Suzuki GSX-S

GSX-S 125

Zdjęcie Suzuki

Suzuki GSX-S 125 ma wszystko, aby stać się marzeniem nastoletnich motocyklistów zakochanych w jednośladach klasy naked. Wystarczy ukończone prawo jazdy kategorii A1 oraz 15 000 złotych oszczędności i już można cieszyć się agresywną stylistyką, niepowtarzalnym wyglądem, mocną jednostką napędową oraz podwoziem skrojonym na miarę niezapomnianych emocji. Lekkość prowadzenia, doskonałe właściwości jezdne oraz niskie koszty eksploatacji i oszczędne spalanie zdecydowani nabywcy otrzymają w gratisie.


Model GSX-S 125 został wyposażony w chłodzoną cieczą jednostkę napędową o pojemności skokowej 124 cm³, którą miłośnicy japońskiej marki z pewnością kojarzą ze sportowego GSX-R 125. Czterozaworowa głowica z podwójnym wałkiem rozrządu, manualna skrzynia biegów o sześciu optymalnie dobranych przełożeniach, wydajny układ zasilania elektronicznym systemem wtrysku paliwa oraz basowe brzmienie masywnego układu wydechowego to połączenie, dzięki któremu Suzuki nie tylko spełnia najnowsze normy emisji spalin Euro 4, ale także zapewni przyjemną i energetyzującą eksploatację przez długie lata. Moc maksymalna 15 KM i maksymalny moment obrotowy 14 Nm w połączeniu z niską masą pojazdu (ze wszystkimi płynami tylko 133 kilogramy) dają dynamiczne przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 130 km/h. Natychmiastowa reakcja na ruch nadgarstka kierowcy to z kolei zasługa przepustnicy typu Ride-by-Wire, w której pomiędzy przepustnicą a manetką gazu nie występuje mechaniczne połączenie, a cała komunikacja polega na innowacyjnym systemie elektronicznym. Model GSX-S 125 warto pochwalić również za zasięg na jednym tankowaniu. Do dyspozycji użytkowników oddano zbiornik paliwa o pojemności ponad 11 litrów, dzięki któremu bez zjeżdżania na stację benzynową będą mogli przejechać ponad 400 kilometrów.


Obok GSX-S 125 nie da się przejść obojętnie także za sprawą podwozia. Suzuki zadbało o to, aby początkujący motocykliści mogli poruszać się szybko i dynamicznie pokonywać zakręty, aczkolwiek wszystko to w towarzystwie wysokiego poziomu bezpieczeństwa i komfortu jazdy. Solidna rama z rur i profili stalowych o dużej sztywności stała się idealnym oparciem dla optymalnie zestrojonego zawieszenia i wydajnego układu hamulcowego współpracującego z systemem ABS, który nie dopuści do uślizgu kół podczas awaryjnego hamowania lub jazdy w złych warunkach pogodowych. Amortyzację kół powierzono konkretnemu widelcowi teleskopowemu typu Upside-down oraz centralnej kolumnie resorująco-tłumiącej osadzonej na dwustronnym wahaczu wleczonym ze stali. Na pokładzie GSX-S 125 znajdziemy pojedynczą tarczę hamulcową typu Wave o średnicy aż 320 mm i dwutłoczkowy zacisk hamulcowy (z przodu) oraz dużo mniejszą, bo 240 mm tarczę i jednotłoczkowy zacisk hydrauliczny (z tyłu). Dopełnieniem skutecznych hamulców są 17-calowe felgi z lekkich stopów aluminium obute w szosowe opony renomowanej marki Dunlop.

Suzuki GSX-S 125 to doskonała propozycja na pierwszy motocykl dla wszystkich osób, które kochają nieszablonowy styl i agresywne cechy klasy streetfighter. Gdy dołożymy do tego satysfakcjonujące osiągi, dopracowane podwozie i nowoczesne rozwiązania konstrukcyjne otrzymujemy maszynę, z którą niechętnie będzie się rozstawał każdy początkujący jeździec. Na sezon 2019 Suzuki zadbało również o kilka wersji kolorystycznych, dzięki którym każdy z potencjalnych klientów odwiedzających salon będzie mógł znaleźć coś dla siebie. Metallic Triton Blue, YZE i Black semi-gloss to malowania, które nawiązują do większych przedstawicieli serii GSX-S i dzięki temu jeszcze bardziej podsycają wyobraźnie motocyklistów, którzy są dopiero na początku swojej przygody z pasjonującym świtem jednośladów.



