Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
30,52 zł
35,90 zł
Najniższa cena: 35,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204
6,85 zł
Świeca zapłonowa Awina CR9EK
152,10 zł
169,00 zł
Najniższa cena: 169,00 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 226 HH (2 szt.) - FA226HH
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
26,82 zł
29,80 zł
Najniższa cena: 29,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 - P40FORK455056
91,87 zł
102,08 zł
Najniższa cena: 102,08 zł
Pasuje na tyłKlocki hamulcowe EBC FA 140 (2 szt.) - FA140
280,19 zł
311,32 zł
Najniższa cena: 311,32 zł
dostawa 0 złKlocki hamulcowe EBC FA 226 HH komplet - FA226HH
41,85 zł
46,50 zł
Najniższa cena: 46,50 zł
Zębatka przód JT JTF520.16RB, 16z rozmiar 525 z tłumikiem drgań - JTF520.16RB
130,53 zł
137,40 zł
Najniższa cena: 137,40 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 SV (2 szt.) - MCB598SV
62,82 zł
69,80 zł
Najniższa cena: 69,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 NOK - P40FORK455093
Posiadamy Części motocyklowe do Triumph Tiger 800
- Triumph Tiger 800 2011
- Triumph Tiger 800 XC 2011
- Triumph Tiger 800 ABS 2011
- Triumph Tiger 800 XC ABS 2011
- Triumph Tiger 800 2012
- Triumph Tiger 800 ABS 2012
- Triumph Tiger 800 XC ABS 2012
- Triumph Tiger 800 XC 2012
- Triumph Tiger 800 2013
- Triumph Tiger 800 ABS 2013
- Triumph Tiger 800 ABS 2014
- Triumph Tiger 800 XC 2013
- Triumph Tiger 800 XC ABS 2013
- Triumph Tiger 800 XC ABS 2014
- Triumph Tiger 800 XC ABS 2015
- Triumph Tiger 800 XC ABS 2016
- Triumph Tiger 800 XC ABS 2017
- Triumph Tiger 800 XC ABS 2018
- Triumph Tiger 800 XCA ABS 2015
- Triumph Tiger 800 XCA ABS 2017
- Triumph Tiger 800 XCA ABS 2018
- Triumph Tiger 800 XCX ABS 2015
- Triumph Tiger 800 XCX ABS 2016
- Triumph Tiger 800 XCX Low ABS 2016
- Triumph Tiger 800 XCX ABS 2017
- Triumph Tiger 800 XCX Low ABS 2017
- Triumph Tiger 800 XCX ABS 2018
- Triumph Tiger 800 XCX Low LRH ABS 2018
- Triumph Tiger 800 XR ABS 2015
- Triumph Tiger 800 XR ABS 2016
- Triumph Tiger 800 XR ABS 2017
- Triumph Tiger 800 XR ABS 2018
- Triumph Tiger 800 XRT ABS 2015
- Triumph Tiger 800 XRT ABS 2017
- Triumph Tiger 800 XRT ABS 2018
- Triumph Tiger 800 XRX ABS 2015
- Triumph Tiger 800 XRX ABS 2016
- Triumph Tiger 800 XRX Low ABS 2016
- Triumph Tiger 800 XRX ABS 2017
- Triumph Tiger 800 XRX Low ABS 2017
- Triumph Tiger 800 XRX ABS 2018
- Triumph Tiger 800 XRX Low LRH ABS 2018
- Triumph Tiger 800 XCA ABS 2016
- Triumph Tiger 800 XCA ABS 2019
- Triumph Tiger 800 XCX ABS 2019
- Triumph Tiger 800 XR ABS 2019
- Triumph Tiger 800 XRT ABS 2016
- Triumph Tiger 800 XRT ABS 2019
- Triumph Tiger 800 XRX Low ABS 2018
- Triumph Tiger 800 XRX ABS 2019
- Triumph Tiger 800 XRX Low ABS 2019
- Triumph Tiger 800 XCX Low ABS 2019
- Triumph Tiger 800 2014
- Triumph Tiger 800 XC 2014
- Triumph Tiger 800 XCA ABS 2020
- Triumph Tiger 800 XCX ABS 2020
- Triumph Tiger 800 XR ABS 2020
- Triumph Tiger 800 XRT ABS 2020
- Triumph Tiger 800 XRX ABS 2020
- Triumph Tiger 800 XRX Low ABS 2020
Inne modele
- Triumph Tiger 850
- Triumph Tiger 1050
- Triumph Tiger 900
- Triumph Tiger 1200
- Triumph Tiger Explorer 1200
- Triumph Tiger 660
- Triumph Tiger 750
- Triumph Tiger 650
- Triumph Tiger 955
- Triumph Sport Tiger 500
- Triumph TR7 750
- Triumph T110 650 Tiger
- Triumph T100 500
- Triumph TR6 650
- Triumph Speed Four 600
- Triumph TR65 650
- Triumph Bonneville 765
- Triumph Daytona 765
- Triumph Street Triple 765
- Triumph Speed Twin 500
- Triumph Rocket III 2300
- Triumph Daytona 500
- Triumph Rocket III 2500
- Triumph Speed Twin 900
- Triumph Street Twin 900
- Triumph Bonneville 900
- Triumph Scrambler 900
- Triumph Street Scrambler 900
- Triumph Speed Triple 1200
- Triumph Scrambler 1200
- Triumph Bonneville 1200
- Triumph Thruxton 1200
- Triumph Speed Twin 1200
- Triumph Street Triple 660
- Triumph Trident 660
- Triumph Bonneville 800
- Triumph T100 865
- Triumph Scrambler 865
- Triumph Trident 900
- Triumph Sprint 900
- Triumph Speed Triple 1050
- Triumph Street Triple 675
Triumph Tiger 800
Triumph Tiger 800 to odpowiedź Anglików na kompaktowe motocykle wyprawowe produkowane na terenie Europy Zachodniej/Środkowej oraz Japonii. Jako przedstawiciel klasy turystycznych enduro jest wyposażony we wszystko, czego będzie potrzebował w wyczerpującej podróży każdy prawdziwy łowca przygód. Od 2011 roku topowi przedstawiciele tej klasy (np. BMW serii F, Ducati Mulistrada, Yamaha Ténéré) zdobyli realne powody, by czuć zagrożenie dla swojej ugruntowanej pozycji.
