check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Triumph Speedmaster 865

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 910
Świeca zapłonowa NGK DPR8EA-9 - DPR8EA-9 -10%

16,56 zł

18,40 zł

Najniższa cena: 18,40 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR8EA-9 - DPR8EA-9

stars    (18)
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki  - HF204 -15%

30,52 zł

35,90 zł

Najniższa cena: 35,90 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204

stars    (22)
Ramka do tablicy rejestracyjnej Gmoto.pl
Magnetyczna śruba spustu oleju M14x1,5
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

25,04 zł

Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

stars    (3)
Akumulator żelowy 12V 10 Ah WM YTX12-BS
Filtr oleju K&N KN204-1 - KN-204-1
Świeca zapłonowa NGK DPR8EIX-9 irydowa - DPR8EIX9 -10%

66,42 zł

73,80 zł

Najniższa cena: 73,80 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR8EIX-9 irydowa - DPR8EIX9

stars    (6)
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 RC Racing  - HF204RC -15%

37,47 zł

44,08 zł

Najniższa cena: 44,08 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 RC Racing - HF204RC

stars    (22)
Automat stopu przód JMP

30,76 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
Łożysko SKF 6005 2RS - 6005-2RSH SKF
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101 -5%

13,72 zł

14,44 zł

Najniższa cena: 14,44 zł

Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101

stars    (1)
Płytka zaworowa JMP 25 [2,75 mm]
Świeca Awina DPR8EA-9

6,99 zł

Świeca Awina DPR8EA-9

stars    (3)
Klucz do filtrów oleju 65mm 14 boków HF553 HF303
Klocki hamulcowe EBC FA 142 (2 szt.) - FA142 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 142 (2 szt.) - FA142

stars    (4)
Łańcuch napędowy DID 520 112 otwarty z zapinką - DID520-112 -20%

133,18 zł

166,47 zł

Najniższa cena: 166,47 zł

Łańcuch napędowy DID 520 112 otwarty z zapinką - DID520-112

stars    (7)
Filtr oleju K&N KN204 - KN-204

58,00 zł

Filtr oleju K&N KN204 - KN-204

stars    (22)
Olej do amortyzatorów JMC MAXX 10W Syntetyczny 1 l
Klocki hamulcowe EBC FA 196 (2 szt.) - FA196 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 196 (2 szt.) - FA196

stars    (5)
Komplet oslon teleskopu czarny

39,98 zł

Komplet oslon teleskopu czarny

stars    (2)
Akumulator żelowy 12V 10Ah JMT YT12B-BS (WP12B-4)
Filtr paliwa Mahle KL145 8 mm - KL 145
Komplet łożysk główki ramy Koyo Craft
Końcówki Scottoiler Dual Injector Scorpion - SO-5000
Magnetyczna śruba spustu oleju JMP M14x1,50
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 SV (2 szt.) - MCB598SV -5%

130,53 zł

137,40 zł

Najniższa cena: 137,40 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 SV (2 szt.) - MCB598SV

Komplet łożysk główki ramy Tourmax - SSH903R -5%

160,55 zł

169,00 zł

Najniższa cena: 169,00 zł

Komplet łożysk główki ramy Tourmax - SSH903R

stars    (1)
Akumulator żelowy 12V 12 Ah JMT YTX12-BS (WP12-BS)

Posiadamy Części motocyklowe do Triumph Speedmaster 865

  • Triumph Speedmaster 865 2011
  • Triumph Speedmaster 865 2005
  • Triumph Speedmaster 865 2006
  • Triumph Speedmaster 865 2012
  • Triumph Speedmaster 865 2007
  • Triumph Speedmaster 865 2008
  • Triumph Speedmaster 865 2009
  • Triumph Speedmaster 865 2010
  • Triumph Speedmaster 865 EFI 2011
  • Triumph Speedmaster 865 EFI 2013
  • Triumph Speedmaster 865 EFI 2014
  • Triumph Speedmaster 865 EFI 2015
  • Triumph Speedmaster 865 EFI 2016
  • Triumph Speedmaster 865 EFI 2017
  • Triumph Speedmaster 865 EFI 2008
  • Triumph Speedmaster 865 EFI 2009
  • Triumph Speedmaster 865 EFI 2010
  • Triumph Speedmaster 865 EFI 2012

