na obu osiach, lecz użytkownicy skarżyli się na ich skuteczność podczas deszczowej pogody oraz przymrozków. W modelu na drugi sezon sprzedaży na przedniej osi pojawiła się tarcza hamulcowa. Od czasów tej modernizacji użytkownicy GN-ów nie mieli żadnych zastrzeżeń co do pracy układu hamulcowego. Motocykl był intuicyjny w obsłudze, dzięki dźwigni dekompresyjnej rozruch silnika nie stwarzał problemów, a majsterkowanie było ograniczone jedynie do okresowej wymiany płynów i wyeksploatowanych podzespołów. Jako seria motocykli dla początkujących na pokładzie maszyny znajdowało się kilka udogodnień. Na kierownicy znalazł się wskaźnik zapiętego biegu, a po rozłożeniu bocznej stopki następowało odcięcie zapłonu. Motocykle zachęcały także do pierwszych wycieczek za miasto, posiadały bowiem seryjny bagażnik oraz duży zbiornik paliwa, który w każdej z wersji wystarczał na przejechanie ponad 300 kilometrów. Trwała konstrukcja GN została wykorzystana do budowy wielu innych modeli spoza serii, np. TU250X który nawiązywał stylistyką do brytyjskich motocykli sportowych z wczesnych lat 60'. Motocykle z serii GN są niewątpliwie dobrą alternatywą dla nowych jednośladów z Państwa Środka. Za cenę świeżej maszyny z Chin co prawda nie kupimy kilkuletniego GN-a, jednakże nawet ponad dwudziestoletnie pojazdy w dobrym stanie zaskoczą bezawaryjnością, jakością wykonania oraz niskim spalaniem. W gratisie nabywcy otrzymają ułamek legendy i ponadczasową stylistykę, których na próżno szukać u konkurencji z największej republiki na świecie.

Wybierz pojemność GN

Poniżej znajduje się lista pojemności Suzuki GN do których posiadamy części motocyklowe w swojej ofercie.

Darmowa dostawa
darmowa dostawa
przy zakupach powyżej 350 zł
Darmowy zwrot
darmowy zwrot
do 15 dni bez podawania przyczyny
Wygodne raty
wygodne raty
uzyskasz je przez internet
ładuje
Proszę czekać...
tel: 17 247 22 20
Kościuszki 78, Łańcut


Napisz wiadomość Sklep stacjonarnyDane kontaktowe