Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
30,52 zł
35,90 zł
Najniższa cena: 35,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204
130,53 zł
137,40 zł
Najniższa cena: 137,40 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 SV (2 szt.) - MCB598SV
45,94 zł
54,05 zł
Najniższa cena: 54,05 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 C chromowany - HF204C
108,68 zł
Dźwignia hamulca Suzuki
8,06 zł
Podkładka aluminiowa 14x23x3 mm
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
297,68 zł
330,76 zł
Najniższa cena: 330,76 zł
dostawa 0 złAkumulator bezobsługowy 12V 10 Ah YUASA YTX12-BS
Posiadamy Części motocyklowe do Triumph Bonneville 900
- Triumph Bonneville 900 T100 ABS 2017
- Triumph Bonneville 900 T100 EFI Black ABS 2017
- Triumph Bonneville 900 T100 EFI ABS 2018
- Triumph Bonneville 900 T100 EFI Black ABS 2018
- Triumph Bonneville 900 T100 EFI ABS 2019
- Triumph Bonneville 900 T100 EFI Black ABS 2019
- Triumph Bonneville 900 T100 EFI ABS 2021
- Triumph Bonneville 900 T100 EFI Black ABS 2021
- Triumph Bonneville 900 T100 ABS 2020
- Triumph Bonneville 900 T100 Black ABS 2020
- Triumph Bonneville 900 T100 Bud Ekins ABS 2020
- Triumph Bonneville 900 T100 ABS 2023
- Triumph Bonneville 900 T100 ABS 2022
- Triumph Bonneville 900 T100 Gold Line ABS 2022
- Triumph Bonneville 900 T100 Gold Line ABS 2023
- Triumph Bonneville 900 T100 Chrome Edition ABS 2023
Inne modele
- Triumph Bonneville 765
- Triumph Bonneville 1200
- Triumph Bonneville 800
- Triumph Bonneville 750
- Triumph Bonneville 865
- Triumph Bonneville 650
- Triumph T100 865
- Triumph T120 650 Bonneville
- Triumph T140 750
- Triumph Tiger 850
- Triumph Speed Four 600
- Triumph TR65 650
- Triumph Daytona 765
- Triumph Street Triple 765
- Triumph Speed Twin 500
- Triumph Rocket III 2300
- Triumph Daytona 500
- Triumph Sport Tiger 500
- Triumph Tiger 1050
- Triumph Rocket III 2500
- Triumph Speed Twin 900
- Triumph Street Twin 900
- Triumph Tiger 900
- Triumph Scrambler 900
- Triumph Street Scrambler 900
- Triumph Speed Triple 1200
- Triumph Scrambler 1200
- Triumph Thruxton 1200
- Triumph Speed Twin 1200
- Triumph Tiger 1200
- Triumph Tiger Explorer 1200
- Triumph Tiger 660
- Triumph Street Triple 660
- Triumph Trident 660
- Triumph Scrambler 865
- Triumph Trident 900
- Triumph Sprint 900
- Triumph Speed Triple 1050
- Triumph Street Triple 675
- Triumph Thruxton 865
- Triumph Legend 900
- Triumph Trophy 1215
- Triumph Trophy 1200
- Triumph Speedmaster 800
Triumph Bonneville 900
Rodzina Bonneville zrodziła się w 1959 roku i z pewnymi przerwami (spowodowanymi np. zniknięciem marki z rynku) jest produkowana do dziś w postaci nowoczesnych motocykli szosowych w stylu retro. Model "900" prezentuje najlepsze wzorce prehistorycznych poprzedników, choć najbliżej mu do drugiej generacji o oznaczeniu T140 sprzedawanej w latach 1973-1988.
