Suzuki GS - lista pojemności

Suzuki GS - lista pojemności

Wybierz pojemność GS

Poniżej znajduje się lista pojemności Suzuki GS do których posiadamy części motocyklowe w swojej ofercie.

Coś więcej o modelu Suzuki GS

Zapoczątkowana w 1976 roku seria GS zakończyła pewną erę w historii Suzuki Motor Corporation. Do tego czasu firma specjalizowała się głównie w motocyklach z silnikami dwusuwowymi, od 1909 roku (czyli przez 67 lat przed utworzeniem gamy GS) marka wypuściła na rynek jedynie dwa małolitrażowe modele z jednostkami czterosuwowymi, nieprzerwanie rozwijając segment dwusuwów. Apogeum poprzedzającym pierwsze modele GS była trzycylindrowa szosowa "750-tka" klasy Grand Turismo, spalająca horrendalne ilości mieszanki. Pierwsze maszyny z segmentu GS wyposażono w silniki o pojemności 750 cm ³ i 450 cm ³, ich konstrukcja była wzorowana na jednostce napędowej Kawasaki Z1. Po modernizacjach stała się podstawą konstrukcyjną wszystkich typów silników czterosuwowych aż do 1980 roku, gdy pojawiła się seria GSX posiadająca czterosuwowe piece nowej generacji. Pod oznaczeniem GS produkowano motocykle z różnych klas pojemnościowych, od miejskich "125-tek", przez szosowe nakedy średniej pojemności, aż po model GS1200SS z klasy Super Sport, odznaczający się wyjątkowo zawadiacką stylistyką. Wśród niezawodnych japońskich maszyn każdy mógł znaleźć motocykl dostosowany do potrzeb, zainteresowań i zasobności portfela. Dzięki bezawaryjnej konstrukcji oraz ekonomicznym czterosuwowym sercom, Suzuki zdobyła duże grono odbiorców między innymi w Australii i Afryce, w której niezawodny i tani sprzęt to przecież podstawa transportu dużej części społeczeństwa. Jednakże GS posiadał także drugie oblicze. Oprócz idealnego jednośladu dla mas, odnalazł się również na torze. Fabryczny team Suzuki odnosił liczne zwycięstwa, głównie za sprawą głównego tunera zespołu- Japończyka Hideo Yoshimura. Przygotowane przez niego maszyny wygrywały na kilku kontynentach, m.in. w Daytona Superbike 78', AMA Superbike 79' i 80' oraz Castrol Six Hour w 1979 roku. Jednakże największą wygraną odniósł zmodyfikowany model GS1000, który dwukrotnie jako pierwszy przekroczył linię mety toru Greame Crosby podczas Mistrzostw Świata Formuły TT w latach 1980-1981. Początkowe modele GS odznaczały się uniwersalnością, sprawdzały się podczas dalszych podróży oraz codziennej jazdy w miejskim zgiełku, zyskując miano Universal Japanese Motorcycles. Po 1980 roku Suzuki postanowiła jednakże bardziej ukierunkować swoje modele, dając światu wiele niepowtarzalnych maszyn na miarę przełomu XX i XXI wieku.
ładuje
Proszę czekać...
tel: 17 247 22 20
Kościuszki 78, Łańcut


Napisz wiadomość Sklep stacjonarnyDane kontaktowe