check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Suzuki GSX-S 1000

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 834
Filtr oleju HifloFiltro HF 138 Aprilia/Cagiva/Kymco/Suzuki - hf138 -15%

30,06 zł

35,37 zł

Najniższa cena: 35,37 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 138 Aprilia/Cagiva/Kymco/Suzuki - hf138

stars    (24)
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420752 -10%

11,07 zł

12,30 zł

Najniższa cena: 12,30 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420752

stars    (4)
Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410510015042 -10%

15,21 zł

16,90 zł

Najniższa cena: 16,90 zł

Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410510015042

stars    (1)
Magnetyczna śruba spustu oleju M14x1,25
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1

stars    (5)
Filtr oleju K&N KN138 - KN-138

38,99 zł

Filtr oleju K&N KN138 - KN-138

stars    (12)
Automat stopu przód JMP

30,76 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
Klocki hamulcowe EBC FA 174 (2 szt.) - FA174 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 174 (2 szt.) - FA174

stars    (2)
Filtr oleju HifloFiltro HF 138 RC Racing  - HF138RC -15%

35,28 zł

41,50 zł

Najniższa cena: 41,50 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 138 RC Racing - HF138RC

Klocki hamulcowe EBC FA 174 HH (2 szt.) - FA174HH -10%

128,16 zł

142,40 zł

Najniższa cena: 142,40 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 174 HH (2 szt.) - FA174HH

stars    (2)
Świeca zapłonowa NGK CR9EIA-9 irydowa - CR9EIA-9 -10%

56,52 zł

62,80 zł

Najniższa cena: 62,80 zł

Świeca zapłonowa NGK CR9EIA-9 irydowa - CR9EIA-9

stars    (1)
Nakrętka zębatki M10X1.25 mm
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x55x9,5/10,5 - FSD-043R -5%

71,16 zł

74,90 zł

Najniższa cena: 74,90 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x55x9,5/10,5 - FSD-043R

stars    (1)
Płytka zaworowa ProX 7,5 [1,90 mm] - 29.748190
Płytka zaworowa JMP 7,5 [1,95 mm]
Filtr oleju HifloFiltro HF 975 Suzuki  - HF975 -15%

25,31 zł

29,78 zł

Najniższa cena: 29,78 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 975 Suzuki - HF975

Końcówki Scottoiler Dual Injector Scorpion - SO-5000
Zębatka przód JT JTF520.16RB, 16z rozmiar 525 z tłumikiem drgań - JTF520.16RB -10%

41,85 zł

46,50 zł

Najniższa cena: 46,50 zł

Zębatka przód JT JTF520.16RB, 16z rozmiar 525 z tłumikiem drgań - JTF520.16RB

stars    (4)
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 39x46x4 - S410210012012 -10%

10,80 zł

12,00 zł

Najniższa cena: 12,00 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 39x46x4 - S410210012012

stars    (1)
Filtr oleju MIW Meiwa S3011 HF138 - S3011
Śruby tarczy hamulcowej TRW Lucas MSS114-5 - MSS114-5 -5%

51,02 zł

53,70 zł

Najniższa cena: 53,70 zł

Śruby tarczy hamulcowej TRW Lucas MSS114-5 - MSS114-5

stars    (2)
Komplet naprawczy pompy wody - WMS-902 -5%

97,76 zł

102,90 zł

Najniższa cena: 102,90 zł

Komplet naprawczy pompy wody - WMS-902

stars    (2)
Filtr oleju HifloFiltro HF 138 C Chromowany Aprilia/Cagiva/Kymco/Suzuki  - HF138C -15%

44,46 zł

52,30 zł

Najniższa cena: 52,30 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 138 C Chromowany Aprilia/Cagiva/Kymco/Suzuki - HF138C

stars    (1)
Podkładka śruby spustowej oleju Athena aluminiowa 14x22x1,5 mm - M703414022015 -10%
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 634 (2 szt.) - MCB634 -5%

105,01 zł

110,54 zł

Najniższa cena: 110,54 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 634 (2 szt.) - MCB634

stars    (1)
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 634 SH (2 szt.) - MCB634SH -5%

