Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha EW 50 Slider
- Yamaha EW 50 Slider 2000
- Yamaha EW 50 Slider 2001
- Yamaha EW 50 Slider 2002
- Yamaha EW 50 Slider 2003
- Yamaha EW 50 Slider 2004
- Yamaha EW 50 Slider 2005
- Yamaha EW 50 Slider 2006
- Yamaha EW 50 N Slider Naked 2005
- Yamaha EW 50 N Slider Naked 2006
- Yamaha EW 50 N Slider Naked 2007
- Yamaha EW 50 N Slider Naked 2008
- Yamaha EW 50 N Slider Naked 2009
- Yamaha EW 50 N Slider Naked 2010
- Yamaha EW 50 N Slider Naked 2011
- Yamaha EW 50 N Slider Naked 2012
- Yamaha EW 50 N Slider Naked 2014
- Yamaha EW 50 N Slider Naked 2013
- Yamaha EW 50 N Slider Naked 2015
- Yamaha EW 50 N Slider Naked 2016
Yamaha EW 50 Slider
Yamaha EW 50 Slider to kompaktowy skuter miejski produkowany przez francuski koncern MBK - będący własnością Yamaha Motor Company - w latach 1999-2004. Nowoczesna stylistyka nadwozia, dopracowana konstrukcja, mocny silnik dwusuwowy i jakość wykonania, która wyznacza standardy wśród innych producentów skuterów - tak w telegraficznym skrócie można opisać model Slider, który przez 5 lat sprzedaży podbił serca nastoletnich motocyklistów z całej Europy. W 2006 roku na rynku europejskim pojawiła się druga generacja Yamahy, tym razem opatrzona nazwą Slider Naked.
Yamaha EW 50 Slider została wyposażona w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzony powietrzem silnik dwusuwowy generuje moc maksymalną 3,7 KM i maksymalny moment obrotowy 4 Nm, co pozwala na bardzo dynamiczne przyspieszenie - jak na tę klasę pojemnościową - oraz prędkość maksymalną ponad 80 km/h (po demontażu blokad fabrycznych). Na pokładzie modelu EW 50 Slider nie mogło zabraknąć gaźnikowego układu zasilania, elektrycznego i nożnego rozrusznika oraz zapłonu CDI. Niska masa skutera (na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa, EW 50 Slider waży tylko 72 kilogramy) pozwoliła na uzyskanie atrakcyjnego zużycia paliwa. Średnie spalanie na poziomie 3 l/100 kilometrów sprawia, że na zbiorniku paliwa o pojemności 6,5 litra użytkownicy mogą pokonać aż 200 kilometrów na jednym tankowaniu.
Komfort i bezpieczeństwo jazdy to nieodłączne cechy każdego miejskiego skutera, tak więc nie mogło ich zabraknąć w EW 50 Slider. Klasyczny widelec teleskopowy wraz z amortyzatorem olejowym wyposażonym w regulację napięcia wstępnego sprężyny zagwarantowały optymalną amortyzację nierówności, zaś tarczowo-bębnowy układ hamulcowy zapewnił krótką drogę hamowania. Yamaha EW 50 Slider porusza się na 12. i 10. calowych (przód/tył) felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/80-12 i 130/90-10 (przód/tył).