Serce jednośladu zostało stworzone do radzenia sobie w każdych warunkach. Zarówno na bezdrożach jak i asfaltowych szlakach Tiger'owi nigdy nie zabraknie krzepy, bez zważania na obciążenie, kąt nachylenia terenu czy niesprzyjające warunki atmosferyczne. Trzycylindrowa jednostka napędowa o pojemności 800 cm³ generuje moc 95 KM i moment obrotowy 79 Nm zapewniając zapas siły w każdym zakresie prędkości obrotowej silnika. Chłodzone cieczą źródło napędu skrywa w głowicy dwanaście zaworów, których pracą steruje podwójny wałek rozrządu. Za zasilanie odpowiada wielopunktowy system wtrysku paliwa sterowany nowoczesną elektroniką, zaś w przeniesieniu napędu pośredniczy pięciostopniowa skrzynia biegów. Przez 7 lat obecności na rynku jednostka wyrobiła sobie renomę wytrzymałej i niezawodnej, nie raz sprawdzając się podczas długodystansowych wojaży. Mimo udanej konstrukcji wyjściowej angielscy konstruktorzy co raz wprowadzają kolejne uaktualnienia.
W 2015 roku pojawiły się przepustnice typu drive-by-wire, które zmniejszyły zużycie paliwa o aż 17%. Dzięki temu na 19 litrowym zbiorniku zasięg motocykla wynosi aż 400 kilometrów, co z pewnością docenią jeźdźcy uprawiający włóczęgostwo w niezamieszkałych krainach.
W pojedzie nastawionym na poruszanie się w cięższym terenie nie mogło zabraknąć zawieszeń z wysokiej półki renomowanych producentów. W podstawowym modelu Tiger'a postawiono na markę Showa, zaś w wersjach z oznaczeniem XC wykorzystano produkty lidera w tej dziedzinie- WP. W obu przypadkach przednie koło amortyzuje widelec teleskopowy typu Upside-down, zaś tylne pojedynczy element resorująco-tłumiący typu Monoshock oparty na aluminiowym wahaczu dwustronnym. Skok zawieszeń oferowany przez poszczególnych producentów cechuje diametralna różnica. W tańszej opcji (Showa) skok przedniego koła wynosi 180 mm, a tylnego 170 mm. W tej droższej parametr wynosi odpowiednio 220 i 215 mm, czyniąc ogromną różnicę podczas jazdy w trudnym terenie. W podzespołach obu marek przewidziano pełen zakres regulacji.
Niewygórowana masa własna podstawowego modelu (199 kilogramów) zapewnia lekkość prowadzenia i zaskakującą zwrotność. Jednakże patrząc na niekończącą się listę wyposażenia akcesoryjnego niski parametr wagi może w natychmiastowym tempie ulec dużemu zaburzeniu. Dodatkowy osprzęt stworzono przede wszystkim pod kątem turystyki, więc zakup np. rozbudowanego systemu gmoli, kufrów bocznych, oświetlenia w technologii LED, hanbarów czy osłony pod silnik nie będzie stanowił najmniejszego problemu.
Triumph zadbał również o rozwinięte systemy elektroniczne, więc na pokładzie może znaleźć się m.in. komputer z 6 trybami jazdy (2x Off-Road, Sport, Rain, Road i taki, który użytkownicy mogą sami spersonalizować), kontrolę trakcji, przeciwpoślizgowy system ABS oraz tempomat. Kwestia deski rozdzielczej została rozwiązana na miarę naszych czasów, więc obecność 5 calowego, kolorowego wyświetlacza nie powinna nikogo dziwić. Ekran wyświetli kierowcy wszystkie niezbędne i zbędne informacje (zasięg na posiadanym paliwie, dystans pokonany w ciągu dnia, spalanie mierzone w czasie rzeczywistym, prędkość, obroty etc.).
Stylistyka Tiger'a 800 nie odbiega od specyfikacji technicznej. Motocykl ma zwartą budowę, ciekawe detale oraz atrakcyjne malowanie, dzięki którym wyśmienicie będzie się prezentował na tle krajobrazów z niezbadanych zakątków świata. Za dodatkową opłatą użytkownicy będą mogli wyposażyć Tiger'a w szprychowe koła z albuminowymi obręczami, co jeszcze bardziej nada mu terenowego wyglądu. Co najważniejsze stylistyka nie kłóci się z ergonomią jazdy i zabezpieczeniem podróżujących przed wiatrem i deszczem. Wysoka szyba, obszerna kanapa z możliwością regulacji wysokości i optymalnie dobrany profil kierownicy świetnie sprawdzą się na długich dystansach i nie będą powodować uczucia dyskomfortu po kilku godzinach spędzonych w siodle.
Jak potwierdzają liczne opinie podróżników oraz co raz większe wyniki sprzedaży mniejszy Tiger dobrze przyjął się na europejskim rynku i na pewno stanie się niezastąpionym kompanem niejednej wyprawy. W 2011 roku zdobył tytuł " Najlepszego motocykla klasy dual-sport" w prestiżowym czasopiśmie Cycle World, który od lat wyrabia opinie u motocyklistów z całego świata.