122,50 zł

128,95 zł

Najniższa cena: 128,95 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 634 SH (2 szt.) - MCB634SH

stars    (1)
Wyłącznik główny zasilania  - BA18
Filtr oleju Mahle OC574 - OC 574
Przyrząd do odczytu rozmiaru łańcucha JMP
Automat stopu tył JMP
Uszczelniacz otworu na świecę Athena - S410510015038 -10%

27,32 zł

30,36 zł

Najniższa cena: 30,36 zł

Uszczelniacz otworu na świecę Athena - S410510015038

Posiadamy Części motocyklowe do Suzuki GSX-S 1000

  • Suzuki GSX-S 1000 2015
  • Suzuki GSX-S 1000 A ABS 2015
  • Suzuki GSX-S 1000 A ABS 2018
  • Suzuki GSX-S 1000 AZ ABS 2018
  • Suzuki GSX-S 1000 F 2015
  • Suzuki GSX-S 1000 FA ABS 2015
  • Suzuki GSX-S 1000 FA ABS 2018
  • Suzuki GSX-S 1000 FZA ABS 2018
  • Suzuki GSX-S 1000 2016
  • Suzuki GSX-S 1000 A ABS 2016
  • Suzuki GSX-S 1000 A ABS 2017
  • Suzuki GSX-S 1000 A ABS 2019
  • Suzuki GSX-S 1000 AZ ABS 2019
  • Suzuki GSX-S 1000 F 2016
  • Suzuki GSX-S 1000 FA ABS 2016
  • Suzuki GSX-S 1000 FA ABS 2017
  • Suzuki GSX-S 1000 FA ABS 2019
  • Suzuki GSX-S 1000 FZA ABS 2019
  • Suzuki GSX-S 1000 A ABS 2020
  • Suzuki GSX-S 1000 AZ ABS 2020
  • Suzuki GSX-S 1000 FA ABS 2020
  • Suzuki GSX-S 1000 FZA ABS 2020
  • Suzuki GSX-S 1000 A ABS 2021
  • Suzuki GSX-S 1000 AZ ABS 2021
  • Suzuki GSX-S 1000 GT ABS 2022
  • Suzuki GSX-S 1000 FA ABS 2021
  • Suzuki GSX-S 1000 A Special Edition Evo 2018
  • Suzuki GSX-S 1000 A Special Edition Evo 2019
  • Suzuki GSX-S 1000 A Special Edition Evo 2020
  • Suzuki GSX-S 1000 Katana 2021
  • Suzuki GSX-S 1000 S Katana ABS 2021
  • Suzuki GSX-S 1000 Katana Yoshimura 2021
  • Suzuki GSX-S 1000 Katana Yoshimura 2020
  • Suzuki GSX-S 1000 2018
  • Suzuki GSX-S 1000 2017
  • Suzuki GSX-S 1000 S Katana ABS 2019
  • Suzuki GSX-S 1000 S Katana ABS 2023
  • Suzuki GSX-S 1000 S Katana ABS 2022
  • Suzuki GSX-S 1000 ABS 2020
  • Suzuki GSX-S 1000 ABS 2021
  • Suzuki GSX-S 1000 ABS 2022
  • Suzuki GSX-S 1000 ABS 2023
  • Suzuki GSX-S 1000 GT ABS 2023
  • Suzuki GSX-S 1000 GT Travel Edition ABS 2023
  • Suzuki GSX-S 1000 FZ 2019
  • Suzuki GSX-S 1000 Z 2019

Inne modele

Suzuki GSX-S 1000

Części motocyklowe

Agresywny "golas"

Model GSX-S 1000 to najbrutalniejszy motocykl klasy naked w ofercie Suzuki na sezon 2019. Agresywna stylistyka, ostre linie nadwozia i doskonale dobrane wersje kolorystyczne podkreślające jego nieujarzmiony charakter budzą respekt na drodze. Najnowsza generacja dużego GSX-S to efekt ponad 35 lat doświadczenia w budowie serii motocykli klasy SuperSport, które jeszcze w fabryce zostały pozbawione aerodynamicznych owiewek i przystosowane do realiów panujących na ulicach wielkich miast, gdzie rywalizacja na drodze i wyścigi spod świateł to chleb powszedni każdego posiadacza naked'a.

