check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Triumph Daytona 600

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 555
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki  - HF204 -15%

30,52 zł

35,90 zł

Najniższa cena: 35,90 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204

stars    (22)
Magnetyczna śruba spustu oleju M14x1,5
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Świeca zapłonowa NGK CR9EIX irydowa - CR9EIX -10%

60,12 zł

66,80 zł

Najniższa cena: 66,80 zł

Świeca zapłonowa NGK CR9EIX irydowa - CR9EIX

stars    (3)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1

stars    (5)
Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

25,04 zł

Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

stars    (3)
Świeca zapłonowa Awina CR9EK
Świeca zapłonowa NGK CR9EK - CR9EK -10%

43,65 zł

48,50 zł

Najniższa cena: 48,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR9EK - CR9EK

stars    (2)
Filtr oleju K&N KN204-1 - KN-204-1
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 RC Racing  - HF204RC -15%

37,47 zł

44,08 zł

Najniższa cena: 44,08 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 RC Racing - HF204RC

stars    (22)
Automat stopu przód JMP

30,76 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
Łożysko 6004 2RS SKF

27,70 zł

Łożysko 6004 2RS SKF

stars    (2)
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101 -5%

13,72 zł

14,44 zł

Najniższa cena: 14,44 zł

Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101

stars    (1)
Akumulator żelowy 12V 9 Ah JMT YTX9-BS (WP9-BS)
Klucz do filtrów oleju 65mm 14 boków HF553 HF303
Olej do amortyzatorów JMC MAXX 10W Syntetyczny 1 l
Filtr oleju K&N KN204 - KN-204

58,00 zł

Filtr oleju K&N KN204 - KN-204

stars    (22)
Płytka zaworowa ProX 7,5 [1,90 mm] - 29.748190
Płytka zaworowa JMP 7,5 [1,95 mm]
Klocki hamulcowe EBC FA 140 (2 szt.) - FA140 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Pasuje na tył

Klocki hamulcowe EBC FA 140 (2 szt.) - FA140

stars    (1)
Filtr paliwa Mahle KL145 8 mm - KL 145
Końcówki Scottoiler Dual Injector Scorpion - SO-5000
Magnetyczna śruba spustu oleju JMP M14x1,50
Łożysko 6004 2RSC3 SKF - 6004 2RSH/C3
Akumulator bezobsługowy 12V 9 Ah Yuasa YTX9-BS -10%

239,72 zł

266,36 zł

Najniższa cena: 266,36 zł

Akumulator bezobsługowy 12V 9 Ah Yuasa YTX9-BS

stars    (47)
Filtr oleju MIW Meiwa H1015 HF204 - H1015
Łożysko 6204 2RSC3 SKF  - 6204 2RSH/C3
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x55,1x9,5/10 - P40FORK455057 -10%
Uszczelniacz zaworowy Athena - M739000001308 -10%

15,39 zł

17,10 zł

Najniższa cena: 17,10 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - M739000001308

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 C chromowany  - HF204C -15%

45,94 zł

54,05 zł

Najniższa cena: 54,05 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 C chromowany - HF204C

stars    (22)

Posiadamy Części motocyklowe do Triumph Daytona 600

  • Triumph Daytona 600 2003
  • Triumph Daytona 600 2004
  • Triumph Daytona 600 2002
  • Triumph Daytona 600 2005
  • Triumph Daytona 600 2006

Inne modele

Triumph Daytona 600

Części motocyklowe

Daytona to seria motocykli sportowych z oferty angielskiego producenta, który w branży wyścigowej siedzi ponad pół wieku. Triumph posiada najdłuższą historię spośród wszystkich europejskich marek i od kilku pokoleń raczy motocyklistów niebanalnymi jednośladami do rywalizacji na torze. To właśnie on posiada obecny rekord prędkości dla pojazdów dwukołowych, więc jest nadzieja że seryjnie produkowane motocykle zawierają choć pierwiastek ducha prędkości. Mimo że wersja "600" jest na polskim rynku dużo mniej popularna od mocniejszej "675-tki" to nadal zasługuje na uwagę. Jest bardzo dobrze wykonana, posiada mocny silnik i wyróżnia się niesztampową stylistyką.

Wygląd Daytony powoduje niesamowite wrażenie. Obszerną karoserię w jaskrawym kolorze przecinają liczne ostre linie, więc nawet gdy Triumph stoi w miejscu ma się wrażenie nieustającego ruchu. Całość wygląda bardzo dynamicznie, a dzięki licznym badaniom w tunelu aerodynamicznym zapewnia niecodziennie niski opór powietrza. Całe szczęście możliwości jednostki napędowej nie ustępują oszałamiającej stylizacji.

Czterocylindrowy silnik rzędowy o pojemności 599 cm³ generuje moc 122 KM i moment obrotowy 68 Nm gwarantując prędkość maksymalną przekraczającą 250 km/h. Taka specyfikacja umieszczona w konstrukcji ważącej niespełna 165 kilogramów od zawsze wywoływała kolosalne wrażenie. W głowicy jednostki napędowej znajdziemy szesnaście zaworów sterowanych podwójnym wałkiem rozrządu, pośrednim przeniesieniem mocy zajmuje się skrzynia biegów o sześciu przełożeniach, zaś rolę układu zasilania pełni nowoczesny, elektroniczny system wtrysku paliwa wielopunktowego. Według doświadczonych motocyklistów jest to jeden z najbardziej żywiołowych napędów, który nie ma sobie równych w odczytywaniu poleceń kierowcy.

Doskonałe zawieszenia pozwolą na pełne wykorzystanie potencjału silnika. Przednie koło amortyzuje klasyczny widelec teleskopowy o solidnych goleniach 43 mm średnicy, zaś tylne centralna kolumna resorująco-tłumiąca osadzona na wahaczu z lekkich stopów aluminium. Zarówno przedni jak i tylny system posiada regulację napięcia wstępnego, odbicia i dobicia. Przez szeroki zakres regulacji zawieszenia idealnie sprawdzą się zarówno podczas codziennej eksploatacji jak i bezkompromisowej jazdy po torze wyścigowym.

Tak mocne serce musi trzymać w ryzach skuteczny układ hamulcowy zapewniający duże bezpieczeństwo na drodze oraz dobre wyniki na torze. Na frontowej osi zainstalowano dwie tarcze o średnicy 308 mm i czterotłoczkowe zaciski hydrauliczne, a na tylnej jeden dysk o średnicy 220 mm i zacisk dwutłoczkowy. Tak jak w większości modeli angielskiego koncernu podzespoły hamulcowe dostarcza renomowana marka Nissin.

Czy koncern, który od ponad 50 lat produkuje wyjątkowo szybkie motocykle mógł dopuścić się zaniedbań na jakiejś płaszczyźnie? Nie od dziś wiadomo że specjalnością Anglików są jednostki trzycylindrowe, co niestety oznacza twierdzącą odpowiedź na powyższe pytanie. Podczas codziennego użytkowania nabywcy skarżą się na szybkie przegrzewanie silnika, a w egzemplarzach z dużym przebiegiem także na awarie elektrycznego i elektronicznego osprzętu źródła napędu.

Mimo to Triumph Daytona 600 to realne zagrożenie dla japońskich wyjadaczy w tym segmencie. Takie motocykle jak Honda CBR, Suzuki GSX-R, Yamaha serii R czy Kawasaki ZZ-R z tej klasy pojemnościowej mają prawdziwe powody aby bać się wyspiarskiego rywala. Nawet jeśli na papierze mają lepsze parametry i osiągi, to dopracowana Daytona na drodze szybko je zweryfikuje bez taryfy ulgowej.