check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Suzuki SV 650

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 2414
Podkładka miedziana 12x18x1.5 mm JMT - 4001796055690
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Kołek montażowy do owiewek (1 szt.) - RVT-PR06 -5%

1,99 zł

2,09 zł

Najniższa cena: 2,09 zł

Kołek montażowy do owiewek (1 szt.) - RVT-PR06

Kołek montażowy do owiewek (1 szt.) - RVT-PR01 -5%

3,65 zł

3,84 zł

Najniższa cena: 3,84 zł

Kołek montażowy do owiewek (1 szt.) - RVT-PR01

stars    (9)
Ramka do tablicy rejestracyjnej Gmoto.pl
Filtr oleju HifloFiltro HF 138 Aprilia/Cagiva/Kymco/Suzuki - hf138 -15%

30,06 zł

35,37 zł

Najniższa cena: 35,37 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 138 Aprilia/Cagiva/Kymco/Suzuki - hf138

stars    (24)
Świeca zapłonowa NGK CR8E - CR8E -10%

32,31 zł

35,90 zł

Najniższa cena: 35,90 zł

Świeca zapłonowa NGK CR8E - CR8E

stars    (8)
Żarówka 12V 5W T10 Tako - 230741
Przekaźnik rozrusznika - 90923
Łożysko SKF 6202 2RS

22,90 zł

Łożysko SKF 6202 2RS

stars    (3)
Świeca zapłonowa NGK CR8EIX irydowa - CR8EIX -10%

59,85 zł

66,50 zł

Najniższa cena: 66,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR8EIX irydowa - CR8EIX

stars    (7)
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Przerywacz kierunkowskazów 12V 7 pinów - 192186
Świeca zapłonowa NGK CR9E - CR9E -10%

31,05 zł

34,50 zł

Najniższa cena: 34,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR9E - CR9E

stars    (5)
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420752 -10%

11,07 zł

12,30 zł

Najniższa cena: 12,30 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420752

stars    (4)
Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410510015042 -10%

15,21 zł

16,90 zł

Najniższa cena: 16,90 zł

Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410510015042

stars    (1)
Świeca zapłonowa Denso U24ESRN - CR8E - U24ESRN
Żarówka Osram 12V 21W BA15s

7,00 zł

Żarówka Osram 12V 21W BA15s

stars    (3)
Świeca zapłonowa NGK CR9EIX irydowa - CR9EIX -10%

60,12 zł

66,80 zł

Najniższa cena: 66,80 zł

Świeca zapłonowa NGK CR9EIX irydowa - CR9EIX

stars    (3)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Klosze kierunkowskazów 2 szt kpl - 91038
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1

stars    (5)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 41x54x11 - FSD-009 -5%

83,41 zł

87,80 zł

Najniższa cena: 87,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 41x54x11 - FSD-009

stars    (11)
Akumulator żelowy 12V 10 Ah WM YTX12-BS
Żarówka Osram 12V 21/5W BAY15d
Filtr oleju K&N KN138 - KN-138

38,99 zł

Filtr oleju K&N KN138 - KN-138

stars    (12)
Automat stopu przód JMP

30,76 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
Lampa przód H4 - 99224

236,25 zł

Lampa przód H4 - 99224

stars    (6)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11 - P40FORK455054 -10%

29,52 zł

32,80 zł

Najniższa cena: 32,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11 - P40FORK455054

stars    (6)
Żarówka H4 12V 60/55W
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1

stars    (3)
Żarówka Osram 12V 5W W2,1x9,5d
Klocki hamulcowe EBC FA 174 (2 szt.) - FA174 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 174 (2 szt.) - FA174

stars    (2)
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101 -5%

13,72 zł

14,44 zł

Najniższa cena: 14,44 zł

Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101

stars    (1)
Filtr oleju HifloFiltro HF 138 RC Racing  - HF138RC -15%

35,28 zł

41,50 zł

Najniższa cena: 41,50 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 138 RC Racing - HF138RC

