check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Triumph Legend 900

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 555
Świeca zapłonowa NGK DPR8EA-9 - DPR8EA-9 -10%

16,56 zł

18,40 zł

Najniższa cena: 18,40 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR8EA-9 - DPR8EA-9

stars    (18)
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Ramka do tablicy rejestracyjnej Gmoto.pl
Magnetyczna śruba spustu oleju M14x1,5
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1

stars    (5)
Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

25,04 zł

Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

stars    (3)
Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph  - HF401 -15%

18,79 zł

22,10 zł

Najniższa cena: 22,10 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph - HF401

stars    (3)
Świeca zapłonowa NGK DPR8EIX-9 irydowa - DPR8EIX9 -10%

66,42 zł

73,80 zł

Najniższa cena: 73,80 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR8EIX-9 irydowa - DPR8EIX9

stars    (6)
Świeca zapłonowa NGK DPR9EA-9 - 5329 -10%

17,01 zł

18,90 zł

Najniższa cena: 18,90 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR9EA-9 - 5329

stars    (2)
Automat stopu przód JMP

30,76 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101 -5%

13,72 zł

14,44 zł

Najniższa cena: 14,44 zł

Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101

stars    (1)
Płytka zaworowa JMP 25 [2,75 mm]
Olej do amortyzatorów JMC MAXX 10W Syntetyczny 1 l
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 - P40FORK455056 -10%

26,82 zł

29,80 zł

Najniższa cena: 29,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 - P40FORK455056

stars    (2)
Klocki hamulcowe EBC FA 196 (2 szt.) - FA196 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Pasuje na przód i tył

Klocki hamulcowe EBC FA 196 (2 szt.) - FA196

stars    (5)
Magnetyczna śruba spustu oleju JMP M14x1,50
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 SV (2 szt.) - MCB598SV -5%

130,53 zł

137,40 zł

Najniższa cena: 137,40 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 SV (2 szt.) - MCB598SV

Łożysko 6005 2RS C3 SKF
Filtr oleju K&N KN401 - KN-401
Filtr oleju MIW Meiwa H1001 HF401 - H1001
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 (2 szt.) - MCB598 -5%

110,60 zł

116,42 zł

Najniższa cena: 116,42 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 (2 szt.) - MCB598

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 NOK - P40FORK455093 -10%

62,82 zł

69,80 zł

Najniższa cena: 69,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 NOK - P40FORK455093

stars    (1)
Akumulator żelowy 12V 14 Ah JMT YB14L-A2 (CB14L-A2)
Świeca zapłonowa NGK DPR9EIX9 irydowa - 5545 -10%

62,82 zł

69,80 zł

Najniższa cena: 69,80 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR9EIX9 irydowa - 5545

Podkładka aluminiowa 14x23x3 mm
Wyłącznik główny zasilania  - BA18
Klocki hamulcowe EBC FA 196 V (2 szt.) - FA196V -10%

101,75 zł

113,05 zł

Najniższa cena: 113,05 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 196 V (2 szt.) - FA196V

stars    (5)
Łożysko 6304 2RS C3 SKF

Posiadamy Części motocyklowe do Triumph Legend 900

  • Triumph Legend 900 TT 2000
  • Triumph Legend 900 TT 2001
  • Triumph Legend 900 TT 1999
  • Triumph Legend 900 TT 1998

Triumph Legend TT 900

Części motocyklowe

Triumph Legend TT 900 odwołuje się do dawnych czasów, gdy motocykle dopracowane pod kątem mechaniki nie musiały się wspomagać elektronicznymi systemami, a surowy wygląd i eksponowanie potężnych jednostek napędowych stawiano ponad plastikowe karoserie i wysublimowany design.

Legend (produkowany w latach 1998-2001) sprawia wrażenie jednośladu z lat 60' lub 70', aczkolwiek nadal jest to jeden z nowoczesnych modeli Triumph'a który spełnia wszystkie współczesne normy i najważniejsze wymagania dzisiejszego motocyklisty.

Serce maszyny zostało przeszczepione z modelu Thunderbird 900, jednak aby zmniejszyć koszty produkcyjne zrezygnowano z chromowanej powłoki kadłuba na rzecz lakierowania proszkowego w czarnym kolorze. Chłodzona cieczą jednostka napędowa ma klasyczną konstrukcję dla koncernu z Wielkiej Brytanii. Trzycylindrowy silnik w układzie rzędowym o pojemności 885 cm³ zasilany jest przez trzy gaźniki renomowanej marki Keihin, co jeszcze bardziej podkreśliło jego nawiązanie do tradycyjnego budownictwa. Silnik generuje moc 69 KM i moment obrotowy 68 Nm, więc mimo wysokiej masy własnej, wynoszącej 234 kilogramy, dynamiczne przyspieszenia jak najbardziej są w jego zasięgu. Dzięki pięciostopniowej skrzyni biegów o "krótkich" przełożeniach osiągnięcie prędkości maksymalnej 190 km/h następuje po upływie tylko 5,1 sekundy. Tym samym jednostka cechuje się bardzo dużą elastycznością i zadowalającą kulturą pracy, aczkolwiek mniejszą od czterocylindrowych "rzędówek". Mimo wszystko dwa wałki wyrównoważające skutecznie niwelują większość drgań emitowanych przez silnik o dużej pojemności, ale nie na tyle aby trzycylindrowe serce straciło swój specyficzny "rytm".

Motocykl został stworzony do czystej kontemplacji jazdy. Siodło umieszczone na niewielkiej wysokości i nisko osadzony środek ciężkości sprzyjają dobremu prowadzeniu i niezłej zwrotności. Mimo wygodnej pozycji dłuższe wyjazdy, szczególnie po drogach o gorszej nawierzchni, nie będa należeć do komfortowych. Cała wina leży po stronie zbyt "sztywno" zestrojonego zawieszenia, które może i pozwala wykorzystać potencjał silnika, ale nie sprawdza się podczas codziennej eksploatacji. Tym bardziej że zastosowana z tyłu centralna kolumna resorująco-tłumiąca w dużym stopniu zaburza obraz klasycznego motocykla. Dwa tradycyjne amortyzatory powodowałyby o wiele lepsze wrażenie, aczkolwiek w dobie ogromnej popularności systemów typu Monoshock nie można mieć za złe Anglikom zastosowania takiego rozwiązania.

Straty w wizerunku naprawia układ hamulcowy wyjęty rodem z motocykla z połowy ubiegłego wieku. Przy każdym kole widniej jedna tarcza i dwutłoczkowy zacisk, które mimo wyglądu adekwatnego do stylu nie radzą sobie nazbyt dobrze z dużą masą i mocą pojazdu.

Triumph Legend TT 900 to bez wątpienia ciekawy motocykl. Skromna stylistyka pozbawiona dużych ilości chromowanych komponentów oraz nisko poprowadzona linia nadwozia okraszona stonowanym malowaniem wyróżniają się na tle japońskich i włoskich maszyn oraz tworzą wokół siebie aurę dawnych lat.