check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Triumph Speedmaster 800

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 625
Świeca zapłonowa NGK DPR8EA-9 - DPR8EA-9 -10%

16,56 zł

18,40 zł

Najniższa cena: 18,40 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR8EA-9 - DPR8EA-9

stars    (18)
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki  - HF204 -15%

30,52 zł

35,90 zł

Najniższa cena: 35,90 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204

stars    (22)
Magnetyczna śruba spustu oleju M14x1,5
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

25,04 zł

Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

stars    (3)
Akumulator żelowy 12V 10 Ah WM YTX12-BS
Świeca zapłonowa NGK DPR8EIX-9 irydowa - DPR8EIX9 -10%

66,42 zł

73,80 zł

Najniższa cena: 73,80 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR8EIX-9 irydowa - DPR8EIX9

stars    (6)
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 RC Racing  - HF204RC -15%

37,47 zł

44,08 zł

Najniższa cena: 44,08 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 RC Racing - HF204RC

stars    (22)
Automat stopu przód JMP

30,76 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
Łożysko SKF 6005 2RS - 6005-2RSH SKF
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101 -5%

13,72 zł

14,44 zł

Najniższa cena: 14,44 zł

Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101

stars    (1)
Płytka zaworowa JMP 25 [2,70 mm]
Klocki hamulcowe EBC FA 142 (2 szt.) - FA142 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 142 (2 szt.) - FA142

stars    (4)
Olej do amortyzatorów JMC MAXX 10W Syntetyczny 1 l
Klocki hamulcowe EBC FA 196 (2 szt.) - FA196 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 196 (2 szt.) - FA196

stars    (5)
Komplet oslon teleskopu czarny

39,98 zł

Komplet oslon teleskopu czarny

stars    (2)
Końcówki Scottoiler Dual Injector Scorpion - SO-5000
Komplet łożysk główki ramy Koyo Craft
Magnetyczna śruba spustu oleju JMP M14x1,50
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 SV (2 szt.) - MCB598SV -5%

130,53 zł

137,40 zł

Najniższa cena: 137,40 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 SV (2 szt.) - MCB598SV

Komplet łożysk główki ramy Tourmax - SSH903R -5%

160,55 zł

169,00 zł

Najniższa cena: 169,00 zł

Komplet łożysk główki ramy Tourmax - SSH903R

stars    (1)
Akumulator żelowy 12V 12 Ah JMT YTX12-BS (WP12-BS)
Łożysko 6204 2RSC3 SKF  - 6204 2RSH/C3
Klocki hamulcowe EBC FA 142 HH (2 szt.) - FA142HH -10%

132,63 zł

147,37 zł

Najniższa cena: 147,37 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 142 HH (2 szt.) - FA142HH

stars    (4)
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 (2 szt.) - MCB598 -5%

110,60 zł

116,42 zł

Najniższa cena: 116,42 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 (2 szt.) - MCB598

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 C chromowany  - HF204C -15%

45,94 zł

54,05 zł

Najniższa cena: 54,05 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 C chromowany - HF204C

stars    (22)
Filtr oleju HifloFiltro HF 191 Triumph  - HF191 -15%

28,90 zł

34,00 zł

Najniższa cena: 34,00 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 191 Triumph - HF191

Łożysko 6204 2RSC3 NTN  - 6204LLUC3/5K
Podkładka aluminiowa 14x23x3 mm
Wyłącznik główny zasilania  - BA18

Posiadamy Części motocyklowe do Triumph Speedmaster 800

  • Triumph Speedmaster 800 2003
  • Triumph Speedmaster 800 2004
  • Triumph Speedmaster 800 2002