Posiadamy Części motocyklowe do Suzuki SV 650

  • Suzuki SV 650 2000
  • Suzuki SV 650 A ABS 2007
  • Suzuki SV 650 SA ABS 2007
  • Suzuki SV 650 S 2008
  • Suzuki SV 650 2007
  • Suzuki SV 650 S 2007
  • Suzuki SV 650 A ABS 2008
  • Suzuki SV 650 SA ABS 2008
  • Suzuki SV 650 2008
  • Suzuki SV 650 2009
  • Suzuki SV 650 S 2009
  • Suzuki SV 650 A ABS 2009
  • Suzuki SV 650 SA ABS 2009
  • Suzuki SV 650 S 2010
  • Suzuki SV 650 SA ABS 2010
  • Suzuki SV 650 A ABS 2016
  • Suzuki SV 650 A ABS 2018
  • Suzuki SV 650 XA ABS 2018
  • Suzuki SV 650 A ABS 2017
  • Suzuki SV 650 A ABS 2019
  • Suzuki SV 650 S 2011
  • Suzuki SV 650 S 2012
  • Suzuki SV 650 S 2013
  • Suzuki SV 650 S 2014
  • Suzuki SV 650 S 2015
  • Suzuki SV 650 S 2016
  • Suzuki SV 650 XA ABS 2019
  • Suzuki SV 650 A ABS 2020
  • Suzuki SV 650 XA ABS 2020
  • Suzuki SV 650 1999
  • Suzuki SV 650 2001
  • Suzuki SV 650 2002
  • Suzuki SV 650 2003
  • Suzuki SV 650 2004
  • Suzuki SV 650 2005
  • Suzuki SV 650 2006
  • Suzuki SV 650 S 1999
  • Suzuki SV 650 S 2000
  • Suzuki SV 650 S 2001
  • Suzuki SV 650 S 2002
  • Suzuki SV 650 S 2003
  • Suzuki SV 650 S 2004
  • Suzuki SV 650 S 2005
  • Suzuki SV 650 S 2006
  • Suzuki SV 650 XA ABS 2021
  • Suzuki SV 650 ABS 2021
  • Suzuki SV 650 SA ABS 2015
  • Suzuki SV 650 SA ABS 2014
  • Suzuki SV 650 SA ABS 2013
  • Suzuki SV 650 SA ABS 2012
  • Suzuki SV 650 SA ABS 2011
  • Suzuki SV 650 2016
  • Suzuki SV 650 2023
  • Suzuki SV 650 2022
  • Suzuki SV 650 2021
  • Suzuki SV 650 2020
  • Suzuki SV 650 2019
  • Suzuki SV 650 2018
  • Suzuki SV 650 2017
  • Suzuki SV 650 ABS 2023
  • Suzuki SV 650 ABS 2022
  • Suzuki SV 650 X ABS Cafe Racer 2022
  • Suzuki SV 650 X ABS Cafe Racer 2021
  • Suzuki SV 650 X ABS Cafe Racer 2020

Suzuki SV 650

Części motocyklowe

Powrót do przeszłości


Po raz pierwszy model SV 650 został zaprezentowany na ogólnoświatowym rynku motocyklowym w 1999 roku. Podczas projektowania i budowy naked'a ze średniej klasy pojemnościowej japońskim konstruktorom z Suzuki przyświecał jeden cel- stworzyć lekki motocykl, który przekaże użytkownikom sto procent przyjemności generowanej przez silnik typu V-twin. Odpowiednio dobrane podwozie, nienaganna stylistyka i atrakcyjna oferta cenowa w połączeniu z dzisiaj już legendarną jednostką napędową sprawiły, że SV 650 stał się jednośladem pełnym zalet. Nie dość, że był w zasięgu każdego przeciętnego motocyklisty, to jego uniwersalność pozwalała zarówno na sprawne poruszanie się po zakorkowanym mieście, jak i wyjazdy na pełnowymiarowe tory wyścigowe.


Dziś, dokładnie 20 lat po premierze pierwszej "SV-ki" w ofercie Suzuki znajdziemy najnowszą generację tego modelu, który nadal przyciąga masę klientów. Nadal jest atrakcyjny cenowo (niecałe 30 tys. złotych), a klasyczny wygląd oraz konstrukcja pozwalająca na bezpieczną i komfortową jazdę wpisuje się w aktualne wymogi i trendy rynku motocyklowego. A co najważniejsze, SV 650 nadal napędzane jest przez silnik V-twin, który dziś jest jeszcze mocniejszy, bardziej ekonomiczny i zapewnia jeszcze większą dawkę przyjemności z eksploatacji.


