Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 325
-5%
94,05 zł
99,00 zł
Najniższa cena: 99,00 zł
Zestaw naprawczy pompy hamulcowej tył Tourmax MSR-303 - MSR-303
68,99 zł
Korek wlewu oleju M20x1.5 - 229970
-15%
56,10 zł
66,00 zł
Najniższa cena: 66,00 zł
Gąbkowy Filtr powietrza HifloFiltro HFF 3011 - HFF3011
(1)
103,79 zł
Błotnik tył UFO żółty - SU03971102
Posiadamy Części motocyklowe do Suzuki RM 85
- Suzuki RM 85 2012
- Suzuki RM 85 L duże koła 2012
- Suzuki RM 85 2007
- Suzuki RM 85 L duże koła 2007
- Suzuki RM 85 L duże koła 2004
- Suzuki RM 85 2008
- Suzuki RM 85 L duże koła 2008
- Suzuki RM 85 2009
- Suzuki RM 85 L duże koła 2009
- Suzuki RM 85 2010
- Suzuki RM 85 L duże koła 2010
- Suzuki RM 85 L duże koła 2016
- Suzuki RM 85 L duże koła 2018
- Suzuki RM 85 2011
- Suzuki RM 85 2013
- Suzuki RM 85 L duże koła 2011
- Suzuki RM 85 L duże koła 2013
- Suzuki RM 85 L duże koła 2014
- Suzuki RM 85 L duże koła 2015
- Suzuki RM 85 L duże koła 2017
- Suzuki RM 85 L duże koła 2019
- Suzuki RM 85 L duże koła 2020
- Suzuki RM 85 2002
- Suzuki RM 85 2003
- Suzuki RM 85 2004
- Suzuki RM 85 2005
- Suzuki RM 85 2006
- Suzuki RM 85 L duże koła 2003
- Suzuki RM 85 L duże koła 2005
- Suzuki RM 85 L duże koła 2006
- Suzuki RM 85 małe koła 2019
- Suzuki RM 85 małe koła 2018
- Suzuki RM 85 małe koła 2017
- Suzuki RM 85 małe koła 2016
- Suzuki RM 85 małe koła 2014
- Suzuki RM 85 małe koła 2015
- Suzuki RM 85 L duże koła 2002
- Suzuki RM 85 małe koła 2020
- Suzuki RM 85 L duże koła 2021
- Suzuki RM 85 małe koła 2021
- Suzuki RM 85 małe koła 2023
- Suzuki RM 85 małe koła 2022
Suzuki RM 85
Suzuki RM 85 to małolitrażowy motocykl klasy cross - następca kultowego modelu RM 80, na którym swoje umiejętności szlifowali zawodnicy w latach 1978-1998 - produkowany przez japoński koncern od 2002 roku. Fenomenalna jak na tę klasę pojemnościową moc silnika, niska masa, wytrzymała konstrukcja i podwodzie, któremu nic nie brakuje - tak przedstawia się jednoślad dla początkujących miłośników motocrossu, będący w czołówce swojej klasy pojemnościowej. W niektórych krajach europejskich i USA jest sprzedawany do dziś, a z polskich salonów został wycofany w 2019 roku.
Suzuki RM 85 zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 85 ccm. Chłodzony cieczą silnik dwusuwowy otrzymał gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Keihin (średnica gardzieli - 28 mm, model PE28), elektroniczny zapłon CDI i rozrusznik mechaniczny (kickstarter). Serce modelu RM 85 generuje moc maksymalną ponad 15 KM i maksymalny moment obrotowy ponad 13 Nm, które przy tak niskiej masie motocykla - na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa, RM 85 waży tylko 69 kilogramów - gwarantują drastyczne przyspieszenie, ogromny zapas mocy niezależnie od sytuacji i prędkość maksymalną ponad 110 km/h. Moc i moment obrotowy są przenoszone na tylne koło przez manualną skrzynię biegów o sześciu przełożeniach, mokre sprzęgło wielotarczowe i klasyczny łańcuch napędowy.
Suzuki RM 85 posiada stalową ramę kołyskową (pojedynczą) i dwustronny wahacz wleczony z lekkich stopów aluminium, na których osadzono skuteczny układ hamulcowy i optymalnie zestrojone zawieszenie o dużym skoku. Z przodu motocykla znajdziemy klasyczny widelec teleskopowy i wentylowaną tarczę hamulcową z jednotłoczkowym zaciskiem hamulcowym, z tyłu zaś - centralną kolumnę z amortyzatorem olejowym z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i wentylowaną tarczę hamulcową z zaciskiem jednotłoczkowym. Suzuki RM 85 porusza się na szprychowych felgach z aluminiowymi obręczami o rozmiarze 17. i 14 cali (przód/tył).