Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
30,06 zł
35,37 zł
Najniższa cena: 35,37 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 138 Aprilia/Cagiva/Kymco/Suzuki - hf138
31,41 zł
34,90 zł
Najniższa cena: 34,90 zł
Świeca zapłonowa NGK CPR7EA-9 Honda PCX 125 CBF 125 Kawasaki VN 900 Yamaha YFM 700 XVS 950 - CPR7EA9
280,19 zł
311,32 zł
Najniższa cena: 311,32 zł
dostawa 0 złKlocki hamulcowe EBC FA 226 HH komplet - FA226HH
130,53 zł
137,40 zł
Najniższa cena: 137,40 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 SV (2 szt.) - MCB598SV
25,56 zł
28,40 zł
Najniższa cena: 28,40 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 37x49x8/9,5 - P40FORK455040
44,46 zł
52,30 zł
Najniższa cena: 52,30 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 138 C Chromowany Aprilia/Cagiva/Kymco/Suzuki - HF138C
2,43 zł
2,70 zł
Najniższa cena: 2,70 zł
Podkładka śruby spustowej oleju Athena aluminiowa 14x22x1,5 mm - M703414022015
108,68 zł
Dźwignia hamulca Suzuki
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
349,20 zł
436,50 zł
Najniższa cena: 436,50 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy DID 520 VX3 116 X-Ring G&B otwarty z zakuwką złoty - DID520VX3G&B-116ZB
137,93 zł
172,41 zł
Najniższa cena: 172,41 zł
Łańcuch napędowy DID 520 116 otwarty z zapinką - DID520-116
31,07 zł
Filtr oleju Mahle OC574 - OC 574
26,86 zł
Automat stopu tył JMP
5,33 zł
Uchwyt przewodów ABS
Posiadamy Części motocyklowe do Suzuki GSX-R 250
- Suzuki GSX-R 250 RA ABS 2017
- Suzuki GSX-R 250 RAZ ABS 2017
- Suzuki GSX-R 250 ABS 2021
- Suzuki GSX-R 250 ABS 2020
- Suzuki GSX-R 250 ABS 2019
- Suzuki GSX-R 250 1997
- Suzuki GSX-R 250 2007
- Suzuki GSX-R 250 2000
- Suzuki GSX-R 250 2001
- Suzuki GSX-R 250 2002
- Suzuki GSX-R 250 2003
- Suzuki GSX-R 250 2004
- Suzuki GSX-R 250 2005
- Suzuki GSX-R 250 2006
- Suzuki GSX-R 250 1987
- Suzuki GSX-R 250 1988
- Suzuki GSX-R 250 1989
- Suzuki GSX-R 250 R 1997
- Suzuki GSX-R 250 R 2007
- Suzuki GSX-R 250 R 2000
- Suzuki GSX-R 250 R 2001
- Suzuki GSX-R 250 R 2002
- Suzuki GSX-R 250 R 2003
- Suzuki GSX-R 250 R 2004
- Suzuki GSX-R 250 R 2005
- Suzuki GSX-R 250 R 2006
- Suzuki GSX-R 250 R 1987
- Suzuki GSX-R 250 R 1988
- Suzuki GSX-R 250 R 1989
- Suzuki GSX-R 250 R 1990
- Suzuki GSX-R 250 R SP 1997
- Suzuki GSX-R 250 R SP 2007
- Suzuki GSX-R 250 R SP 2000
- Suzuki GSX-R 250 R SP 2001
- Suzuki GSX-R 250 R SP 2002
- Suzuki GSX-R 250 R SP 2003
- Suzuki GSX-R 250 R SP 2004
- Suzuki GSX-R 250 R SP 2005
- Suzuki GSX-R 250 R SP 2006
- Suzuki GSX-R 250 R SP 1987
- Suzuki GSX-R 250 R SP 1988
- Suzuki GSX-R 250 R SP 1989
- Suzuki GSX-R 250 R SP 1990
Suzuki GSX-R 250
W 2016 roku na międzynarodowych targach motoryzacyjnych EICMA w Mediolanie Suzuki zaprezentowało jednoślad o nazwie, którą wierni miłośnicy japońskiej marki z pewnością kojarzą z początku lat 80' ubiegłego wieku. Tak jak prawie cztery dekady temu, tak i dziś model GSX-R 250 to kompaktowy motocykl klasy Supersport, który został stworzony z myślą o okazjonalnych wyjazdach na tor wyścigowy i codziennym poruszaniu się w miejskim zgiełku. Ergonomiczna pozycja za kierownicą umożliwiająca pełne wyczucie motocykla, dość sztywno zestrojone zawieszenie, ogromny zasięg na jednym zbiorniku paliwa oraz mocna jednostka napędowa to cechy, które zadowolą potrzeby nawet najbardziej wymagających motocyklistów z prawem jazdy kategorii A2. Początkujący jeźdźcy ucieszą się również na widok nowego GSX-R 250, ponieważ jego stylistyka wiernie nawiązuje do większych i bardziej pożądanych modeli z kultowej gamy GSX-R. Przeglądając ofertę na sezon 2019 potencjalni nabywcy znajdą jeszcze jedną zadowalającą informację- cena na bieżący model została obniżona do 22 500 złotych.
