Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 957
-10%
14,49 zł
16,10 zł
Najniższa cena: 16,10 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 38x45x5,3 - S410510012003
(5)
-10%
28,08 zł
31,20 zł
Najniższa cena: 31,20 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x48x11 - P40FORK455032
(11)
-5%
75,63 zł
79,61 zł
Najniższa cena: 79,61 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 35x48x11 - FSD-002
(6)
-5%
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
(1)
25,99 zł
Łożysko 6301 2RS SKF - 6301 2RSH
Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha RD 350
- Yamaha RD 350 1975
- Yamaha RD 350 LC 1980
- Yamaha RD 350 LC 1981
- Yamaha RD 350 LC 1982
- Yamaha RD 350 LC YPVS 1983
- Yamaha RD 350 LC YPVS 1984
- Yamaha RD 350 LC YPVS 1985
- Yamaha RD 350 LC YPVS 1986
- Yamaha RD 350 LCF YPVS 1985
- Yamaha RD 350 LCF YPVS 1986
- Yamaha RD 350 LCF YPVS 1988
- Yamaha RD 350 LC 1983
- Yamaha RD 350 LCF YPVS 1987
- Yamaha RD 350 LCF YPVS 1989
- Yamaha RD 350 LC YPVS 1987
- Yamaha RD 350 LC YPVS 1988
- Yamaha RD 350 LC YPVS 1989
- Yamaha RD 350 LC YPVS 1990
- Yamaha RD 350 LC YPVS 1991
- Yamaha RD 350 R LC YPVS 1992
- Yamaha RD 350 R LC YPVS 1993
- Yamaha RD 350 R LC YPVS 1994
- Yamaha RD 350 R LC YPVS 1995
- Yamaha RD 350 1973
- Yamaha RD 350 1974
Yamaha RD 350 YPVS
Yamaha RD 350 to motocykl szosowo-turystyczny produkowany przez japoński koncern w latach 1983-1989. Silnik dwusuwowy o dużej mocy, dynamiczna linia nadwozia podkreślająca ponadczasową stylistykę i wysoka jakość wykonania - tyle wystarczyło, aby model RD 350 podbił serca motocyklistów i stał się jednym z najbardziej popularnych jednośladów z tej klasy pojemnościowej.
Yamaha RD 350 została wyposażona w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 347 ccm. Chłodzony cieczą silnik dwusuwowy posiada system smarowania Autolube, gaźnikowy układ zasilania marki Mikuni (dwa gaźniki o 26 mm średnicy gardzieli), zapłon CDI, układ wydechowy z dyfuzorem i rozrusznik nożny (kopniak). Narwane serce modelu RD 350 generuje moc maksymalną 59 KM przy 9000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 40,2 Nm przy 8000 obr./min, co pozwala rozpędzić się do nieco ponad 188 km/h (v-max). Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i klasycznego łańcucha napędowego. Na pokładzie Yamahy RD 350 znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 16,5 litra. Przy średnim spalaniu na poziomie 5,5 l/100 kilometrów gwarantuje on zasięg 300 kilometrów na jednym tankowaniu.
Konstrukcja Yamahy RD 350 opiera się stalowej ramie rurowej o budowie podwójnej kołyski, na której osadzono optymalnie zestrojone zawieszenie i wydajny układ hamulcowy, który dobrze radzi sobie z osiągami i masą motocykla (na sucho 143 kilogramy). Z przodu znajdziemy konwencjonalny widelec teleskopowy o skoku 140 mm i dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 267 mm z 1-tłoczkowymi zaciskami hamulcowymi. Z tyłu zastosowano centralną kolumnę z amortyzatorem hydraulicznym o skoku 95 mm (dostępna jest 5-stopniowa regulacja napięcia wstępnego sprężyny) i mechaniczny hamulec bębnowy. Yamaha RD 350 porusza się na 18 calowych felgach z aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 3.00-18 i 3,50-17 (przód/tył).