Inne modele

Triumph Speedmaster 800

Części motocyklowe

Speedmaster to jeden z dwóch modeli brytyjskiej marki Triumph zbudowanych z myślą o rynku amerykańskim. Pokrewna wersja Amercia, będąca pełnoprawnym krążownikiem o dość ujarzmionym charakterze, w 2003 roku doczekała się szeregu modyfikacji, które zrodziły prawdziwego power cruisera, jakim niewątpliwie jest właśnie Speedmaster. Szeroka kierownica typu Drag-Bar, masywniejszy układ hamulcowy z dwoma tarczami na przednim kole, pękaty zbiornik paliwa w kształcie łzy, skrócony układ wydechowy oraz matowa czerń okalająca większość elementów jednośladu- to głównie dzięki nim ospała America przeobraziła się w prawdziwego chuligana, który bez najmniejszych kompleksów mógł stawać w szranki z konkurencją z oferty Harleya-Davidsona i japońskich koncernów.

Pierwsza generacja Speedmaster'a została wyposażona w dynamiczną jednostkę napędową, która przy 7400 obr/min osiągała zadowalającą moc 61 KM. Pozornie niewielkie osiągi były gwarantem zaskakująco dobrego przyspieszenia (w 5 sekund od 0 do 100 km/h) oraz wysokiej prędkości maksymalnej (190 km/h). Nowoczesna konstrukcja rzędowego "twina" gwarantowała maksimum przyjemności z jazdy, nie zaniedbując przy tym bezawaryjności i niskiego spalania. Czterosuwowy, chłodzony powietrzem i olejem silnik o pojemności 790 cm³ skrywał w głowicy osiem zaworów napędzanych podwójnym wałkiem rozrządu, zasilany był gaźnikowym układem zasilania renomowanej marki Keihin oraz posiadał precyzyjną skrzynię biegów o pięciu przełożeniach.

W podwoziu znajdziemy same sprawdzone i solidne rozwiązania konstrukcyjne, będące główną przyczyną dużej masy własnej. Waga 230 kilogramów (bez płynów) to zasługa m.in. ramy z rur stalowych i masywnego, dwustronnego wahacza z tego samego materiału. Amortyzacją kół zajęły się dwa amortyzatory hydrauliczne i konwencjonalny widelec teleskopowy, zaś ich wyhamowaniem, trzy tarcze o średnicach 310 mm i 285 mm oraz dwutłoczkowe zaciski pływające.

Dzięki regulacji napięcia wstępnego sprężyn użytkownicy mogli dostosować charakterystykę zawieszenia do własnych preferencji, jednakże już fabryczne ustawienia zapewniały komfort jazdy na bardzo wysokim poziomie. Szeroka kierownica i umiejscowienie podnóżków wymuszały poniekąd przyjęcie sportowej pozycji, jednakże dłuższe trasy za sterami Speedmastera nie należały do męczących. Mięsiste siodło zapewniało kierowcy dużą wygodę (w przeciwieństwie do siedziska pasażera, którego praktyczne walory niemalże nie istniały), a spalanie na poziomie 4,5-5 l/100 kilometrów przy 16 litrowym zbiorniku paliwa zapewniało wystarczający zasięg, aby na jednym tankowaniu przejechać dystans, który podczas podróży wydaje się rozsądnym, dziennym limitem.

Trimump Speedmaster może się spodobać pod jeszcze jednym względem, jednakże aby go dostrzec, trzeba znać historię marki i jej wkład w bicie rekordów prędkości. Speedmaster, będący jednym z wielu wariantów modelu Bonneville (nazwa bezpośrednio nawiązująca do miejsca ustanawiania rekordów), gwarantuje użytkownikom posmak czasów, gdy Brytyjczycy królowali w tej dziedzinie i stale rozwijając swoje konstrukcje podnosili poprzeczkę do nieprawdopodobnego poziomu. Oczywiście, nie zapewni takich wrażeń z jazdy co jego dalecy poprzednicy, ale zakorzeni w jeźdźcu poczucie dosiadania wyjątkowej maszyny, która jest efektem pracy zespołu o nieprzedawnionej pasji do oszałamiających prędkości.