check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Triumph Tiger 800

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 981
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki  - HF204 -15%

30,52 zł

35,90 zł

Najniższa cena: 35,90 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204

stars    (22)
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Świeca zapłonowa NGK CR9EIX irydowa - CR9EIX -10%

60,12 zł

66,80 zł

Najniższa cena: 66,80 zł

Świeca zapłonowa NGK CR9EIX irydowa - CR9EIX

stars    (3)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

25,04 zł

Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

stars    (3)
Świeca zapłonowa Awina CR9EK
Świeca zapłonowa NGK CR9EK - CR9EK -10%

43,65 zł

48,50 zł

Najniższa cena: 48,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR9EK - CR9EK

stars    (2)
Filtr oleju K&N KN204-1 - KN-204-1
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 RC Racing  - HF204RC -15%

37,47 zł

44,08 zł

Najniższa cena: 44,08 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 RC Racing - HF204RC

stars    (22)
Automat stopu przód JMP

30,76 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
Akumulator żelowy 12V 11.2 Ah WM Motor WTZ14S YTZ14S
Klocki hamulcowe EBC FA 226 HH (2 szt.) - FA226HH -10%

152,10 zł

169,00 zł

Najniższa cena: 169,00 zł

Pasuje na przód

Klocki hamulcowe EBC FA 226 HH (2 szt.) - FA226HH

stars    (1)
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101 -5%

13,72 zł

14,44 zł

Najniższa cena: 14,44 zł

Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101

stars    (1)
Klucz do filtrów oleju 65mm 14 boków HF553 HF303
Klocki hamulcowe EBC FA 181 TT (2 szt.) - FA181TT -10%

81,73 zł

90,81 zł

Najniższa cena: 90,81 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 181 TT (2 szt.) - FA181TT

stars    (3)
Filtr oleju K&N KN204 - KN-204

58,00 zł

Filtr oleju K&N KN204 - KN-204

stars    (22)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 - P40FORK455056 -10%

26,82 zł

29,80 zł

Najniższa cena: 29,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 - P40FORK455056

stars    (2)
Klocki hamulcowe EBC FA 213 (2 szt.) - FA213 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 213 (2 szt.) - FA213

stars    (2)
Klocki hamulcowe EBC FA 226 (2 szt.) - FA226 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 226 (2 szt.) - FA226

stars    (1)
Akumulator żelowy 12V 11.2 Ah JMT YTZ14S WPZ14S

266,23 zł

dostawa 0 zł

Akumulator żelowy 12V 11.2 Ah JMT YTZ14S WPZ14S

stars    (7)
Płytka zaworowa JMP 7,5 [1,95 mm]
Klocki hamulcowe EBC FA 140 (2 szt.) - FA140 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Pasuje na tył

Klocki hamulcowe EBC FA 140 (2 szt.) - FA140

stars    (1)
Klocki hamulcowe EBC FA 226 HH komplet - FA226HH -10%

280,19 zł

311,32 zł

Najniższa cena: 311,32 zł

dostawa 0 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 226 HH komplet - FA226HH

stars    (1)
Magnetyczna śruba spustu oleju JMP M14x1,50
Zębatka przód JT JTF520.16RB, 16z rozmiar 525 z tłumikiem drgań - JTF520.16RB -10%

41,85 zł

46,50 zł

Najniższa cena: 46,50 zł

Zębatka przód JT JTF520.16RB, 16z rozmiar 525 z tłumikiem drgań - JTF520.16RB

stars    (4)
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 SV (2 szt.) - MCB598SV -5%

130,53 zł

137,40 zł

Najniższa cena: 137,40 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 SV (2 szt.) - MCB598SV

Klocki hamulcowe EBC FA 181 HH (2 szt.) - FA181HH -10%

132,63 zł

147,37 zł

Najniższa cena: 147,37 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 181 HH (2 szt.) - FA181HH

stars    (3)
Filtr oleju MIW Meiwa H1015 HF204 - H1015
Łożysko 6204 2RSC3 SKF  - 6204 2RSH/C3
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 (2 szt.) - MCB598 -5%

110,60 zł

116,42 zł

Najniższa cena: 116,42 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 (2 szt.) - MCB598

Akumulator bezobsługowy 12V 18Ah JMT YTX20CH-BS (WPX20CH-BS)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 NOK - P40FORK455093 -10%

62,82 zł

69,80 zł

Najniższa cena: 69,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 NOK - P40FORK455093

stars    (1)