Kultowy twin


Model SV 650 został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie V o kącie rozchylenia cylindrów równym 90º, która od lat jest synonimem fenomenalnego brzmienia i przyjemnej charakterystyki pracy. Chłodzenie cieczą, cztery zawory na cylinder, podwójny wałek rozrządu i elektroniczny system wtrysku paliwa to kolejne rozwiązania, które wpłynęły na tak pozytywną opinię użytkowników. Niskie spalanie (około 4,5 l/100 kilometrów w cyklu mieszanym) w zestawieniu z niespełna 14 litrowym zbiornikiem paliwa sprawia, że Suzuki daje motocyklistom do dyspozycji zasięg ponad 300 kilometrów na jednym tankowaniu, co z pewnością w większości przypadków zaspokoi ich potrzeby.


Lubiany V-twin w najnowszej generacji generuje moc maksymalną 76 KM i maksymalny moment obrotowy ponad 60 Nm. Takie osiągi przy masie własnej 195 kilogramów (ze wszystkimi płynami w wersji bazowej) to gwarancja dynamicznych przyspieszeń, natychmiastowej reakcji na ruch manetki gazu i prędkość maksymalnej ponad 230 km/h. Silnik o pojemności skokowej 645 cm³ został połączony z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach, która wraz z klasycznym łańcuchem napędowym i wielotarczowym, mokrym sprzęgłem idealnie przenosi niewygórowaną moc i moment obrotowy na drogę.


Dopracowane podwozie


Szkieletem modelu SV 650 jest kratownicowa rama z rur stalowych zapewniająca optymalną sztywność i lekki wygląd. Została zaprojektowana tak, aby w jak największym stopniu eksponować jednostkę napędową V-twin, będącą znakiem rozpoznawczym tej serii motocykli. Rama stała się idealnym oparciem dla komfortowo zestrojonego zawieszenia i efektywnego układu hamulcowego współpracującego z przeciwpoślizgowym systemem ABS. Amortyzacją 17-calowych kół o ażurowej konstrukcji zajmuje się klasyczny widelec teleskopowy i centralna kolumna resorująco-tłumiąca, która dla wygody użytkowników została wyposażona w regulację napięcia wstępnego sprężyny. Dla zapewnienia podróżującym wysokiego poziomu bezpieczeństwa na przednim kole Suzuki zainstalowało dwie wentylowane tarcze hamulcowe o konkretnej średnicy (aż 320 mm) i czterotłoczkowe zaciski hydrauliczne. Przy tylnym kole znajdziemy nieco mniejszą, bo 220 mm tarczę hamulcową trzymaną w żelaznym uścisku przez zacisk dwutłoczkowy. Krótka droga hamowania, doskonała trakcja i pewne prowadzenie to również zasługa szosowych opon marki Dunlop, które doskonale sprawdzają się zarówno na suchej, jak i mokrej nawierzchni.


Powiew lat 60'


W ofercie na sezon 2019 znajdziemy również specjalną wersję modelu SV 650, będącą współczesną interpretacją legendarnego już typu motocykli, czyli cafe racer. Sportowa kierownica clip-on, oryginalna mini-owiewka przedniego reflektora, wyjątkowe malowanie nadwozia, wyprofilowana kanapa i osprzęt poddany procesowi oksydacji diametralnie zmieniają charakter modelu bazowego, dając w efekcie rasowego przedstawiciela miejskiego zawadiaki z lat 60' ubiegłego wieku.

Niezależnie od wybranej wersji Suzuki SV 650 dostarczy motocyklistom wrażeń, których tak naprawdę poszukują. Dynamiczne pokonywanie zakrętów, szybka jazda w miejskim zgiełku, a może stabilna jazda na wprost ponad 200 km/h? Mimo, że SV 650 może na pierwszy rzut oka dla niektórych może wyglądać niepozornie, to odnajdywanie się w powyższych sytuacjach jest zawarte w jego DNA.