Ogólna stylistyka jednośladu dosadnie pokazuje wysublimowane podejście angielskich projektantów, które nie uległo zmianom od kilku pokoleń i nadal prezentuje ponadczasową kreskę. Najnowszy Bonneville wygląda surowo, ostre linie nadwozia pięknie przeplatają się z wyeksponowanymi podzespołami i stonowaną kolorystyką. Efekt końcowy sprawia, że przeciętny przechodzień lub mało obeznany motocyklista nie będą mieli żadnych problemów z pomyłką co do określania okresu w jakich został wyprodukowany Triumph.
Nie tylko wygląd prowokuje do mylnych osądów odnośnie wieku. Klasyczne tylne zawieszenie składa się z dwóch amortyzatorów z błyszczącymi sprężynami, nowoczesny system wtrysku paliwa ukryty pod osłonami emituje tradycyjne gaźniki, mimo że steruje nim "inteligentna" elektronika, reflektory w chromowanych obwódkach, pękaty zbiornik paliwa w kształcie "łzy", szprychowe koła z aluminiowymi obręczami oraz końcówka układu wydechowego rodem z lat 50' ubiegłego wieku, której brzmienie zadowoli nie jednego miłośnika dawnej motoryzacji. To tylko kilka z powodów sprawiających że Bonneville jest do bólu klasyczny. Widać że brytyjski koncern stara się pielęgnować wzorce wdrożone kilkadziesiąt lat temu, czego Bonneville jest najlepszym przykładem. Podczas jazdy również da się odczuć tradycyjne podejście do tematu. Zawieszenie zestrojono tak, aby osiągnąć kompromis pomiędzy komfortowym podróżowaniem a optymalnym wykorzystaniem potencjału silnika. Dzięki obszernej kanapie dla dwóch osób, szerokiemu profilowi kierownicy i ergonomicznie rozplanowanym podnóżkom nawet dłuższe przejazdy nie przysporzą niewygody.
Także innowacyjne technologie ułatwiają życie motocyklistom. Tarczowy układ hamulcowy z antypoślizgowym systemem ABS zapewni większe bezpieczeństwo podczas jazdy w niesprzyjających warunkach drogowych i pogodowych, system ride-by-wire dzięki rozbudowanej elektronice okiełzna reakcję na ruch manetki gazu i utrudni stracenie kontroli nad pojazdem, zaś efektywny układ chłodzenia silnika cieczą podniesie wydajność paliwa o aż 29%. Znakami naszych czasów będzie też immobilizer, gniazdo USB, rozbudowany komputer pokładowy oraz tylne oświetlenie w technologii LED.
Czy mechanika jednośladu trzyma poziom pozostałych komponentów? Układ hamulcowy pochodzi z oferty renomowanej marki Nissin, zaś zawieszenie to produkty Kayaby. Dwucylindrowa jednostka napędowa ukrywa w głowicy osiem zaworów sterowanych pojedynczym wałkiem rozrządu, sparowano ją z pięciostopniową skrzynią biegów o dość "krótkich" przełożeniach. Elastyczny silnik o pojemności 900 cm³ generuje moc 55 KM i moment obrotowy 80 Nm, co sprzyja dynamicznym przyspieszeniom i pozwala osiągnąć prędkość maksymalną na poziomie 190 km/h. Dzięki niewielkiej masie 213 kilogramów motocykl wyposażony w zaledwie 14, 5 litrowy zbiornik paliwa gwarantuje zasięg około 300 kilometrów na jednym tankowaniu.
Czy zatem klasyczny Triumph Bonneville 900 zasługuje na uwagę współczesnego motocyklisty? Jak najbardziej, ponieważ na polskim rynku ciężko o produkt równie dobrze dopracowany pod względem konstrukcyjnym i stylistycznym, który by z takim samym powodzeniem przekazywał wartości dawnych czasów. Oprócz Royal Enfield'a Classic i Kawasaki W800 ta maszyna praktycznie nie ma żadnych konkurentów. Co ważne, tylko Triumph'a i indyjskiego rywala można obecnie kupić nowego, co jeszcze bardziej zawęża krąg realnego zagrożenia.