Model GSX-R 250 został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 249 cm³. Została ona zaprojektowana tak, aby dostarczać jak najwięcej mocy oraz momentu obrotowego w niskim i średnim przedziale prędkości obrotowej silnika, dzięki czemu od samego startu użytkownicy mogą cieszyć się dynamicznym przyspieszeniem i natychmiastową reakcją na ruch manetki gazu. W górnej partii obrotowej osiągi nieco spadają, aczkolwiek powolny, liniowy przyrost mocy pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej wykraczającej ponad wartość 160 km/h. Wydajne chłodzenie cieczą, manualna skrzynia biegów o sześciu idealnie dobranych przełożeniach, ośmiozaworowa głowica sterowana przez pojedynczy wałek rozrządu oraz innowacyjny układ zasilania elektronicznym systemem wtrysku paliwa- wszystko po to, aby dostarczyć początkującym motocyklistom jak największej dawki adrenaliny. Model GSX-R 250 cechują nie tylko osiągi, ale jak przystało na czterosuw także atrakcyjne zużycie paliwa. Średnie spalanie na poziomie około 3 l/100 kilometrów (w cyklu mieszanym) sprawia, że na jednym zbiorniku paliwa o pojemności 15 litrów użytkownicy dysponują zasięgiem prawie 500 kilometrów. Moc maksymalna niespełna 25 KM i niska masa własna (tylko 181 kilogramów ze wszystkimi płynami, w tym benzyną) oczywiście przyczyniają się do tego imponującego wyniku, będąc jednocześnie idealnym połączeniem w przypadku maszyny do codziennej eksploatacji w mieście. Warto również zwrócić uwagę na masywny układ wydechowy, który nie dość, że spełnia najnowsze normy czystości spalin Euro 4, to jeszcze zapewnia podróżującym symfonię niepokornych dźwięków.
Podwozie modelu GSX-R 250 zostało zaprojektowane tak, aby poruszający się nim motocykliści mogli szybko, wygodnie i bezpiecznie pokonywać na co dzień gęstą siatkę dróg rozbudowanych aglomeracji. Rama z profili i rur stalowych o dużej sztywności stała się idealnym oparciem dla optymalnie zestrojonego zawieszenia renomowanej marki KYB (niestety bez możliwości nawet najmniejszej regulacji), 17 calowych kół obutych w szosowe opony od Dunlop'a oraz skutecznego układu hamulcowego współpracującego z systemem ABS firmy Bosch, która od lat dostarcza najwyższej jakości rozwiązania uniemożliwiające blokadę kół podczas jazdy w niesprzyjających warunkach pogodowych lub gwałtownego wytracania prędkości. Amortyzację kół powierzono klasycznemu widelcowi teleskopowemu o masywnych goleniach oraz centralnej kolumnie resorująco-tłumiącej osadzonej na dwustronnym wahaczu wleczonym ze stali. Układ hamulcowy to podstawowy, aczkolwiek sprawdzony zestaw w tej klasie pojemnościowej. Na przednim kole znajdziemy pojedynczą, 320-mm tarczę hamulcową typu Wave ujarzmianą przez dwutłoczkowy zacisk hydrauliczny, zaś na tylnym, 230-mm wentylowaną tarczę współpracującą z jednotłoczkowym zaciskiem. Na uwagę zasługują również felgi. Ażurowa konstrukcja w kształcie pochylonej litery Y doskonale nawiązuje do torowych maszyn z zespołu fabrycznego Suzuki, a także do większych modeli z serii GSX-R.
Suzuki GSX-R 250 to doskonała propozycja dla osób poszukujących dynamicznego środka transportu do codziennego poruszania się po betonowej dżungli, który dostarczyłby im odpowiedniej dawki emocji na dobrze znanych trasach. Aerodynamiczna sylwetka o muskularnym wyglądzie, agresywne oświetlenie korzystające z technologii LED, wielofunkcyjny wyświetlacz LCD przekazujący wszystkie istotne informacje oraz trzy wersje kolorystyczne (YAY, QHW i QHV) tworzą wspólnie motocykl, obok którego żaden fan klasy Supersport nie przejdzie obojętnie. Dla samych przyszłych użytkowników GSX-R 250 jednakże nie to będzie najważniejsze. Mocna jednostka napędowa o dużej elastyczności, dopracowane podwozie pozwalające na ostrą jazdę i pewne pokonywanie zakrętów z dużą prędkością oraz niesamowite właściwości jezdne- to właśnie dzięki tym cechom "250-tka" jest uwielbiana przez obecnych właścicieli i to one zapewniły GSX-R takie zainteresowanie wśród motocyklistów legitymujących się prawem jazdy kategorii A2.