Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
62,46 zł
78,08 zł
Najniższa cena: 78,08 zł
Łańcuch napędowy DID 428 AD 122 otwarty z zapinką - DID428AD-122
25,99 zł
Łożysko 6301 2RS SKF - 6301 2RSH
18,99 zł
Filtr oleju Mahle OX406 - OX 406
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
113,79 zł
142,24 zł
Najniższa cena: 142,24 zł
Łańcuch napędowy DID 428 HD 122 otwarty z zapinką - DID428HD-122
5,33 zł
Uchwyt przewodów ABS
80,17 zł
100,21 zł
Najniższa cena: 100,21 zł
Łańcuch napędowy DID 428 D 122 otwarty z zapinką - DID428D-122
19,31 zł
21,45 zł
Najniższa cena: 21,45 zł
Zębatka przód JT JTF425.14, 14z rozmiar 428 - JTF425.14
78,11 zł
91,89 zł
Najniższa cena: 91,89 zł
Łańcuch napędowy RK 428 HSB 122 otwarty z zapinką - 428HSB-122-CL
316,26 zł
395,32 zł
Najniższa cena: 395,32 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy DID 428 VX 122 X-Ring G&B otwarty z zapinką złoty - DID428VXG&B-122
29,13 zł
Automat stopu tył JMP
114,98 zł
127,76 zł
Najniższa cena: 127,76 zł
Łańcuch napędowy JT 428HPO/122 O-Ring G&B otwarty z zapinką - JTC428HPOGB122SL
Posiadamy Części motocyklowe do Suzuki GSX-R 125
- Suzuki GSX-R 125 RL ABS 2017
- Suzuki GSX-R 125 RLX ABS 2017
- Suzuki GSX-R 125 A ABS 2020
- Suzuki GSX-R 125 RL ABS 2018
- Suzuki GSX-R 125 RLX ABS 2018
- Suzuki GSX-R 125 XA ABS 2019
- Suzuki GSX-R 125 A ABS 2021
- Suzuki GSX-R 125 A ABS 2019
- Suzuki GSX-R 125 ABS 2022
- Suzuki GSX-R 125 ABS 2023
- Suzuki GSX-R 125 ABS 2017
- Suzuki GSX-R 125 ABS 2018
Suzuki GSX-R 125
Dla żądnych przygód
Model GSX-R 125 to wejściówka nie tylko do legendarnej gamy motocykli sportowych Suzuki, ale także do szerokiego świata mocnych wrażeń. Wystarczy prawo jazdy kategorii A1, aby móc cieszyć się dynamicznymi przyspieszeniami, podwoziem skrojonym na miarę prawdziwego Supersport'a oraz agresywnym charakterem, jaki przejawia nie tylko wygląd małego ścigacza, ale również jednostka napędowa.
Tym jednośladem Suzuki niewątpliwie skradło serca nastoletnich jeźdźców, którzy wybierając swój pierwszy motocykl nie chcą iść na kompromisy. Aerodynamiczne nadwozie, aktywna pozycja za kierownicą, najniższa masa w tej klasie pojemnościowej, reflektory oparte na technologii LED oraz skuteczny układ hamulcowy z systemem ABS to tylko kilka pozycji z długiej listy zalet małego GSX-R'a. Kolejnym, istotnym elementem na drodze do zwycięstwa z silną konkurencją (jak np. Yamaha YZF-R125 czy KTM RC 125) jest atrakcyjna cena. W salonie Suzuki za najmniejszego przedstawiciela rodu GSX-R przyjdzie zapłacić 17 000 złotych, oczywiście jeśli nabywca zdecyduje się na bazową wersję modelu.
Robi wrażenie
Nie do dziś wiadomo, że modele o małej pojemności skokowej z danej serii projektuje się pod względem wyglądu tak, aby w jak największym stopniu przypominały modele, o których marzą Ci, którzy nie mogą jeszcze sobie na nie pozwolić. Najnowsze GSX-R 125 jest na to najlepszym dowodem, choć chyba żaden z nastoletnich motocyklistów nie będzie miał tego za złe japońskiej marce.
Agresywna linia nadwozia, aerodynamiczne kształty owiewek i "zadupka", masywna końcówka układu wydechowego oraz ażurowe felgi nawiązujące do torowych maszyn z fabrycznego zespołu Suzuki robią fenomenalne wrażenie. Dynamiczną stylistykę dopieszczono pionowymi reflektorami LED, które są znakiem rozpoznawczym większych modeli z serii GSX-R. Dzięki temu, że zużywają 15% mniej energii niż konwencjonalne światła halogenowe poprawia się zarówno dynamika, jak i ekonomia jednostki napędowej.
Tworząc tak dopracowany design Suzuki nie mogło zapomnieć o odpowiednim malowaniu, które w jeszcze większym stopniu spotęgowało by sportowy charakter GSX-R 125. Na 2019 rok producent przewidział trzy wersje kolorystyczne: Metallic Triton Blue, Black Semi Gloss oraz YUH.
