Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 739
-15%
30,06 zł
35,37 zł
Najniższa cena: 35,37 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 138 Aprilia/Cagiva/Kymco/Suzuki - hf138
(24)
-5%
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1
(5)
-5%
14,54 zł
15,31 zł
Najniższa cena: 15,31 zł
Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45133-MA3-006 - 45133-MA3-006
(2)
-5%
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
(1)
-10%
16,03 zł
17,81 zł
Najniższa cena: 17,81 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 35x41,7x5 - S410510012035
17,18 zł
Nakrętka zębatki M10X1.25 mm
Posiadamy Części motocyklowe do Suzuki GSX 650
- Suzuki GSX 650 FA ABS 2012
- Suzuki GSX 650 F 2011
- Suzuki GSX 650 F 2008
- Suzuki GSX 650 F 2009
- Suzuki GSX 650 FA ABS 2009
- Suzuki GSX 650 FA ABS 2010
- Suzuki GSX 650 F 2010
- Suzuki GSX 650 FA ABS 2011
- Suzuki GSX 650 F 2012
- Suzuki GSX 650 F 2013
- Suzuki GSX 650 F 2014
- Suzuki GSX 650 F 2015
- Suzuki GSX 650 F 2016
- Suzuki GSX 650 FA ABS 2013
- Suzuki GSX 650 FA ABS 2014
- Suzuki GSX 650 FA ABS 2015
- Suzuki GSX 650 FA ABS 2016
Suzuki GSX 650
Suzuki GSX 650 to motocykl sportowo-turystyczny produkowany przez japoński koncern od 2008 roku do dziś. Co sprawiło, że ten model utrzymuje się w sprzedaży od 12 lat? Za co pokochali go miłośnicy podróżowania w sportowym stylu? GSX 650 ma wiele zalet, a na samym czele stoi wysoka jakość wykonania, bezawaryjna konstrukcja, mocny silnik i atrakcyjna cena zakupu - zarówno egzemplarzy nowych, jak i tych z rynku wtórnego.
Suzuki GSX 650 zostało wyposażone w czterocylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 656 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy otrzymał rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane przez dwa wałki rozrządu), elektroniczny system wtrysku paliwa PGM-FI (średnica gardzieli - 36 mm), elektryczny rozrusznik i cyfrowy zapłon tranzystorowy. Serce GSX 650 generuje moc maksymalną 83,5 KM i maksymalny moment obrotowy 61,5 Nm, które są przenoszone na tylne koło za pośrednictwem klasycznego łańcucha napędowego, mokrego sprzęgła tarczowego i manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach. Takie osiągi przy tak niskiej masie własnej motocykla - na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa, Suzuki waży tylko 215 kilogramów - to gwarancja dynamicznych przyspieszeń, wysokiej prędkości maksymalnej (ponad 210 km/h) i niskiego zużycia paliwa. Średnie spalanie w cyklu mieszanym wynosi 5 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 19 litrów zapewnia użytkownikom prawie 400 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu.
Komfort w podróży i precyzyjne prowadzenie w zakrętach zapewnia optymalnie zestrojone zawieszenie. Z przodu motocykla znajdziemy widelec teleskopowy (średnica lag - 41 mm) z regulacją napięcia wstępnego, z tyłu zaś - centralną kolumnę z amortyzatorem olejowym wyposażonym w regulację napięcia wstępnego sprężyny i odbicia. Nad bezpieczeństwem użytkowników czuwa skuteczny układ hamulcowy. Przy przednim kole zamontowano dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 310 mm i czterotłoczkowe zaciski hamulcowe marki Tokico, a przy tylnym wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 240 mm i zacisk jednotłoczkowy.