Muskularne kształty jednostki napędowej, ryk potężnego układu wydechowego i moc 150 KM generowana przez królewską pojemność skokową musiały zostać okraszone odpowiednimi barwami. W najnowszym katalogu Suzuki znajdziemy aż 4 wersje kolorystyczne modelu GSX-S 1000 (KEL, Metallic Mat Black No.2, Pearl Glacier White i Glass Sparkle Black/Candy Daring Red), które fenomenalnie komponują się z ponadczasowym design'em motocykla.

Moc ponad wszystko

Model GSX-S 1000 został wyposażony w czterocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 999 cm³, której konstrukcja w dużej mierze opiera się na silniku zastosowanym we flagowym motocyklu sportowym Suzuki, czyli GSX-R 1000. Cztery zawory na cylinder, podwójny wałek rozrządu, chłodzenie cieczą i elektroniczny system wtrysku paliwa współpracujący z przepustnicą Ride-by-Wire (która nie posiada fizycznego połączenia na linii manetka gazu-przepustnica, a całość obsługiwana jest przez elektronikę) sprawia, że GSX-S to nie tylko niezwykle nowoczesna i trwała konstrukcja, ale także bardzo mocna. Moc maksymalna 150 KM i maksymalny moment obrotowy 106 Nm w jednośladzie o tak niskiej masie własnej (tylko 209 kilogramów ze wszystkimi płynami w wersji naked) gwarantuje niezapomniane przyspieszenia, natychmiastową reakcję na ruch manetki gazu oraz prędkość maksymalną dochodzącą do magicznej granicy 300 km/h.

Dopracowany układ zasilania, przystosowanie do najnowszych norm emisji spalin i zbiornik paliwa o pojemności 17 litrów oznacza tylko jedno: duży zasięg na jednym tankowaniu. Według oficjalnych danych producenta GSX-S 1000 może zadowolić się nawet 5 l/100 kilometrów, więc na jednym zbiorniku użytkownicy będą mogli przejechać ponad 300 kilometrów bez zjeżdżania na stację benzynową. Przyjemności czerpanej z nieskrępowanej jazdy nie odbierze również działanie skrzyni biegów, sprzęgła i końcowego przeniesienia napędu. Sześć aksamitnie wchodzących przełożeń i stosunkowo cicha praca łańcucha napędowego to niezaprzeczalne zalety, do których Suzuki już nas przyzwyczaiło w swoich motocyklach.

Komfort i bezpieczeństwo w cenie

Szkieletem GSX-S 1000 jest solidna rama z rur stalowych, będąca idealnym kompromisem pomiędzy masą własną, a oferowaną sztywnością. Stała się odpowiednim oparciem dla masywnego zawieszenia i wydajnego układu hamulcowego renomowanej marki Brembo, który wraz z przeciwpoślizgowym systemem ABS od firmy Bosch zapewnia motocyklistom pełną kontrolę nad przebiegiem zdarzeń w niespodziewanych sytuacjach. Amortyzację 17-calowych kół powierzono widelcowi teleskopowemu typu Upside-dwon oraz centralnej kolumnie resorująco-tłumiącej opartej na dwustronnym wahaczu z lekkich stopów aluminium. Wyhamowaniem pojazdu zajmują się dwie potężne tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm i czterotłoczkowe zaciski hamulcowe od wspomnianego Brembo (z przodu) i pojedyncza, 245-mm wentylowana tarcza hamulcowa i dwutłoczkowy zacisk hydrauliczny od tego samego producenta.

Wychowanek ulicy

Suzuki GSX-S 1000 to doskonała propozycja dla wszystkich motocyklistów, którzy mają bardzo duże doświadczenie w prowadzeniu jednośladu i chcieliby posiąść maszynę, obok której nikt nie przejdzie obojętnie. Muskularna sylwetka, agresywna stylistyka, oszałamiające osiągi i podwozie, które pozwoli na dynamiczną jazdę po górskich serpentynach i komfortowe poruszanie się po ciasnych uliczkach, to cechy wymarzonego sprzętu o dużej uniwersalności zastosowań. Nie zapominajmy jednak o prawdziwej naturze GSX-S 1000, czyli o emocjach potęgowanych wielkomiejskimi przygodami. Krótkie, wyzywające spojrzenie na światłach i budzi się w nim demon, z którym tylko nieliczni będą w stanie rywalizować na tym samym poziomie.