Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
30,06 zł
35,37 zł
Najniższa cena: 35,37 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 138 Aprilia/Cagiva/Kymco/Suzuki - hf138
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1
41,85 zł
46,50 zł
Najniższa cena: 46,50 zł
Zębatka przód JT JTF520.16RB, 16z rozmiar 525 z tłumikiem drgań - JTF520.16RB
51,02 zł
53,70 zł
Najniższa cena: 53,70 zł
Śruby tarczy hamulcowej TRW Lucas MSS114-5 - MSS114-5
44,46 zł
52,30 zł
Najniższa cena: 52,30 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 138 C Chromowany Aprilia/Cagiva/Kymco/Suzuki - HF138C
6,29 zł
6,99 zł
Najniższa cena: 6,99 zł
Podkładka śruby spustowej oleju Athena aluminiowa 14x22x1,5 mm - M703414022015
105,01 zł
110,54 zł
Najniższa cena: 110,54 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 634 (2 szt.) - MCB634
122,50 zł
128,95 zł
Najniższa cena: 128,95 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 634 SH (2 szt.) - MCB634SH
43,65 zł
48,50 zł
Najniższa cena: 48,50 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x53x8/10,5 - P40FORK455166
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
31,07 zł
Filtr oleju Mahle OC574 - OC 574
Posiadamy Części motocyklowe do Suzuki GSX-S 750
- Suzuki GSX-S 750 A ABS 2017
- Suzuki GSX-S 750 A ABS 2018
- Suzuki GSX-S 750 AZ ABS 2017
- Suzuki GSX-S 750 AZ ABS 2018
- Suzuki GSX-S 750 A ABS 2019
- Suzuki GSX-S 750 AZ ABS 2019
- Suzuki GSX-S 750 A ABS 2020
- Suzuki GSX-S 750 AZ ABS 2020
- Suzuki GSX-S 750 UQZ ABS 2020
- Suzuki GSX-S 750 WQ ABS 2021
- Suzuki GSX-S 750 WQZ ABS 2021
- Suzuki GSX-S 750 YA ABS 2019
- Suzuki GSX-S 750 A ABS 2021
- Suzuki GSX-S 750 A Moto GP ABS 2019
- Suzuki GSX-S 750 2022
- Suzuki GSX-S 750 2021
- Suzuki GSX-S 750 2020
- Suzuki GSX-S 750 2019
- Suzuki GSX-S 750 2018
- Suzuki GSX-S 750 2015
- Suzuki GSX-S 750 2016
- Suzuki GSX-S 750 2017
- Suzuki GSX-S 750 Z 2022
- Suzuki GSX-S 750 Z 2021
- Suzuki GSX-S 750 Z 2019
- Suzuki GSX-S 750 Z ABS 2022
- Suzuki GSX-S 750 Z ABS 2021
- Suzuki GSX-S 750 ABS 2021
Suzuki GSX-S 750
Suzuki GSX-S 750 to atrakcyjny motocykl klasy naked, który na międzynarodowych targach motoryzacyjnych Intermot 2014 wzbudził ogromne zainteresowanie wśród odwiedzających. Agresywny wygląd rasowego streetfighter'a, dynamiczna linia nadwozia, muskularna sylwetka oraz jednostka napędowa pochodząca wprost od modelu GSX-R 750 z segmentu Supersport dają w połączeniu maszynę, obok której nikt nie przejdzie obojętnie. Wygórowane osiągi, nieskazitelna jakość prowadzenia, bezkonkurencyjna zwrotność i optymalnie dobrane komponenty podwozia sprawiły, że ten "golas" nawet 4 lata po oficjalnej premierze bez problemu uciera nosa najnowszym propozycjom z ofert konkurencyjnych marek.
Model GSX-S 750 został wyposażony w czterocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 749 cm³, która ma korzenie w świecie czołowych motocykli sportowych. Chłodzenie cieczą, szesnaście zaworów sterowanych podwójnym wałkiem rozrządu, manualna skrzynia biegów o sześciu przełożeniach i efektywny układ zasilania elektronicznym systemem wtrysku paliwa- tyle wystarcza, aby przenieść użytkowników w nowy wymiar wrażeń za kierownicą jednośladu. Moc maksymalna 114 KM i maksymalny moment obrotowy 106 Nm w pojeździe o masie własnej 213 kilogramów (ze wszystkimi płynami, w tym 16 litrami benzyny) to gwarancja niezapomnianych przyspieszeń i prędkości maksymalnej ponad 280 km/h. Dzięki przepustnicom typu Ride-by-Wire (w których nie występuje mechaniczne połączenie z manetką gazu, a całość realizowana jest za pośrednictwem elektroniki) reakcja na ruch nadgarstka kierowcy jest natychmiastowa, co stało się jedną z najczęściej wymienianych zalet przez posiadaczy GSX-S'a. Gdy dodamy do tego trzypoziomowy system kontroli trakcji i zasięg ponad 300 kilometrów na jednym tankowaniu (według danych producenta) otrzymujemy maszynę, która sprawdzi się zarówno na trasie, jak i w warunkach codziennej eksploatacji.
Trzonem podwozia GSX-S 750 jest solidna rama z rur i profili stalowych o dużej sztywności, dzięki którym nabywcy tego modelu będą mogli w pełni skorzystać z potencjału jednostki napędowej. O wysoki poziom bezpieczeństwa podróżujących dba skuteczny układ hamulcowy wykorzystujący produkty renomowanej marki Nissin. Z przodu zainstalowano dwie ażurowe tarcze hamulcowe typu Wave o średnicy 330 mm i czterotłoczkowe zaciski hydrauliczne, zaś z tyłu, pojedynczą tarczę tego samego typu o średnicy 240 mm i dwutłoczkowy zacisk hamulcowy. Oczywiście na pokładzie znalazł się również system ABS, który w podbramkowych sytuacjach i podczas poruszania się w niekorzystnych warunkach pogodowych nie dopuści do blokady kół. Amortyzację 17-calowych kół powierzono masywnemu widelcowi teleskopowemu typu Upside-down (średnica lat to aż 43 mm) oraz centralnej kolumnie resorująco-tłumiącej opartej na dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium. Zawieszenie tylnego koła zostało wyposażone w regulację napięcia wstępnego sprężyny, dzięki której każdy z motocyklistów zależnie od sytuacji będzie mógł dopasować jego charakterystykę do bardziej sportowego lub komfortowego stylu jazdy.
Suzuki GSX-S 750 to motocykl ponadczasowy, który dzięki dużej uniwersalności i nienudzącej się stylistyce ma szansę przetrwać w ofercie japońskiej marki naprawdę długo. Satysfakcjonujące osiągi, doskonałe właściwości jezdne i agresywny wygląd wyzywający do wyścigów spod świateł to cechy maszyn, które nigdy nie znudzą się motocyklistom. Warto zaznaczyć, że w ofercie na sezon 2019 producent przewidział aż trzy wersje kolorystyczne GSX-S 750: KEL, Metallic Mat Black No.2 i Glass Sparkle Black/Candy Daring Red. Każda z nich optymalnie oddaje nieokiełznany charakter motocykla, którego GSX-S 750 ma aż nadto.