Suzuki SFV

Suzuki SFV 650 to kompaktowy motocykl klasy Naked oferujący ponadczasowe połączenie japońskiej technologii i włoskiej stylistyki. Łagodne kształty, kratownicowa rama oraz dynamiczny silnik w układzie V2 to cechy, które łudząco upodabniają go do maszyn ze słonecznej Italii. Jednakże Gladius bynajmniej niczego nie udaje, co więcej, posiada wszystko, aby konkurować z takimi bestsellerami jak Aprilia Shiver, Ducati Monster 696 i Kawasaki ER-6N.

Gladius otrzymał dwucylindrową jednostkę napędową z modelu SV 650, w której przeprowadzono szereg modyfikacji w celu spełnienia rygorystycznej normy emisji spalin Euro 3. Układ sterujący obrotami na biegu jałowym ISC, nowoczesny system wtrysku paliwa (dwa wtryskiwacze na każdy cylinder) oraz układ wydechowy z regulowanym katalizatorem w zupełności wystarczyły, aby dopasować "serce" Gladiusa do nowych wytycznych komisji europejskiej. Chłodzone cieczą, ośmiozaworowe V2 dysponuje mocą maksymalną 72 KM i maksymalnym momentem obrotowym 64 Nm. Nawet tak niewygórowane osiągi w motocyklu o masie własnej nieco ponad 200 kilogramów gwarantują niesamowite emocje. Od 0 do 100 km/h Gladius rozpędza się poniżej 4 sekund, a wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się dopiero przy wartości 200 km/h. Jak na najtańszą propozycję ze swojego segmentu takie wyniki to zbyt wiele, żeby nazwać SVF 650 "przeciętniakiem".

W podwoziu odnajdziemy kolejne zalety Gladiusa. Wspomniana rama kratownicowa została zbudowana z masywnych rur stalowych, co gwarantuje sztywność i wytrzymałość konstrukcji na wysokim poziomie. Zawieszenie składa się z klasycznego widelca teleskopowego o masywnych goleniach (średnica 41 mm) oraz pojedynczego elementu resorująco-tłumiącego opartego na stalowym wahaczu wleczonym. Oba komponenty posiadają regulację napięcia wstępnego sprężyny, które pozwoli dopasować charakterystykę do bieżącej sytuacji na drodze. Nie ważne czy użytkownicy zechcą pędzić po górskich serpentynach czy delektować się powolną przejażdżką we dwoje zapewni ono pewne prowadzenie i stabilność w każdych warunkach. Dużą zaletą modelu SFV 650 są również fabrycznie montowane opony szosowe Dunlop Sportmax Qualifier, zapewniające dobrą przyczepność niezależnie od warunków pogodowych. Najsłabszym elementem podwozia jest układ hamulcowy. Mimo, że na przednim kole znajdziemy dwie ogromne tarcze o średnicy 290 mm i dwutłoczkowe zaciski pływające renomowanej marki Tokico, a na tylnym 240 mm tarczę i jednotłoczkowy zacisk pływający tego samego producenta, to ich skuteczność nie należy do najlepszych w tej klasie pojemnościowej. Zapewniają przepisową drogę hamowania, jednakże wymagają od kierowcy użycia zbyt dużej siły i są trudno wyczuwalne. W niewielkim stopniu sytuację ratuje seryjnie montowany system antypoślizgowy ABS, który w przypadku tej półki cenowej z pewnością jest największym atutem układu hamulcowego Gladius'a.

Suzuki SFV 650 to z pewnością dopracowany motocykl, który nawet na doświadczonym jeźdźcu będzie miał szansę wywrzeć duże emocje. Mocna jednostka napędowa, duży zasięg na niespełna 15 litrowym zbiorniku paliwa, ergonomiczna pozycja za kierownicą i wyśmienite zawieszenia to idealny przepis na jednoślad do szybkiej turystyki i dynamicznego poruszania się po zatłoczonym mieście.

SFV 650


Darmowa dostawa
darmowa dostawa
przy zakupach powyżej 350 zł
Darmowy zwrot
darmowy zwrot
do 15 dni bez podawania przyczyny
Wygodne raty
wygodne raty
uzyskasz je przez internet
ładuje
Proszę czekać...
tel: 17 247 22 20
Kościuszki 78, Łańcut


Napisz wiadomość Sklep stacjonarnyDane kontaktowe