Posiadamy Części motocyklowe do Triumph Tiger 800

  • Triumph Tiger 800 2011
  • Triumph Tiger 800 XC 2011
  • Triumph Tiger 800 ABS 2011
  • Triumph Tiger 800 XC ABS 2011
  • Triumph Tiger 800 2012
  • Triumph Tiger 800 ABS 2012
  • Triumph Tiger 800 XC ABS 2012
  • Triumph Tiger 800 XC 2012
  • Triumph Tiger 800 2013
  • Triumph Tiger 800 ABS 2013
  • Triumph Tiger 800 ABS 2014
  • Triumph Tiger 800 XC 2013
  • Triumph Tiger 800 XC ABS 2013
  • Triumph Tiger 800 XC ABS 2014
  • Triumph Tiger 800 XC ABS 2015
  • Triumph Tiger 800 XC ABS 2016
  • Triumph Tiger 800 XC ABS 2017
  • Triumph Tiger 800 XC ABS 2018
  • Triumph Tiger 800 XCA ABS 2015
  • Triumph Tiger 800 XCA ABS 2017
  • Triumph Tiger 800 XCA ABS 2018
  • Triumph Tiger 800 XCX ABS 2015
  • Triumph Tiger 800 XCX ABS 2016
  • Triumph Tiger 800 XCX Low ABS 2016
  • Triumph Tiger 800 XCX ABS 2017
  • Triumph Tiger 800 XCX Low ABS 2017
  • Triumph Tiger 800 XCX ABS 2018
  • Triumph Tiger 800 XCX Low LRH ABS 2018
  • Triumph Tiger 800 XR ABS 2015
  • Triumph Tiger 800 XR ABS 2016
  • Triumph Tiger 800 XR ABS 2017
  • Triumph Tiger 800 XR ABS 2018
  • Triumph Tiger 800 XRT ABS 2015
  • Triumph Tiger 800 XRT ABS 2017
  • Triumph Tiger 800 XRT ABS 2018
  • Triumph Tiger 800 XRX ABS 2015
  • Triumph Tiger 800 XRX ABS 2016
  • Triumph Tiger 800 XRX Low ABS 2016
  • Triumph Tiger 800 XRX ABS 2017
  • Triumph Tiger 800 XRX Low ABS 2017
  • Triumph Tiger 800 XRX ABS 2018
  • Triumph Tiger 800 XRX Low LRH ABS 2018
  • Triumph Tiger 800 XCA ABS 2016
  • Triumph Tiger 800 XCA ABS 2019
  • Triumph Tiger 800 XCX ABS 2019
  • Triumph Tiger 800 XR ABS 2019
  • Triumph Tiger 800 XRT ABS 2016
  • Triumph Tiger 800 XRT ABS 2019
  • Triumph Tiger 800 XRX Low ABS 2018
  • Triumph Tiger 800 XRX ABS 2019
  • Triumph Tiger 800 XRX Low ABS 2019
  • Triumph Tiger 800 XCX Low ABS 2019
  • Triumph Tiger 800 2014
  • Triumph Tiger 800 XC 2014
  • Triumph Tiger 800 XCA ABS 2020
  • Triumph Tiger 800 XCX ABS 2020
  • Triumph Tiger 800 XR ABS 2020
  • Triumph Tiger 800 XRT ABS 2020
  • Triumph Tiger 800 XRX ABS 2020
  • Triumph Tiger 800 XRX Low ABS 2020

Inne modele

Triumph Tiger 800

Części motocyklowe

Triumph Tiger 800 to odpowiedź Anglików na kompaktowe motocykle wyprawowe produkowane na terenie Europy Zachodniej/Środkowej oraz Japonii. Jako przedstawiciel klasy turystycznych enduro jest wyposażony we wszystko, czego będzie potrzebował w wyczerpującej podróży każdy prawdziwy łowca przygód. Od 2011 roku topowi przedstawiciele tej klasy (np. BMW serii F, Ducati Mulistrada, Yamaha Ténéré) zdobyli realne powody, by czuć zagrożenie dla swojej ugruntowanej pozycji.

Serce jednośladu zostało stworzone do radzenia sobie w każdych warunkach. Zarówno na bezdrożach jak i asfaltowych szlakach Tiger'owi nigdy nie zabraknie krzepy, bez zważania na obciążenie, kąt nachylenia terenu czy niesprzyjające warunki atmosferyczne. Trzycylindrowa jednostka napędowa o pojemności 800 cm³ generuje moc 95 KM i moment obrotowy 79 Nm zapewniając zapas siły w każdym zakresie prędkości obrotowej silnika. Chłodzone cieczą źródło napędu skrywa w głowicy dwanaście zaworów, których pracą steruje podwójny wałek rozrządu. Za zasilanie odpowiada wielopunktowy system wtrysku paliwa sterowany nowoczesną elektroniką, zaś w przeniesieniu napędu pośredniczy pięciostopniowa skrzynia biegów. Przez 7 lat obecności na rynku jednostka wyrobiła sobie renomę wytrzymałej i niezawodnej, nie raz sprawdzając się podczas długodystansowych wojaży. Mimo udanej konstrukcji wyjściowej angielscy konstruktorzy co raz wprowadzają kolejne uaktualnienia.