Triumph Speedmaster 900

Części motocyklowe

Triumph Speedmaster 900 to druga generacja motocykla, którego zadaniem było wzmocnienie pozycji brytyjskiej marki na rynku amerykańskim. Masywny power cruiser posiadał niemal wszystko, aby zapewnić użytkownikom zza ocean wrażenia z jazdy do jakich przyzwyczaiły ich rodzime produkcje. Największą różnicą był oczywiście brak bulgoczącego pomiędzy nogami rasowego silnika V2, jednakże ku ogromnemu zaskoczeniu typowy dla Triumpha rzędowy "twin" dawał genialną odskocznię od "widlastej" rutyny i przyjął się na podwórku Harleya-Davidsona nad wyraz dobrze.

Druga generacja Speedmastera została wyposażona w jednostkę napędową o zwiększonej pojemności skokowej. Dodatkowe 75 cm³ i pojawienie się nowoczesnego systemu wtrysku paliwa (niezbędnego do uzyskania homologacji drogowej wraz z wejściem w życie nowej normy emisji spalin Euro 3) poskutkowało zwiększeniem mocy maksymalnej do 61,5 KM i maksymalnego momentu obrotowego do 74 Nm. Pozornie drobne modyfikacje dwucylindrowego silnika pozwoliły podnieść prędkość maksymalną do niespełna 200 km/h i zmniejszyć czas przyspieszenia 0-100 km/h do 4,5 sekundy. Reszta konstrukcji "serca" brytyjskiego krążownika pozostała bez zmian. Nadal w głowicy znajdziemy osiem zaworów sterowanych podwójnym wałkiem rozrządu, precyzyjna skrzynia biegów wciąż oferuje pięć przełożeń i współpracuje z mokrym, wielotarczowym sprzęgłem. Zmianie uległo jednak spalanie, które mimo wzrostu masy własnej motocykla jest korzystniejsze niż w pierwszej generacji. Zużycie paliwa zmniejszyło się o ponad 0,5 l/100 kilometrów, co wraz z lekko powiększonym (do 16,6 litra) zbiornikiem benzyny zaowocowało zasięgiem ponad 400 kilometrów na jednym tankowaniu.

Podwozie także nie doczekało się większych modyfikacji, jednakże w tym przypadku nie powinno to nikomu przeszkadzać, ponieważ wyjściowa konstrukcja była bardzo udana. Jednostkę napędową osadzono w solidnej ramie kołyskowej ze stali nierdzewnej, dając sztywny i wytrzymały szkielet dla całego pojazdu. W skład zawieszenia niezmiennie wchodziły dwa amortyzatory hydrauliczne i klasyczny widelec teleskopowy, a w układzie hamulcowym nadal widniały dwie tarcze o średnicy 310 mm z przodu i jedna, 285 mm z tyłu. Jedyną zmianą było zastosowanie jednotłoczkowego tylnego zacisku zamiast dwutłoczkowego, aczkolwiek dzięki dwóm pływającym zaciskom hydraulicznym z przodu jakość hamowania, a w efekcie poziom bezpieczeństwa jazdy nie uległy znaczącej zmianie. Tak jak w poprzednim modelu zaciski hamulcowe pochodzą z zasobów renomowanej marki Nissin.

Najważniejsze jest jednak to, że wrażenia z jazdy uległy zmianie na plus. Maksymalny moment obrotowy jest dostępny od niższego pułapu obrotów, popracowano nad ergonomią pozycji kierowcy, zastosowano nieco "sztywniejsze" zawieszenie i poczyniono wiele innych "małych kroczków" na drodze do stworzenia optymalnego power cruisera.

Triumph Speedmaster to doskonały wybór dla wielbicieli dobrego brzmienia, egzotycznych motocykli i ponadczasowej stylistyki. Jak przystało na produkt angielskiej marki do jakości wykonania i spasowania poszczególnych elementów nie można mieć żadnych zastrzeżeń. Zwartą konstrukcję opływającą matową czernią zdobią liczne detale (np. logo producenta grawerowane na podnóżkach), w których każdy odkryje prawdziwe piękno i z chęcią przygarnie jednego ze Speedmaster'ów do własnego garażu.