check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Triumph Bonneville 900

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 541
Świeca zapłonowa NGK DPR8EA-9 - DPR8EA-9 -10%

16,56 zł

18,40 zł

Najniższa cena: 18,40 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR8EA-9 - DPR8EA-9

stars    (18)
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki  - HF204 -15%

30,52 zł

35,90 zł

Najniższa cena: 35,90 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204

stars    (22)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

25,04 zł

Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

stars    (3)
Akumulator żelowy 12V 10 Ah WM YTX12-BS
Filtr oleju K&N KN204-1 - KN-204-1
Świeca zapłonowa NGK DPR8EIX-9 irydowa - DPR8EIX9 -10%

66,42 zł

73,80 zł

Najniższa cena: 73,80 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR8EIX-9 irydowa - DPR8EIX9

stars    (6)
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 RC Racing  - HF204RC -15%

37,47 zł

44,08 zł

Najniższa cena: 44,08 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 RC Racing - HF204RC

stars    (22)
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420730 -10%

9,72 zł

10,80 zł

Najniższa cena: 10,80 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420730

stars    (1)
Łożysko 6004 2RS SKF

27,70 zł

Łożysko 6004 2RS SKF

stars    (2)
Klucz do filtrów oleju 65mm 14 boków HF553 HF303
Klocki hamulcowe EBC FA 142 (2 szt.) - FA142 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 142 (2 szt.) - FA142

stars    (4)
Klocki hamulcowe EBC FA 181 TT (2 szt.) - FA181TT -10%

81,73 zł

90,81 zł

Najniższa cena: 90,81 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 181 TT (2 szt.) - FA181TT

stars    (3)
Linka prędkościomierza

32,84 zł

Linka prędkościomierza

stars    (1)
Filtr oleju K&N KN204 - KN-204

58,00 zł

Filtr oleju K&N KN204 - KN-204

stars    (22)
Magnetyczna śruba spustu oleju JMP M14x1,50
Płytka zaworowa ProX 9,5 [1,75 mm] - 29.948175
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 SV (2 szt.) - MCB598SV -5%

130,53 zł

137,40 zł

Najniższa cena: 137,40 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 SV (2 szt.) - MCB598SV

Łożysko 6004 2RSC3 SKF - 6004 2RSH/C3
Klocki hamulcowe EBC FA 181 HH (2 szt.) - FA181HH -10%

132,63 zł

147,37 zł

Najniższa cena: 147,37 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 181 HH (2 szt.) - FA181HH

stars    (3)
Akumulator żelowy 12V 12 Ah JMT YTX12-BS (WP12-BS)
Filtr oleju MIW Meiwa H1015 HF204 - H1015
Łożysko 6204 2RSC3 SKF  - 6204 2RSH/C3
Klocki hamulcowe EBC FA 142 HH (2 szt.) - FA142HH -10%

132,63 zł

147,37 zł

Najniższa cena: 147,37 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 142 HH (2 szt.) - FA142HH

stars    (4)
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 (2 szt.) - MCB598 -5%

110,60 zł

116,42 zł

Najniższa cena: 116,42 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 (2 szt.) - MCB598

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 C chromowany  - HF204C -15%

45,94 zł

54,05 zł

Najniższa cena: 54,05 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 C chromowany - HF204C

stars    (22)
Świeca zapłonowa NGK LMAR8A-9 - LMAR8A-9 -10%

52,02 zł

57,80 zł

Najniższa cena: 57,80 zł

Świeca zapłonowa NGK LMAR8A-9 - LMAR8A-9

Dźwignia hamulca Suzuki
Płytka zaworowa JMP 9,5 [1,75 mm]
Łożysko 6204 2RSC3 NTN  - 6204LLUC3/5K
Podkładka aluminiowa 14x23x3 mm
Wyłącznik główny zasilania  - BA18
Przyrząd do odczytu rozmiaru łańcucha JMP
Akumulator żelowy 12V 10 Ah WM YTX12-BS + ładowarka
Akumulator bezobsługowy 12V 10 Ah YUASA YTX12-BS -10%

297,68 zł

330,76 zł

Najniższa cena: 330,76 zł

dostawa 0 zł

Akumulator bezobsługowy 12V 10 Ah YUASA YTX12-BS

stars    (31)
Uszczelniacz zaworowy Athena -10%

16,93 zł

18,81 zł

Najniższa cena: 18,81 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena

Posiadamy Części motocyklowe do Triumph Bonneville 900

  • Triumph Bonneville 900 T100 ABS 2017
  • Triumph Bonneville 900 T100 EFI Black ABS 2017
  • Triumph Bonneville 900 T100 EFI ABS 2018
  • Triumph Bonneville 900 T100 EFI Black ABS 2018
  • Triumph Bonneville 900 T100 EFI ABS 2019
  • Triumph Bonneville 900 T100 EFI Black ABS 2019
  • Triumph Bonneville 900 T100 EFI ABS 2021
  • Triumph Bonneville 900 T100 EFI Black ABS 2021
  • Triumph Bonneville 900 T100 ABS 2020
  • Triumph Bonneville 900 T100 Black ABS 2020
  • Triumph Bonneville 900 T100 Bud Ekins ABS 2020
  • Triumph Bonneville 900 T100 ABS 2023
  • Triumph Bonneville 900 T100 ABS 2022
  • Triumph Bonneville 900 T100 Gold Line ABS 2022
  • Triumph Bonneville 900 T100 Gold Line ABS 2023
  • Triumph Bonneville 900 T100 Chrome Edition ABS 2023

