Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
30,52 zł
35,90 zł
Najniższa cena: 35,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
17,18 zł
Nakrętka zębatki M10X1.25 mm
104,41 zł
109,90 zł
Najniższa cena: 109,90 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 41x53x8/10,5 - FSD-036B
137,99 zł
Komplet łożysk główki ramy Koyo Craft
2,84 zł
2,99 zł
Najniższa cena: 2,99 zł
Kołek montażowy do owiewek Tourmax 1 szt. Yamaha FJR FZ1 - RVT-PR07
280,19 zł
311,32 zł
Najniższa cena: 311,32 zł
dostawa 0 złKlocki hamulcowe EBC FA 252 HH komplet - FA252HH
90,81 zł
Lusterka Yamaha kpl
Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha MT-09 850
- Yamaha MT-09 850 2013
- Yamaha MT-09 850 Street Rally 2014
- Yamaha MT-09 850 Sport Tracker 2014
- Yamaha MT-09 850 2015
- Yamaha MT-09 850 Street Rally 2015
- Yamaha MT-09 850 2016
- Yamaha MT-09 850 A ABS 2013
- Yamaha MT-09 850 A Sport Tracker ABS 2014
- Yamaha MT-09 850 A Street Rally ABS 2014
- Yamaha MT-09 850 A ABS 2015
- Yamaha MT-09 850 A Sport Tracker ABS 2015
- Yamaha MT-09 850 A Street Rally ABS 2015
- Yamaha MT-09 850 A ABS 2016
- Yamaha MT-09 850 A Sport Tracker ABS 2016
- Yamaha MT-09 850 A ABS 2017
- Yamaha MT-09 850 A ABS 2018
- Yamaha MT-09 850 SP A ABS 2018
- Yamaha MT-09 850 TR A Tracer ABS 2015
- Yamaha MT-09 850 TR A Tracer ABS 2016
- Yamaha MT-09 850 TR A Tracer ABS 2017
- Yamaha MT-09 850 TR A Tracer ABS 2018
- Yamaha MT-09 850 TR A Tracer GT ABS 2018
- Yamaha MT-09 850 2014
- Yamaha MT-09 850 Sport Tracker 2015
- Yamaha MT-09 850 A ABS 2014
- Yamaha MT-09 850 A Street Rally ABS 2016
- Yamaha MT-09 850 A ABS 2019
- Yamaha MT-09 850 SP A ABS 2019
- Yamaha MT-09 850 A Tracer ABS 2019
- Yamaha MT-09 850 Tracer GT ABS 2019
- Yamaha MT-09 850 A ABS 2020
- Yamaha MT-09 850 SP A ABS 2020
- Yamaha MT-09 850 A Tracer ABS 2020
- Yamaha MT-09 850 GT Tracer GT ABS 2020
- Yamaha MT-09 850 Sport Tracker 2016
- Yamaha MT-09 850 Sport Tracker 2017
- Yamaha MT-09 850 A Sport Tracker ABS 2017
- Yamaha MT-09 850 Street Rally 2016
Inne modele
- Yamaha MT-09 900
- Yamaha MT-250
- Yamaha FJR 1300
- Yamaha YFM 660
- Yamaha YFM 700
- Yamaha YFM 550
- Yamaha YFM 90
- Yamaha YFM 400
- Yamaha YFM 225
- Yamaha YFM 300
- Yamaha YFM 200
- Yamaha YFM 100
- Yamaha YFM 80
- Yamaha YXR 700
- Yamaha YXR 660
- Yamaha YXP 1000
- Yamaha YXP 700
- Yamaha YXM 700
- Yamaha YXE 700
- Yamaha YXE 850
- Yamaha YXC 700
- Yamaha EC-03
- Yamaha SX Venom 400
- Yamaha Venture 480
- Yamaha Sno Scoot 200
- Yamaha YA 25
- Yamaha XZ 550
- Yamaha XS 650
- Yamaha VK 540
- Yamaha V 75
- Yamaha RS 100
- Yamaha GPX 338
- Yamaha SW 433
- Yamaha V 50
- Yamaha SW 396
- Yamaha SG 25
- Yamaha SDR 200
- Yamaha RX 50
- Yamaha PW 0
- Yamaha LT-2 100
- Yamaha LB 50
- Yamaha GP 643
- Yamaha GP 433
- Yamaha GP 396
- Yamaha GP 246
- Yamaha GPD 155
- Yamaha FX 1800
- Yamaha DS-6 250
- Yamaha DS-7 250
Yamaha MT-09
Jedno spojrzenie wystarczy, aby nowa Yamaha MT-09 zrobiła na każdym fenomenalne wrażenie. Agresywny wygląd, muskularna bryła nadwozia w jaskrawej kolorystyce i wyeksponowana jednostka napędowa opływająca matową czernią. To wszystko sprawia, że obok tego Hyper Naked'a, będącego ucieleśnieniem ideologii Dark Side od Japan, nikt nie przejdzie obojętnie.