GSX-S 750

Zdjęcie Suzuki

Suzuki GSX-S 750 to atrakcyjny motocykl klasy naked, który na międzynarodowych targach motoryzacyjnych Intermot 2014 wzbudził ogromne zainteresowanie wśród odwiedzających. Agresywny wygląd rasowego streetfighter'a, dynamiczna linia nadwozia, muskularna sylwetka oraz jednostka napędowa pochodząca wprost od modelu GSX-R 750 z segmentu Supersport dają w połączeniu maszynę, obok której nikt nie przejdzie obojętnie. Wygórowane osiągi, nieskazitelna jakość prowadzenia, bezkonkurencyjna zwrotność i optymalnie dobrane komponenty podwozia sprawiły, że ten "golas" nawet 4 lata po oficjalnej premierze bez problemu uciera nosa najnowszym propozycjom z ofert konkurencyjnych marek.


Model GSX-S 750 został wyposażony w czterocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 749 cm³, która ma korzenie w świecie czołowych motocykli sportowych. Chłodzenie cieczą, szesnaście zaworów sterowanych podwójnym wałkiem rozrządu, manualna skrzynia biegów o sześciu przełożeniach i efektywny układ zasilania elektronicznym systemem wtrysku paliwa- tyle wystarcza, aby przenieść użytkowników w nowy wymiar wrażeń za kierownicą jednośladu. Moc maksymalna 114 KM i maksymalny moment obrotowy 106 Nm w pojeździe o masie własnej 213 kilogramów (ze wszystkimi płynami, w tym 16 litrami benzyny) to gwarancja niezapomnianych przyspieszeń i prędkości maksymalnej ponad 280 km/h. Dzięki przepustnicom typu Ride-by-Wire (w których nie występuje mechaniczne połączenie z manetką gazu, a całość realizowana jest za pośrednictwem elektroniki) reakcja na ruch nadgarstka kierowcy jest natychmiastowa, co stało się jedną z najczęściej wymienianych zalet przez posiadaczy GSX-S'a. Gdy dodamy do tego trzypoziomowy system kontroli trakcji i zasięg ponad 300 kilometrów na jednym tankowaniu (według danych producenta) otrzymujemy maszynę, która sprawdzi się zarówno na trasie, jak i w warunkach codziennej eksploatacji.


Trzonem podwozia GSX-S 750 jest solidna rama z rur i profili stalowych o dużej sztywności, dzięki którym nabywcy tego modelu będą mogli w pełni skorzystać z potencjału jednostki napędowej. O wysoki poziom bezpieczeństwa podróżujących dba skuteczny układ hamulcowy wykorzystujący produkty renomowanej marki Nissin. Z przodu zainstalowano dwie ażurowe tarcze hamulcowe typu Wave o średnicy 330 mm i czterotłoczkowe zaciski hydrauliczne, zaś z tyłu, pojedynczą tarczę tego samego typu o średnicy 240 mm i dwutłoczkowy zacisk hamulcowy. Oczywiście na pokładzie znalazł się również system ABS, który w podbramkowych sytuacjach i podczas poruszania się w niekorzystnych warunkach pogodowych nie dopuści do blokady kół. Amortyzację 17-calowych kół powierzono masywnemu widelcowi teleskopowemu typu Upside-down (średnica lat to aż 43 mm) oraz centralnej kolumnie resorująco-tłumiącej opartej na dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium. Zawieszenie tylnego koła zostało wyposażone w regulację napięcia wstępnego sprężyny, dzięki której każdy z motocyklistów zależnie od sytuacji będzie mógł dopasować jego charakterystykę do bardziej sportowego lub komfortowego stylu jazdy.


Suzuki GSX-S 750 to motocykl ponadczasowy, który dzięki dużej uniwersalności i nienudzącej się stylistyce ma szansę przetrwać w ofercie japońskiej marki naprawdę długo. Satysfakcjonujące osiągi, doskonałe właściwości jezdne i agresywny wygląd wyzywający do wyścigów spod świateł to cechy maszyn, które nigdy nie znudzą się motocyklistom. Warto zaznaczyć, że w ofercie na sezon 2019 producent przewidział aż trzy wersje kolorystyczne GSX-S 750: KEL, Metallic Mat Black No.2 i Glass Sparkle Black/Candy Daring Red. Każda z nich optymalnie oddaje nieokiełznany charakter motocykla, którego GSX-S 750 ma aż nadto.



GSX-S 1000

Zdjęcie Suzuki

Agresywny "golas"


Model GSX-S 1000 to najbrutalniejszy motocykl klasy naked w ofercie Suzuki na sezon 2019. Agresywna stylistyka, ostre linie nadwozia i doskonale dobrane wersje kolorystyczne podkreślające jego nieujarzmiony charakter budzą respekt na drodze. Najnowsza generacja dużego GSX-S to efekt ponad 35 lat doświadczenia w budowie serii motocykli klasy SuperSport, które jeszcze w fabryce zostały pozbawione aerodynamicznych owiewek i przystosowane do realiów panujących na ulicach wielkich miast, gdzie rywalizacja na drodze i wyścigi spod świateł to chleb powszedni każdego posiadacza naked'a.