W 2015 roku pojawiły się przepustnice typu drive-by-wire, które zmniejszyły zużycie paliwa o aż 17%. Dzięki temu na 19 litrowym zbiorniku zasięg motocykla wynosi aż 400 kilometrów, co z pewnością docenią jeźdźcy uprawiający włóczęgostwo w niezamieszkałych krainach.

W pojedzie nastawionym na poruszanie się w cięższym terenie nie mogło zabraknąć zawieszeń z wysokiej półki renomowanych producentów. W podstawowym modelu Tiger'a postawiono na markę Showa, zaś w wersjach z oznaczeniem XC wykorzystano produkty lidera w tej dziedzinie- WP. W obu przypadkach przednie koło amortyzuje widelec teleskopowy typu Upside-down, zaś tylne pojedynczy element resorująco-tłumiący typu Monoshock oparty na aluminiowym wahaczu dwustronnym. Skok zawieszeń oferowany przez poszczególnych producentów cechuje diametralna różnica. W tańszej opcji (Showa) skok przedniego koła wynosi 180 mm, a tylnego 170 mm. W tej droższej parametr wynosi odpowiednio 220 i 215 mm, czyniąc ogromną różnicę podczas jazdy w trudnym terenie. W podzespołach obu marek przewidziano pełen zakres regulacji.

Niewygórowana masa własna podstawowego modelu (199 kilogramów) zapewnia lekkość prowadzenia i zaskakującą zwrotność. Jednakże patrząc na niekończącą się listę wyposażenia akcesoryjnego niski parametr wagi może w natychmiastowym tempie ulec dużemu zaburzeniu. Dodatkowy osprzęt stworzono przede wszystkim pod kątem turystyki, więc zakup np. rozbudowanego systemu gmoli, kufrów bocznych, oświetlenia w technologii LED, hanbarów czy osłony pod silnik nie będzie stanowił najmniejszego problemu.

Triumph zadbał również o rozwinięte systemy elektroniczne, więc na pokładzie może znaleźć się m.in. komputer z 6 trybami jazdy (2x Off-Road, Sport, Rain, Road i taki, który użytkownicy mogą sami spersonalizować), kontrolę trakcji, przeciwpoślizgowy system ABS oraz tempomat. Kwestia deski rozdzielczej została rozwiązana na miarę naszych czasów, więc obecność 5 calowego, kolorowego wyświetlacza nie powinna nikogo dziwić. Ekran wyświetli kierowcy wszystkie niezbędne i zbędne informacje (zasięg na posiadanym paliwie, dystans pokonany w ciągu dnia, spalanie mierzone w czasie rzeczywistym, prędkość, obroty etc.).

Stylistyka Tiger'a 800 nie odbiega od specyfikacji technicznej. Motocykl ma zwartą budowę, ciekawe detale oraz atrakcyjne malowanie, dzięki którym wyśmienicie będzie się prezentował na tle krajobrazów z niezbadanych zakątków świata. Za dodatkową opłatą użytkownicy będą mogli wyposażyć Tiger'a w szprychowe koła z albuminowymi obręczami, co jeszcze bardziej nada mu terenowego wyglądu. Co najważniejsze stylistyka nie kłóci się z ergonomią jazdy i zabezpieczeniem podróżujących przed wiatrem i deszczem. Wysoka szyba, obszerna kanapa z możliwością regulacji wysokości i optymalnie dobrany profil kierownicy świetnie sprawdzą się na długich dystansach i nie będą powodować uczucia dyskomfortu po kilku godzinach spędzonych w siodle.

Jak potwierdzają liczne opinie podróżników oraz co raz większe wyniki sprzedaży mniejszy Tiger dobrze przyjął się na europejskim rynku i na pewno stanie się niezastąpionym kompanem niejednej wyprawy. W 2011 roku zdobył tytuł " Najlepszego motocykla klasy dual-sport" w prestiżowym czasopiśmie Cycle World, który od lat wyrabia opinie u motocyklistów z całego świata.