check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Triumph TTS 750 1982

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 4
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Ramka do tablicy rejestracyjnej Gmoto.pl

9,99 zł

Niedostępny

Ramka do tablicy rejestracyjnej Gmoto.pl

stars    (86)

Inne modele

Triumph TTS 750

Triumph TTS 750 to motocykl szosowy produkowany przez angielski koncern w latach 1982-1984. Surowa linia nadwozia, klasyczny wygląd i wyeksponowany silnik o obłych kształtach wyróżniają go na tle dzisiejszych jednośladów. Podstawowe wyposażenie (np. skromny układ hamulcowy, rozrusznik mechaniczny) zdecydowanie nie jest jego wadą, wręcz przeciwnie - dodają mu charakteru w oczach dzisiejszego odbiorcy. Model TTS 750 został wyprodukowany w zaledwie 438 sztukach. Triumph TTS 750 został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 748 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy posiada rozrząd SOHC (cztery zawory na cylinder sterowane przez jeden wałek rozrządu), gaźnikowy układ zasilania firmy Amal (średnica gardzieli 34 mm, dwa gaźniki), elektryczny i nożny rozrusznik oraz zapłon TCI. Serce modelu TTS 750 generuje moc maksymalną 58 KM przy 6500 obr./min, co przy masie własnej motocykla na poziomie 191 kilogramów (na sucho, bez płynów) pozwala na jazdę z prędkością 193 km/h i dość sprawne przyspieszenie (13 sekund na dystansie ¼ mili). Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i klasycznego łańcucha napędowego. Na pokładzie Triumpha znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 18,2 litra. Przy średnim spalaniu 5,2 l/100 kilometrów gwarantuje on zasięg 350 kilometrów na jednym tankowaniu. Konstrukcja Triumpha TTS 750 opiera się na stalowej ramie o budowie pojedynczej kołyski i dwustronnym wahaczu wleczonym. Za amortyzację kół odpowiada konwencjonalny widelec teleskopowy i dwa amortyzatory olejowe renomowanej marki Marzocchi. Nad bezpieczeństwem użytkowników czuwa skuteczny układ hamulcowy - z przodu dwie tarcze o średnicy 254 mm i zaciski dwutłoczkowe, z tyłu jedna tarcza o średnicy 254 mm i zacisk jednotłoczkowy. Triumph TTS 750 porusza się na szprychowych felgach o średnicy 19 i 18 cali (przód/tył), które obuto w opony szosowe o rozmiarach 100-19 i 100-18 (przód/tył).