Inne modele

Triumph Bonneville 900

Części motocyklowe

Rodzina Bonneville zrodziła się w 1959 roku i z pewnymi przerwami (spowodowanymi np. zniknięciem marki z rynku) jest produkowana do dziś w postaci nowoczesnych motocykli szosowych w stylu retro. Model "900" prezentuje najlepsze wzorce prehistorycznych poprzedników, choć najbliżej mu do drugiej generacji o oznaczeniu T140 sprzedawanej w latach 1973-1988.

Ogólna stylistyka jednośladu dosadnie pokazuje wysublimowane podejście angielskich projektantów, które nie uległo zmianom od kilku pokoleń i nadal prezentuje ponadczasową kreskę. Najnowszy Bonneville wygląda surowo, ostre linie nadwozia pięknie przeplatają się z wyeksponowanymi podzespołami i stonowaną kolorystyką. Efekt końcowy sprawia, że przeciętny przechodzień lub mało obeznany motocyklista nie będą mieli żadnych problemów z pomyłką co do określania okresu w jakich został wyprodukowany Triumph.

Nie tylko wygląd prowokuje do mylnych osądów odnośnie wieku. Klasyczne tylne zawieszenie składa się z dwóch amortyzatorów z błyszczącymi sprężynami, nowoczesny system wtrysku paliwa ukryty pod osłonami emituje tradycyjne gaźniki, mimo że steruje nim "inteligentna" elektronika, reflektory w chromowanych obwódkach, pękaty zbiornik paliwa w kształcie "łzy", szprychowe koła z aluminiowymi obręczami oraz końcówka układu wydechowego rodem z lat 50' ubiegłego wieku, której brzmienie zadowoli nie jednego miłośnika dawnej motoryzacji. To tylko kilka z powodów sprawiających że Bonneville jest do bólu klasyczny. Widać że brytyjski koncern stara się pielęgnować wzorce wdrożone kilkadziesiąt lat temu, czego Bonneville jest najlepszym przykładem. Podczas jazdy również da się odczuć tradycyjne podejście do tematu. Zawieszenie zestrojono tak, aby osiągnąć kompromis pomiędzy komfortowym podróżowaniem a optymalnym wykorzystaniem potencjału silnika. Dzięki obszernej kanapie dla dwóch osób, szerokiemu profilowi kierownicy i ergonomicznie rozplanowanym podnóżkom nawet dłuższe przejazdy nie przysporzą niewygody.

Także innowacyjne technologie ułatwiają życie motocyklistom. Tarczowy układ hamulcowy z antypoślizgowym systemem ABS zapewni większe bezpieczeństwo podczas jazdy w niesprzyjających warunkach drogowych i pogodowych, system ride-by-wire dzięki rozbudowanej elektronice okiełzna reakcję na ruch manetki gazu i utrudni stracenie kontroli nad pojazdem, zaś efektywny układ chłodzenia silnika cieczą podniesie wydajność paliwa o aż 29%. Znakami naszych czasów będzie też immobilizer, gniazdo USB, rozbudowany komputer pokładowy oraz tylne oświetlenie w technologii LED.

Czy mechanika jednośladu trzyma poziom pozostałych komponentów? Układ hamulcowy pochodzi z oferty renomowanej marki Nissin, zaś zawieszenie to produkty Kayaby. Dwucylindrowa jednostka napędowa ukrywa w głowicy osiem zaworów sterowanych pojedynczym wałkiem rozrządu, sparowano ją z pięciostopniową skrzynią biegów o dość "krótkich" przełożeniach. Elastyczny silnik o pojemności 900 cm³ generuje moc 55 KM i moment obrotowy 80 Nm, co sprzyja dynamicznym przyspieszeniom i pozwala osiągnąć prędkość maksymalną na poziomie 190 km/h. Dzięki niewielkiej masie 213 kilogramów motocykl wyposażony w zaledwie 14, 5 litrowy zbiornik paliwa gwarantuje zasięg około 300 kilometrów na jednym tankowaniu.

Czy zatem klasyczny Triumph Bonneville 900 zasługuje na uwagę współczesnego motocyklisty? Jak najbardziej, ponieważ na polskim rynku ciężko o produkt równie dobrze dopracowany pod względem konstrukcyjnym i stylistycznym, który by z takim samym powodzeniem przekazywał wartości dawnych czasów. Oprócz Royal Enfield'a Classic i Kawasaki W800 ta maszyna praktycznie nie ma żadnych konkurentów. Co ważne, tylko Triumph'a i indyjskiego rywala można obecnie kupić nowego, co jeszcze bardziej zawęża krąg realnego zagrożenia.