check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Yamaha FZS 600 Fazer

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 1022
Podkładka miedziana 14x22x1.5 mm JMT - 4001796055720
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Ramka do tablicy rejestracyjnej Gmoto.pl
Świeca zapłonowa NGK CR8E - CR8E -10%

32,31 zł

35,90 zł

Najniższa cena: 35,90 zł

Świeca zapłonowa NGK CR8E - CR8E

stars    (8)
Filtr oleju HifloFiltro HF 145 Aprilia/MUZ/Yamaha  - HF145 -15%

14,96 zł

17,60 zł

Najniższa cena: 17,60 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 145 Aprilia/MUZ/Yamaha - HF145

stars    (10)
Żarówka 12V 5W T10 Tako - 230741
Magnetyczna śruba spustu oleju M14x1,5
Świeca zapłonowa NGK CR8EIX irydowa - CR8EIX -10%

59,85 zł

66,50 zł

Najniższa cena: 66,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR8EIX irydowa - CR8EIX

stars    (7)
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Świeca zapłonowa NGK CR9E - CR9E -10%

31,05 zł

34,50 zł

Najniższa cena: 34,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR9E - CR9E

stars    (5)
Świeca zapłonowa Denso U24ESRN - CR8E - U24ESRN
Żarówka Osram 12V 21W BA15s

7,00 zł

Żarówka Osram 12V 21W BA15s

stars    (3)
Świeca zapłonowa NGK CR9EIX irydowa - CR9EIX -10%

60,12 zł

66,80 zł

Najniższa cena: 66,80 zł

Świeca zapłonowa NGK CR9EIX irydowa - CR9EIX

stars    (3)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Automat stopu przód JMP

48,27 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1

stars    (5)
Żarówka Osram 12V 21/5W BAY15d
Świeca zapłonowa NGK CR9EK - CR9EK -10%

43,65 zł

48,50 zł

Najniższa cena: 48,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR9EK - CR9EK

stars    (2)
Kierunkowskaz Yamaha prawy przód/lewy tył - 76964
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 32x42x3 - S410250012007 -10%

16,65 zł

18,50 zł

Najniższa cena: 18,50 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 32x42x3 - S410250012007

Żarówka H4 12V 60/55W
Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-22 -5%

45,60 zł

48,00 zł

Najniższa cena: 48,00 zł

Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-22

stars    (5)
Żarówka Osram 12V 5W W2,1x9,5d
Klocki hamulcowe EBC FA 252 (2 szt.) - FA252 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Pasuje na przód

Klocki hamulcowe EBC FA 252 (2 szt.) - FA252

stars    (1)
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101 -5%

13,72 zł

14,44 zł

Najniższa cena: 14,44 zł

Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101

stars    (1)
Filtr oleju HifloFiltro HF 147 Kymco/Yamaha  - HF147 -15%

28,31 zł

33,30 zł

Najniższa cena: 33,30 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 147 Kymco/Yamaha - HF147

stars    (1)
Klosz kierunkowskazu biały kpl. - 91031
Łożysko 6203 2RSC3 SKF - 6203 2RSH/C3
Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410485015029 -10%

17,28 zł

19,20 zł

Najniższa cena: 19,20 zł

Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410485015029

stars    (1)
Klocki hamulcowe EBC FA 252 HH (2 szt.) - FA252HH -10%

143,10 zł

159,00 zł

Najniższa cena: 159,00 zł

Pasuje na przód

Klocki hamulcowe EBC FA 252 HH (2 szt.) - FA252HH

stars    (1)
Nakrętka zębatki M10X1.25 mm
Olej do amortyzatorów JMC MAXX 10W Syntetyczny 1 l
Płytka zaworowa ProX 7,5 [1,90 mm] - 29.748190
Komplet oslon teleskopu czarny

39,98 zł

Komplet oslon teleskopu czarny

stars    (2)

Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha FZS 600 Fazer

  • Yamaha FZS 600 Fazer 1998
  • Yamaha FZS 600 Fazer 1999
  • Yamaha FZS 600 Fazer 2000
  • Yamaha FZS 600 S Fazer 2000
  • Yamaha FZS 600 Fazer 2001
  • Yamaha FZS 600 Fazer 2002
  • Yamaha FZS 600 Fazer 2003

Yamaha FZS 600

Części motocyklowe

Gdy na początku lat 90' Yamaha swoim modelem XJ 600 stworzyła budżetowy segment motocykli klasy "600", reszta japońskich gigantów wzięła się do intensywnej pracy. Każdy bowiem chciał skorzystać z nowo powstałego trendu, tym bardziej że w grę wchodziły nie małe pieniądze i szybki wzrost popularności marki.

