check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Suzuki RM 250

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 0

Wystąpił problem, spróbuj za chwilę.

Spróbuj ponownie

Posiadamy Części motocyklowe do Suzuki RM 250

  • Suzuki RM 250 2007
  • Suzuki RM 250 2001
  • Suzuki RM 250 2005
  • Suzuki RM 250 2006
  • Suzuki RM 250 2008
  • Suzuki RM 250 2009
  • Suzuki RM 250 2010
  • Suzuki RM 250 2011
  • Suzuki RM 250 2012
  • Suzuki RM 250 1976
  • Suzuki RM 250 1977
  • Suzuki RM 250 1978
  • Suzuki RM 250 1979
  • Suzuki RM 250 1980
  • Suzuki RM 250 1981
  • Suzuki RM 250 1982
  • Suzuki RM 250 1983
  • Suzuki RM 250 1984
  • Suzuki RM 250 1985
  • Suzuki RM 250 1986
  • Suzuki RM 250 1987
  • Suzuki RM 250 1988
  • Suzuki RM 250 1989
  • Suzuki RM 250 1990
  • Suzuki RM 250 1991
  • Suzuki RM 250 1992
  • Suzuki RM 250 1993
  • Suzuki RM 250 1994
  • Suzuki RM 250 1995
  • Suzuki RM 250 1996
  • Suzuki RM 250 1997
  • Suzuki RM 250 1998
  • Suzuki RM 250 1999
  • Suzuki RM 250 2000
  • Suzuki RM 250 2002
  • Suzuki RM 250 2003
  • Suzuki RM 250 2004

Suzuki RM 250

Części motocyklowe
Suzuki RM 250 to motocykl klasy cross produkowany przez japoński koncern w latach 1976-2011. Co sprawiło, że jeden model pozostał w sprzedaży przez aż 35 lat? Na fenomenalne właściwości terenowe i radość z jazdy, jaką model RM 250 serwował kierowcy na każdym kilometrze, złożyło się wiele czynników. Wytrzymała konstrukcja, dopracowane podwozie, mocny silnik - zalet Suzuki nie sposób wypowiedzieć jednym tchem. Suzuki RM 250 zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 249 ccm. Dwusuwowe serce RM 250 generuje moc maksymalną 55 KM i maksymalny moment obrotowy 50 Nm, które trafiają na tylne koło za pośrednictwem manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i klasycznego łańcucha napędowego. Przy tak niskiej masie własnej motocykla - na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa, Suzuki RM 250 waży tylko 96 kilogramów - tak wysokie osiągi to gwarancja trzech przyjemności: bardzo dobrego przyspieszenia, odpowiedniego zapasu mocy w każdym momencie i wysokiej prędkości maksymalnej (ponad 135 km/h). Na pokładzie RM 250 nie zabrakło gaźnikowego układu zasilania renomowanej marki Keihin (średnica gardzieli - 38 mm, model PWK38S), elektronicznego zapłonu i mechanicznego rozrusznika (kickstarter). Szkieletem Suzuki RM 250 jest kołyskowa rama stalowa i dwustronny wahacz wleczony ze stali lub lekkich stopów aluminium (w zależności od roku produkcji), na których osadzono optymalnie zestrojone zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy. Z przodu motocykla znajdziemy widelec teleskopowy typu Upside-down i wentylowaną tarczę hamulcową z dwutłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu - niezależnie od roku produkcji - również zamontowano wentylowaną tarczę hamulcową i dwutłoczkowy zacisk. W pierwszych generacjach modelu RM 250 tylne koło było amortyzowane przez dwa amortyzatory olejowe wyposażone tylko w regulację napięcia wstępnego, jednak w nowszych wersjach znajdziemy centralną kolumnę z w pełni regulowanym amortyzatorem.