check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Suzuki LS 650 Savage

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Sortuj

Znaleziono: 0

Wystąpił problem, spróbuj za chwilę.

Spróbuj ponownie

Posiadamy Części motocyklowe do Suzuki LS 650 Savage

  • Suzuki LS 650 F Savage płaska kierownica 1986
  • Suzuki LS 650 F Savage płaska kierownica 1988
  • Suzuki LS 650 F Savage płaska kierownica 1989
  • Suzuki LS 650 P Savage wysoka kierownica 1994
  • Suzuki LS 650 P Savage wysoka kierownica 1996
  • Suzuki LS 650 P Savage wysoka kierownica 2000
  • Suzuki LS 650 F Savage płaska kierownica 1987
  • Suzuki LS 650 F Savage płaska kierownica 1990
  • Suzuki LS 650 P Savage wysoka kierownica 1987
  • Suzuki LS 650 P Savage wysoka kierownica 1990
  • Suzuki LS 650 P Savage wysoka kierownica 1992
  • Suzuki LS 650 P Savage wysoka kierownica 1993
  • Suzuki LS 650 P Savage wysoka kierownica 1995
  • Suzuki LS 650 P Savage wysoka kierownica 1986
  • Suzuki LS 650 P Savage wysoka kierownica 1988
  • Suzuki LS 650 P Savage wysoka kierownica 1989
  • Suzuki LS 650 P Savage wysoka kierownica 1991
  • Suzuki LS 650 P Savage wysoka kierownica 1997
  • Suzuki LS 650 P Savage wysoka kierownica 1998
  • Suzuki LS 650 P Savage wysoka kierownica 1999

Suzuki LS 650

Części motocyklowe

LS to oryginalny motocykl typu cruiser produkowany na wyspach Pacyfiku przez koncern Suzuki. Nie próbował naśladować amerykańskiego Harleya, jest autorską wizją projektantów z Hamamatsu, a Ci jak mało kto znają się na ponadczasowej stylistyce. Zaprezentowany w 1986 roku szybko znalazł grono wielbicieli w Stanach Zjednoczonych, Meksyku, Nowej Zelandii oraz Australii, gdzie jego kult pod koniec XX wieku urósł do zaskakujących rozmiarów.

Produkowany jest do dziś w niezmiennej formie, jedynie na początku lat 90' doczekał się modernizacji skrzyni biegów zyskując piąte przełożenie. W latach swojej świetności na rynku japońskim miał wielu konkurentów. Kawasaki Vulcan 500, Yamaha Virago 535 oraz Honda Shadow VLX nie pozwalały marketingowcom spać spokojnie, mimo to Suzuki wyszło ze starcia obronną ręką. Także dziś LS stanowi dobrą alternatywę dla pozostałych japońskich gigantów motoryzacyjnych. Dzięki nisko osadzonej kanapie oraz niewysokiej kierownicy idealnie sprawdzi się w rękach niższych jeźdźców oraz kobiet.

Motocykl został wyposażony w jednocylindrowy silnik chłodzony powietrzem o pojemności 652 cm ³. Zasilany gaźnikiem Mikuni generuje 31 KM i zaskakujący moment obrotowy 50 Nm, moc na tylne koło przenoszona jest za pośrednictwem bezobsługowego paska zębatego. Niewysilona jednostka pozwala na spokojną jazdę. Przy prędkości 100 km/h z wydechu wydobywa się relaksujący bulgot, ponieważ elastyczny piec przy tym tempie nie przekracza 4000 obr./min. Od 2016 roku Suzuki LS posiada singla o największej pojemności wśród seryjnie produkowanych motocykli.

Savage odznacza się nieśmiertelną stylistyką. Wysunięty do przodu widelec, chromowana kierownica, zbiornik paliwa w kształcie łzy oraz duże szprychowe koła z mięsistą oponą na tylnej osi. Gdy wszystkie galwanizowane elementy nadwozia połączymy z czarnym lakierem otrzymamy niemal dzieło sztuki. Całość dopełnia jednostka napędowa z ogromnym cylindrem i krótki wydech o kojącym dźwięku.

Seria LS to sprawdzona konstrukcja godna polecenia wszystkim, którzy zapragnęli dalekich podróży w cruiserowym stylu. Przez 32 lata produkcji wyeliminowano wszystkie bolączki konstrukcji, dlatego zarówno nowe, jak i wcześniejsze modele są warte uwagi.