Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
30,52 zł
35,90 zł
Najniższa cena: 35,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1
6,85 zł
Świeca zapłonowa Awina CR9EK
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
91,87 zł
102,08 zł
Najniższa cena: 102,08 zł
Pasuje na tyłKlocki hamulcowe EBC FA 140 (2 szt.) - FA140
26,82 zł
29,80 zł
Najniższa cena: 29,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x55,1x9,5/10 - P40FORK455057
45,94 zł
54,05 zł
Najniższa cena: 54,05 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 C chromowany - HF204C
Posiadamy Części motocyklowe do Triumph Daytona 600
- Triumph Daytona 600 2003
- Triumph Daytona 600 2004
- Triumph Daytona 600 2002
- Triumph Daytona 600 2005
- Triumph Daytona 600 2006
Inne modele
- Triumph Daytona 765
- Triumph Daytona 500
- Triumph Daytona 750
- Triumph Daytona 1000
- Triumph Daytona 955
- Triumph Daytona 650
- Triumph Daytona 765 Moto2
- Triumph Daytona 675
- Triumph Daytona 1200
- Triumph Daytona 900
- Triumph Tiger 850
- Triumph Speed Four 600
- Triumph TR65 650
- Triumph Bonneville 765
- Triumph Street Triple 765
- Triumph Speed Twin 500
- Triumph Rocket III 2300
- Triumph Sport Tiger 500
- Triumph Tiger 1050
- Triumph Rocket III 2500
- Triumph Speed Twin 900
- Triumph Street Twin 900
- Triumph Bonneville 900
- Triumph Tiger 900
- Triumph Scrambler 900
- Triumph Street Scrambler 900
- Triumph Speed Triple 1200
- Triumph Scrambler 1200
- Triumph Bonneville 1200
- Triumph Thruxton 1200
- Triumph Speed Twin 1200
- Triumph Tiger 1200
- Triumph Tiger Explorer 1200
- Triumph Tiger 660
- Triumph Street Triple 660
- Triumph Trident 660
- Triumph Bonneville 800
- Triumph T100 865
- Triumph Scrambler 865
- Triumph Trident 900
- Triumph Sprint 900
- Triumph Speed Triple 1050
- Triumph Street Triple 675
- Triumph Thruxton 865
- Triumph Legend 900
- Triumph Trophy 1215
- Triumph Trophy 1200
Triumph Daytona 600
Daytona to seria motocykli sportowych z oferty angielskiego producenta, który w branży wyścigowej siedzi ponad pół wieku. Triumph posiada najdłuższą historię spośród wszystkich europejskich marek i od kilku pokoleń raczy motocyklistów niebanalnymi jednośladami do rywalizacji na torze. To właśnie on posiada obecny rekord prędkości dla pojazdów dwukołowych, więc jest nadzieja że seryjnie produkowane motocykle zawierają choć pierwiastek ducha prędkości. Mimo że wersja "600" jest na polskim rynku dużo mniej popularna od mocniejszej "675-tki" to nadal zasługuje na uwagę. Jest bardzo dobrze wykonana, posiada mocny silnik i wyróżnia się niesztampową stylistyką.
Wygląd Daytony powoduje niesamowite wrażenie. Obszerną karoserię w jaskrawym kolorze przecinają liczne ostre linie, więc nawet gdy Triumph stoi w miejscu ma się wrażenie nieustającego ruchu. Całość wygląda bardzo dynamicznie, a dzięki licznym badaniom w tunelu aerodynamicznym zapewnia niecodziennie niski opór powietrza. Całe szczęście możliwości jednostki napędowej nie ustępują oszałamiającej stylizacji.
Czterocylindrowy silnik rzędowy o pojemności 599 cm³ generuje moc 122 KM i moment obrotowy 68 Nm gwarantując prędkość maksymalną przekraczającą 250 km/h. Taka specyfikacja umieszczona w konstrukcji ważącej niespełna 165 kilogramów od zawsze wywoływała kolosalne wrażenie. W głowicy jednostki napędowej znajdziemy szesnaście zaworów sterowanych podwójnym wałkiem rozrządu, pośrednim przeniesieniem mocy zajmuje się skrzynia biegów o sześciu przełożeniach, zaś rolę układu zasilania pełni nowoczesny, elektroniczny system wtrysku paliwa wielopunktowego. Według doświadczonych motocyklistów jest to jeden z najbardziej żywiołowych napędów, który nie ma sobie równych w odczytywaniu poleceń kierowcy.
Doskonałe zawieszenia pozwolą na pełne wykorzystanie potencjału silnika. Przednie koło amortyzuje klasyczny widelec teleskopowy o solidnych goleniach 43 mm średnicy, zaś tylne centralna kolumna resorująco-tłumiąca osadzona na wahaczu z lekkich stopów aluminium. Zarówno przedni jak i tylny system posiada regulację napięcia wstępnego, odbicia i dobicia. Przez szeroki zakres regulacji zawieszenia idealnie sprawdzą się zarówno podczas codziennej eksploatacji jak i bezkompromisowej jazdy po torze wyścigowym.
Tak mocne serce musi trzymać w ryzach skuteczny układ hamulcowy zapewniający duże bezpieczeństwo na drodze oraz dobre wyniki na torze. Na frontowej osi zainstalowano dwie tarcze o średnicy 308 mm i czterotłoczkowe zaciski hydrauliczne, a na tylnej jeden dysk o średnicy 220 mm i zacisk dwutłoczkowy. Tak jak w większości modeli angielskiego koncernu podzespoły hamulcowe dostarcza renomowana marka Nissin.
Czy koncern, który od ponad 50 lat produkuje wyjątkowo szybkie motocykle mógł dopuścić się zaniedbań na jakiejś płaszczyźnie? Nie od dziś wiadomo że specjalnością Anglików są jednostki trzycylindrowe, co niestety oznacza twierdzącą odpowiedź na powyższe pytanie. Podczas codziennego użytkowania nabywcy skarżą się na szybkie przegrzewanie silnika, a w egzemplarzach z dużym przebiegiem także na awarie elektrycznego i elektronicznego osprzętu źródła napędu.
Mimo to Triumph Daytona 600 to realne zagrożenie dla japońskich wyjadaczy w tym segmencie. Takie motocykle jak Honda CBR, Suzuki GSX-R, Yamaha serii R czy Kawasaki ZZ-R z tej klasy pojemnościowej mają prawdziwe powody aby bać się wyspiarskiego rywala. Nawet jeśli na papierze mają lepsze parametry i osiągi, to dopracowana Daytona na drodze szybko je zweryfikuje bez taryfy ulgowej.