Yamaha CW

CW 50

Zdjęcie Yamaha

Model BWS 50 to jeden z największych skuterowych bestseller'ów w historii Yamahy. Zaraz po modelach Aerox i Jog zajmuje 3 miejsce w rankingach sprzedaży zautomatyzowanych motorowerów wprowadzonych przed nastaniem nowego milenium. Co wpłynęło na tak ogromną popularność? Mocny dwusuw, charakterystyczna stylistyka, dobre właściwości jezdne i wysoka jakość wykonania, będąca znakiem rozpoznawczym Yamahy, sprawiły, że BWS był często wybierany przez nastoletnich motocyklistów, którzy chcieli poczuć pierwsze mocniejsze emocje za sterami własnych jednośladów. W dzisiejszych czasach jest powszechnie wykorzystywany jako baza do rozbudowanego tuningu mechanicznego, a za sprawą ekscentrycznej karoserii, także do wszelkich modyfikacji optycznych.


BWS 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 cm³ połączoną z bezstopniową przekładnią automatyczną CVT, która gwarantuje fenomenalną płynność pracy i mniejsze kłopoty z okresowym serwisowaniem. Chłodzony powietrzem singiel generuje moc maksymalną ponad 3,2 KM i maksymalny moment obrotowy 3,6 Nm, co w połączeniu z niewielką masą własną 82 kilogramów zapewnia dynamiczne przyspieszenia, pewną reakcję na ruch manetki gazu i prędkość maksymalną ponad 80 km/h (po demontażu blokad fabrycznych producenta). Prosta budowa dwusuwowego silnika sprzyja wytrzymałości konstrukcji i obniża poziom skomplikowania potencjalnych napraw, aczkolwiek oferowane przez nią zużycie paliwa w żaden sposób nie spełnia standardów, do których przyzwyczaiły nas współcześnie produkowane jednostki tego typu. Średnie spalanie oscyluje w granicach 4,5-5 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności niecałych 6 litrów zapewni użytkownikom zasięg lekko ponad 120 kilometrów.


Podwozie BWS 50 zostało przygotowane do ciężkiej pracy w miejskich warunkach, co najlepiej potwierdza solidna rama z rur stalowych o dużej wytrzymałości. Amortyzację 10 calowych kół powierzono klasycznemu widelcowi teleskopowemu (skok 70 mm) oraz pojedynczej kolumnie resorująco-tłumiącej (skok 70 mm) opartej na jednostronnym wahaczu wleczonym ze stali i lekkich stopów aluminium. Wyhamowaniem lekkiego pojazdu (BWS ze wszystkimi płynami to nieco ponad 80 kilogramów japońskiej inżynierii) zajmuje się tarczowo-bębnowy układ hamulcowy z jednotłoczkowym zaciskiem hydraulicznym przy przednim kole, który wraz ze 180-mm wentylowaną tarczą hamulcową zapewnia krótką drogę hamowania. Do doskonałych właściwości jezdnych przyczyniają się również bardzo szerokie, jak na skuter tej klasy pojemnościowej, opony (z przodu 120 mm, z tyłu 150 mm). Dzięki nim nawet na drogach o bardzo złej jakości nawierzchni użytkownicy będą mogli cieszyć się bezbłędną stabilnością i doskonałym prowadzeniem na szybko pokonywanych zakrętach.

Yamaha BWS 50 to bez wątpienia jedna z najlepszych propozycji wśród maszyn z rynku wtórnego, którą obecnie można znaleźć w naprawdę atrakcyjnej cenie. Wytrzymała konstrukcja, mocna jednostka napędowa z dużymi możliwościami tuningu mechanicznego i dopracowane podwozie to cechy wymarzonego jednośladu każdego początkującego motocyklisty. Warto zaznaczyć, że ze względu na dużą popularność tego modelu nabywcy nie będą mieli problemu ze znalezieniem część eksploatacyjnych i tuningowych, co umożliwi utrzymanie własnego pojazdu w doskonałej kondycji.



Darmowa dostawa
darmowa dostawa
przy zakupach powyżej 350 zł
Darmowy zwrot
darmowy zwrot
do 15 dni bez podawania przyczyny
Wygodne raty
wygodne raty
uzyskasz je przez internet
ładuje
Proszę czekać...
tel: 17 247 22 20
Kościuszki 78, Łańcut


Napisz wiadomość Sklep stacjonarnyDane kontaktowe