Tak, jak w większym modelu MT-10 na pokładzie znajdziemy szereg elektronicznych systemów i układów, które zwiększą możliwości motocykla, poprawią bezpieczeństwo i pozwolą na maksymalną satysfakcję z jazdy. W skład wyposażenia podstawowego wchodzi m.in. system kontroli trakcji, Quick Shift System (umożliwiający zmianę przełożenia bez użycia sprzęgła przy otwartej przepustnicy) oraz D-MODE, pozwalający dobrać charakterystykę silnika zależnie od bieżących potrzeb.
MT-09 zostało wyposażone w trzycylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności 847 cm³, w której wał korbowy w układzie krzyżowym (typu Crossplane) zapewnia duży moment obrotowy o liniowej charakterystyce, przyczyniając się do bezkonkurencyjnej elastyczności silnika. Dwunastozaworowy silnik z podwójnym wałkiem rozrządu generuje moc maksymalną 115 KM, co przy masie niespełna 195 kilogramów zapewnia drastyczne przeżycia podczas zabawy manetką gazu. Prędkość maksymalna ponad 250 km/h i przyspieszenie 0-100 km/h w nieco ponad 3 sekundy to wartości, których nie powstydziłby się żaden motocykl sportowy. Satysfakcjonująca dynamika to w dużej mierze zasługa precyzyjnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach z kołami w stałym zazębieniu, współpracującej z mokrym, wielotarczowym sprzęgłem antyhoppingowym, które nie dopuści do blokady tylnego koła podczas gwałtownej redukcji biegu, tym samym poprawiając efektywność pokonywania zakrętów . Czy taka specyfikacja musi wykluczać ekonomiczne spalanie? Bynajmniej. Elektroniczny system wtrysku paliwa o dużej wydajności zadba, aby zużycie benzyny mogło spaść nawet do 5,5 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 14 litrów zapewni prawie 300 kilometrów na jednym tankowaniu.
W podwoziu zawarto szereg nowoczesnych rozwiązań, które pozwolą w pełni wykorzystać ogromny potencjał jednostki napędowej. Niezwykle lekka rama i ażurowy wahacz wykonano z lekkich stopów aluminium, dając idealny szkielet o dużej sztywności i wytrzymałości na ogromne przeciążenia. Amortyzacją przedniego koła zajmuje się w pełni regulowany widelec teleskopowy typu Upside-down, tylnego zaś, centralny amortyzator typu Monoshock oparty na wahaczu wleczonym. Na 17 calowych kołach osadzono efektywny układ hamulcowy z przeciwblokującym systemem ABS. Na przedniej osi znajdziemy dwie tarcze o średnicy 298 mm i czterotłoczkowe zaciski hydraulicznym, a na tylnej- pojedynczą tarczę o średnicy 220 mm i zacisk dwutłoczkowy. Taki zestaw sprawia, że konstrukcja o tak niskiej masie własnej doskonale wyczuwa zamierzenia kierowcy i niemalże staje w miejscu po naciśnięciu klamki hamulca.
Yamaha MT-09 nie bez powodu stała się najlepiej sprzedającym się członkiem klasy Hyper Naked. Niepowtarzalny design, doskonałe właściwości jezdne, wszechstronny charakter i potencjał, który nie jednego doświadczonego motocyklistę zwali z nóg. Jednakże, jeśli komuś z odpowiednio wysokim budżetem byłoby mało zatrważających osiągów i elektryzującej stylistyki producent przygotował jeszcze mocniejszą wersję SP w wyjątkowej kolorystyce Silver Blue Carbon. Niższa masa własna, więcej mocy, najlepsze zawieszenie renomowanej marki Öhlins i szereg innych podzespołów z listy wyposażenia akcesoryjnego bez dwóch zdań zrobią wrażenie na każdym, kto choć raz zasiądzie za sterami maszyny zbudowanej według ideologii Dark Side of Japan.