Pomysł na motocykle tej klasy był banalnie prosty, każdy z producentów miał szerokie pole do popisu. Wyprodukowany i sprawdzony silnik obniżał koszty produkcji finalnego produktu i na wstępie wzbudzał zaufanie wśród motocyklistów, a zawieszenie i układ hamulcowy z mocniejszego modelu nie stawiały znaków zapytania, bez problemu sprawdzając się w motocyklu o mniejszych osiągach. Gdy wszystkie te podzespoły włożymy do taniej w wykonaniu stalowej ramy, pozostaje jedynie wydać trochę środków na stworzenie nowej linii nadwozia i ogólnej stylistyki. Kierując się tymi założeniami otrzymujemy nowy model za przystępną cenę, którego większość podzespołów jest już przetestowana, dzięki czemu również marketing pochłania mniejsze koszty.

Nie trzeba było długo czekać na odpowiedź dla Yamahy. Już 3 lata po premierze XJ-ta Suzuki zaprezentowało GSF 600 Bandit, a w 1988 roku Honda wypuściła model CB 600 Hornet. Oba modele zepchnęły przestarzałego Japończyka z Hamamatsu na boczny tor. Aby odzyskać prowadzenie Yamaha wprowadziła do sprzedaży broń masowego dostępu, czyli FZS 600.

Motocykl z silnikiem od YZF 600 Thundercat zdeklasował rywali. Chłodzona cieczą jednostka napędowa o pojemności 599 cm ³ generowała moc 95 KM i maksymalny moment obrotowy 62 Nm, dzięki czemu do "setki" dochodziła w imponujące 3,3 sekundy. Także na prostej konkurencja nie miała szans, bowiem Yamaha w zatrważającym tempie rozpędzała się do 215 km/h.

W parze z osiągami szły także podzespoły z pierwszej generacji modelu YZF-R1. Najlepszy w tej klasie tarczowy układ hamulcowy, cztery gaźniki firmy Mikuni oraz sportowe zawieszenie przewyższały skutecznością możliwości FZS-a.

Jednakże FZS 600 to nie tylko motocykl do dynamicznej jazdy, świetnie spisuję się także w podróży. Wyprostowana pozycja za kierownicą, wygodna i obszerna kanapa oraz zadowalająca aerodynamika pół owiewki ze średnią szybą zachęcają do dalszych wypadów. Elastyczna sześciobiegowa przekładnia pozwala na powolną miejską jazdę nawet na najwyższym przełożeniu, dzięki czemu w mieście nogi kierowcy mają szansę na odpoczynek. A jeśli na trasie szybkiego ruchu zajdzie konieczność wyprzedzenia innego pojazdu, to nawet na szóstym biegu dysponujemy sporym zapasem mocy.

Wbrew powszechnym opiniom wybór FZS 600 na pierwszy motocykl jest dość kontrowersyjny. Mimo doskonałego osprzętu i wyśmienitych hamulców, nie można zapomnieć że jednostka napędowa pochodzi z motocykla klasy superbike. Co prawda przez zmniejszenie średnicy przelotu gardzieli gaźnika lekko utemperowano moc, lecz nadal jest to prawie 100 konna maszyna. Oczywiście jest to dobry wybór biorąc pod uwagę jakość wykonania ,bezawaryjność i koszty eksploatacji, jednakże osiągi według wielu dyskwalifikują ten jednoślad na pierwszy kontakt z motoryzacją.

W 2003 roku po oblaniu testu emisji spalin normy Euro 2 produkcja pierwszej generacji dobiegła końca, jednak już na kolejny sezon Yamaha wypuściła zmodernizowaną wersję o nazwie FZ6 Fazer.