Muskularne kształty jednostki napędowej, ryk potężnego układu wydechowego i moc 150 KM generowana przez królewską pojemność skokową musiały zostać okraszone odpowiednimi barwami. W najnowszym katalogu Suzuki znajdziemy aż 4 wersje kolorystyczne modelu GSX-S 1000 (KEL, Metallic Mat Black No.2, Pearl Glacier White i Glass Sparkle Black/Candy Daring Red), które fenomenalnie komponują się z ponadczasowym design'em motocykla.


Moc ponad wszystko


Model GSX-S 1000 został wyposażony w czterocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 999 cm³, której konstrukcja w dużej mierze opiera się na silniku zastosowanym we flagowym motocyklu sportowym Suzuki, czyli GSX-R 1000. Cztery zawory na cylinder, podwójny wałek rozrządu, chłodzenie cieczą i elektroniczny system wtrysku paliwa współpracujący z przepustnicą Ride-by-Wire (która nie posiada fizycznego połączenia na linii manetka gazu-przepustnica, a całość obsługiwana jest przez elektronikę) sprawia, że GSX-S to nie tylko niezwykle nowoczesna i trwała konstrukcja, ale także bardzo mocna. Moc maksymalna 150 KM i maksymalny moment obrotowy 106 Nm w jednośladzie o tak niskiej masie własnej (tylko 209 kilogramów ze wszystkimi płynami w wersji naked) gwarantuje niezapomniane przyspieszenia, natychmiastową reakcję na ruch manetki gazu oraz prędkość maksymalną dochodzącą do magicznej granicy 300 km/h.


Dopracowany układ zasilania, przystosowanie do najnowszych norm emisji spalin i zbiornik paliwa o pojemności 17 litrów oznacza tylko jedno: duży zasięg na jednym tankowaniu. Według oficjalnych danych producenta GSX-S 1000 może zadowolić się nawet 5 l/100 kilometrów, więc na jednym zbiorniku użytkownicy będą mogli przejechać ponad 300 kilometrów bez zjeżdżania na stację benzynową. Przyjemności czerpanej z nieskrępowanej jazdy nie odbierze również działanie skrzyni biegów, sprzęgła i końcowego przeniesienia napędu. Sześć aksamitnie wchodzących przełożeń i stosunkowo cicha praca łańcucha napędowego to niezaprzeczalne zalety, do których Suzuki już nas przyzwyczaiło w swoich motocyklach.


Komfort i bezpieczeństwo w cenie


Szkieletem GSX-S 1000 jest solidna rama z rur stalowych, będąca idealnym kompromisem pomiędzy masą własną, a oferowaną sztywnością. Stała się odpowiednim oparciem dla masywnego zawieszenia i wydajnego układu hamulcowego renomowanej marki Brembo, który wraz z przeciwpoślizgowym systemem ABS od firmy Bosch zapewnia motocyklistom pełną kontrolę nad przebiegiem zdarzeń w niespodziewanych sytuacjach. Amortyzację 17-calowych kół powierzono widelcowi teleskopowemu typu Upside-dwon oraz centralnej kolumnie resorująco-tłumiącej opartej na dwustronnym wahaczu z lekkich stopów aluminium. Wyhamowaniem pojazdu zajmują się dwie potężne tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm i czterotłoczkowe zaciski hamulcowe od wspomnianego Brembo (z przodu) i pojedyncza, 245-mm wentylowana tarcza hamulcowa i dwutłoczkowy zacisk hydrauliczny od tego samego producenta.


Wychowanek ulicy

Suzuki GSX-S 1000 to doskonała propozycja dla wszystkich motocyklistów, którzy mają bardzo duże doświadczenie w prowadzeniu jednośladu i chcieliby posiąść maszynę, obok której nikt nie przejdzie obojętnie. Muskularna sylwetka, agresywna stylistyka, oszałamiające osiągi i podwozie, które pozwoli na dynamiczną jazdę po górskich serpentynach i komfortowe poruszanie się po ciasnych uliczkach, to cechy wymarzonego sprzętu o dużej uniwersalności zastosowań. Nie zapominajmy jednak o prawdziwej naturze GSX-S 1000, czyli o emocjach potęgowanych wielkomiejskimi przygodami. Krótkie, wyzywające spojrzenie na światłach i budzi się w nim demon, z którym tylko nieliczni będą w stanie rywalizować na tym samym poziomie.



Darmowa dostawa
darmowa dostawa
przy zakupach powyżej 350 zł
Darmowy zwrot
darmowy zwrot
do 15 dni bez podawania przyczyny
Wygodne raty
wygodne raty
uzyskasz je przez internet
ładuje
Proszę czekać...
tel: 17 247 22 20
Kościuszki 78, Łańcut


Napisz wiadomość Sklep stacjonarnyDane kontaktowe