Mocne serce
Model GSX-R 125 został wyposażony w jednocylindrową, chłodzoną cieczą jednostkę napędową o pojemności 124 cm³, która w dniu dzisiejszym może pochwalić się najlepszym stosunkiem mocy do masy własnej. Czterozaworowy silnik z podwójnym wałkiem rozrządu generuje moc maksymalną 15 KM i maksymalny moment obrotowy 14 Nm, co w połączeniu z wydajnym układem zasilania zapewnia dynamiczną reakcję na ruch manetki gazu oraz jest gwarantem prędkości maksymalnej ponad 130 km/h. Nowoczesna jednostka jest zasilana elektronicznym systemem wtrysku paliwa, który dzięki wsparciu wielu czujników (m.in. obrotów silnika, ciśnienia, składu spalin, temperatury powietrza zasysanego i cieczy chłodzącej) doskonale odczytuje zamierzenia kierowcy i pozwala na ustalenie niesamowicie niskiego zużycia paliwa. Według danych producenta 11 litrowy zbiornik paliwa umożliwi użytkownikom przejechanie nawet 450 kilometrów, co w tej klasie pojemnościowej jest dość niecodziennym wynikiem przy takich osiągach i charakterystyce motocykla.
Przeniesieniem satysfakcjonującej mocy na tylne koło zajmuje się pośrednio manualna, sześciostopniowa skrzynia biegów o stałym zazębieniu. Za końcowe przeniesienie mocy odpowiada klasyczny łańcuch, który od lat doskonale sprawdza się w tego typu produkcjach.
Opierając się na wiedzy i doświadczeniu w projektowaniu silników większych przedstawicieli serii GSX-R japońscy konstruktorzy stworzyli jedną z najbardziej emocjonujących jednostek napędowych w klasie 125. Maksymalny moment obrotowy dostępny od średniego zakresu prędkości obrotowej silnika, wysoka moc, niskie spalanie i natychmiastowa reakcja na ruch nadgarstka kierowcy to coś, czego szukają wszyscy początkujący motocykliści z prawem jazdy kat. A1.
Dopracowane podwozie
Szkieletem małego GSX-R jest lekka i kompaktowa rama rurowa o doskonałej sztywności, jedna z najlżejszych w tej klasie pojemnościowej. Suzuki zależało na tym, aby GSX-R 125 cechował się tą samą stabilnością i zwrotnością, co większe modele z gamy SuperSport. To właśnie dzięki specjalnej konstrukcji z uwzględnieniem sił skrętnych, wzdłużnych i poprzecznych udało się uzyskać optymalną budowę.
Amortyzację kół powierzono klasycznemu widelcowi teleskopowemu oraz centralnej kolumnie resorująco-tłumiącej opartej na wahaczu wleczonym ze stali. Zawieszenie zostało zestrojone tak, aby zagwarantować użytkownikom idealny kompromis pomiędzy komfortem jazdy, a sztywnością niezbędną do pewnego pokonywania szybkich zakrętów i stabilnej jazdy na wprost z prędkością maksymalną ponad 130 km/h.
Wyhamowaniem lekkiego pojazdu (masa własna tylko 134 kilogramy) zajmuje się tarczowy układ hamulcowy z dwukanałowym systemem ABS renomowanej marki Bosch. Na przednim kole zainstalowano potężną tarczę hamulcową o średnicy 290 mm i dwutłoczkowy zacisk hydrauliczny, zaś na tylnym, nieco mniejszą, bo 187-mm tarczę i zacisk jednotłoczkowy. W połączeniu ze sportowymi oponami firmy Dunlop zapewniają one krótką drogę hamowania i pełną kontrolę nad torem jazdy, co w finalnym rozrachunku gwarantuje wysoki poziom bezpieczeństwa na drogach publicznych i doskonałą efektywność na torach wyścigowych.
Powiew nowoczesności
Na pokładzie GSX-R 125 nie znajdziemy tylu innowacyjnych systemów i nowatorskich rozwiązań konstrukcyjnych, co w większych modelach z serii. Nie oznacza to jednak, że małe GSX-R jest całkowicie pozbawione technologicznych smaczków. W skład wyposażenia podstawowego wchodzi m.in.:
System Answer Back, który aktywowany z pokładu pilota wysyła sygnał świetlny za pomocą kierunkowskazów, co pomaga w odnalezieniu motocykla na zatłoczonych parkingach.
System Suzuki Easy Start (SSES), który za krótkim dotknięciem przycisku rozrusznika elektrycznego odczytuje polecenia kierowcy i uruchamia jednostkę napędową z kilkusekundowym opóźnieniem. Niby nic, ale kierowca nie musi przytrzymywać przycisku do czasu startu silnika, co na swój sposób jest pewnym udogodnieniem.
Nieoceniony nauczyciel
Suzuki GSX-R 125 to doskonały wybór na pierwszy kontakt z prawdziwym motocyklem klasy SuperSport. Nienaganny wygląd, dynamiczny silnik, podwozie zapewniające komfort i bezpieczeństwo oraz charakter serii GSX-R przyciąga nastoletnich jeźdźców niczym magnes. Nie ma się czemu dziwić, ponieważ niezależnie od tego, czy użytkownicy będą chcieli zdobywać umiejętności na torach wyścigowych, czy wykorzystać go jako codzienny środek transportu w mieście, to GSX-R 125 spełni ich wszystkie oczekiwania. Pewne pokonywanie górskich serpentyn, szalona prędkość na prostej, a może zaawansowana nauka technik dohamowywania w zakręcie? Mały GSX-R jest przygotowany na każdą fantazję swoich nabywców.