check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Triumph Scrambler 865

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 912
Świeca zapłonowa NGK DPR8EA-9 - DPR8EA-9 -10%

16,56 zł

18,40 zł

Najniższa cena: 18,40 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR8EA-9 - DPR8EA-9

stars    (18)
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki  - HF204 -15%

30,52 zł

35,90 zł

Najniższa cena: 35,90 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204

stars    (22)
Ramka do tablicy rejestracyjnej Gmoto.pl
Magnetyczna śruba spustu oleju M14x1,5
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Akumulator żelowy 12V 10 Ah WM YTX12-BS
Filtr oleju K&N KN204-1 - KN-204-1
Świeca zapłonowa NGK DPR8EIX-9 irydowa - DPR8EIX9 -10%

66,42 zł

73,80 zł

Najniższa cena: 73,80 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR8EIX-9 irydowa - DPR8EIX9

stars    (6)
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 RC Racing  - HF204RC -15%

37,47 zł

44,08 zł

Najniższa cena: 44,08 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 RC Racing - HF204RC

stars    (22)
Automat stopu przód JMP

30,76 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101 -5%

13,72 zł

14,44 zł

Najniższa cena: 14,44 zł

Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101

stars    (1)
Płytka zaworowa JMP 25 [2,75 mm]
Klucz do filtrów oleju 65mm 14 boków HF553 HF303
Klocki hamulcowe EBC FA 142 (2 szt.) - FA142 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 142 (2 szt.) - FA142

stars    (4)
Filtr oleju K&N KN204 - KN-204

58,00 zł

Filtr oleju K&N KN204 - KN-204

stars    (22)
Klocki hamulcowe EBC FA 196 (2 szt.) - FA196 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Pasuje na przód

Klocki hamulcowe EBC FA 196 (2 szt.) - FA196

stars    (5)
Akumulator żelowy 12V 10Ah JMT YT12B-BS (WP12B-4)
Filtr paliwa Mahle KL145 8 mm - KL 145
Komplet łożysk główki ramy Koyo Craft
Końcówki Scottoiler Dual Injector Scorpion - SO-5000
Magnetyczna śruba spustu oleju JMP M14x1,50
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 SV (2 szt.) - MCB598SV -5%

130,53 zł

137,40 zł

Najniższa cena: 137,40 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 SV (2 szt.) - MCB598SV

Komplet łożysk główki ramy Tourmax - SSH903R -5%

160,55 zł

169,00 zł

Najniższa cena: 169,00 zł

Komplet łożysk główki ramy Tourmax - SSH903R

stars    (1)
Akumulator żelowy 12V 12 Ah JMT YTX12-BS (WP12-BS)

Posiadamy Części motocyklowe do Triumph Scrambler 865

  • Triumph Scrambler 865 2011
  • Triumph Scrambler 865 2006
  • Triumph Scrambler 865 2012
  • Triumph Scrambler 865 2007
  • Triumph Scrambler 865 2008
  • Triumph Scrambler 865 2009
  • Triumph Scrambler 865 2010
  • Triumph Scrambler 865 EFI 2011
  • Triumph Scrambler 865 EFI 2013
  • Triumph Scrambler 865 EFI 2014
  • Triumph Scrambler 865 EFI 2015
  • Triumph Scrambler 865 EFI 2016
  • Triumph Scrambler 865 EFI 2017
  • Triumph Scrambler 865 EFI 2008
  • Triumph Scrambler 865 EFI 2009
  • Triumph Scrambler 865 EFI 2010
  • Triumph Scrambler 865 EFI 2012
  • Triumph Scrambler 865 EFI 2018
  • Triumph Scrambler 865 2013
  • Triumph Scrambler 865 2014
  • Triumph Scrambler 865 2016

Triumph Scrambler 900

Części motocyklowe

Obecnie każdy producent, który chcę się liczyć na ogólnoświatowym rynku ma w swojej ofercie chociaż jeden motocykl z gatunku Scrambler. Triumph, brytyjska marka szczycąca się najdłuższymi tradycjami w Europie, produkowała maszyny tej klasy na długo przed tym, zanim stało się to modne.

Pierwszym przedstawicielem tego nurtu i zarazem pradziadem współczesnego Scrambler'a 900 był model TR6 Trophy, który już w roku debiutu (w 1956 roku) przyczynił się do wzrostu popularności tej kategorii jednośladów. Tak jak "900-tka" miał wysoko poprowadzony układ wydechowy, kostkowe opony oraz bardzo okrojone wyposażenie zmniejszające masę własną pojazdu. Schemat był dość prosty i realizowano go w bardzo łatwy sposób. Ograniczano zdolność poruszania się po drogach utwardzonych, na rzecz lepszej sprawności w trudnych warunkach terenowych.

W 2006 roku w katalogach angielskiej marki pojawił się kolejny przedstawiciel tego nurtu. Scrambler 900, bo o nim mowa, to w pełni nowoczesny motocykl stylizowany na najlepsze maszyny ze złotego wieku Brytyjczyków. Jego zaprojektowaniem zajął się John Mockett, czyli główny design'er Triumpha od 1989 roku. Od czasu przystąpienia do zespołu był odpowiedzialny za tworzenie aspektu stylistycznego prawie wszystkich modeli wprowadzonych do 2006 roku, więc Scrambler był jego ostatnim dziełem. Duże doświadczenie pozwoliło osiągnąć spektakularny efekt końcowy. Surowa linia nadwozia przeplata się z klasycznymi detalami podwozia, szprychowe koła współgrają z wiekową bryłą silnika, zaś delikatnie wyprofilowany zbiornik paliwa przypomina dawne czasy, w czym wtórują mu płaska kanapa pozbawiona najmniejszego zagłębienia i tradycyjne oświetlenie oprawione chromowanymi obwódkami.

Sercem jednośladu jest dwucylindrowa jednostka napędowa zasilana elektronicznym systemem wtrysku paliwa wielopunktowego. Co ciekawe, aby nie zaburzyć klasycznego wyglądu nowoczesny podzespół został ukryty pod obudową imitującą gaźniki. Z chłodzonego powietrzem silnika o pojemności 865 cm³ wykrzesano moc 59 KM i moment obrotowy na poziomie 68 Nm, tak więc zarówno dynamiczne przyspieszenia jak i duża prędkość maksymalna są jak najbardziej w jego zasięgu. Przeniesieniem ujarzmionej mocy na tylne koło zajmuje się pośrednio pięciostopniowa skrzynia biegów, która dzięki dość "krótkim" przełożeniom pozwala w dość szybkim tempie rozpędzić się do 190 km/h.

Od zawieszeń i układu hamulcowego bije klasyczny styl, aczkolwiek gwarantują one jak najbardziej współczesne działanie oraz parametry. Przy przednim kole widnieje tradycyjny widelec teleskopowy z masywnymi goleniami o średnicy 41 mm oraz jedna tarcza hamulcowa o średnicy 310 mm, trzymana w ryzach przez dwutłoczkowy, pływający zacisk hydrauliczny. Na przeciwległej osi znajdziemy dwa amortyzatory z pięknymi, chromowanymi sprężynami (z regulacją wstępnego napięcia) osadzone na dwustronnym wahaczu oraz pojedynczy dysk o średnicy 255 mm z identycznym zaciskiem jak z przodu. Komponenty zawieszenia tradycyjnie wybrano z oferty renomowanej Kayaby, zaś podzespoły układu hamulcowego pochodzą od jednego z przodowników w tej dziedzinie- marki Nissin. Taki zestaw zapewni bezpieczeństwo oraz komfort jazdy w każdych warunkach drogowych i pogodowych, a także zachęci do zbadania terenowej natury Scrambler'a. Zapuszczając się w niezbadane zakątki lądu motocykliści z pewnością docenią duży zbiornik paliwa o pojemności 16 litrów. Taka objętość połączona z ekonomicznym układem zasilania i niewysilonym źródłem napędu zapewnia zasięg ponad 300 kilometrów na jednym tankowaniu.

Triumph Scrambler 900 to z pewnością kolejny udany produkt brytyjskiej marki. Doskonałe właściwości jezdne, spore możliwości podróżowania po nieutwardzonych drogach oraz styl, który z pewnością wyróżni użytkowników spośród zgiełku maszyn o zbyt nowoczesnym wyglądzie, to tylko niektóre pozycje z niezwykle długiej listy zalet.