Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
30,52 zł
35,90 zł
Najniższa cena: 35,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1
31,41 zł
34,90 zł
Najniższa cena: 34,90 zł
Świeca zapłonowa NGK CPR7EA-9 Honda PCX 125 CBF 125 Kawasaki VN 900 Yamaha YFM 700 XVS 950 - CPR7EA9
10,26 zł
11,40 zł
Najniższa cena: 11,40 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 43x55x4 - S410485012002
137,99 zł
Komplet łożysk główki ramy Koyo Craft
45,94 zł
54,05 zł
Najniższa cena: 54,05 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 C chromowany - HF204C
43,65 zł
48,50 zł
Najniższa cena: 48,50 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x53x8/10,5 - P40FORK455166
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
37,90 zł
Łożysko 6304 2RS C3 SKF
5,33 zł
Uchwyt przewodów ABS
549,75 zł
610,83 zł
Najniższa cena: 610,83 zł
dostawa 0 złAkumulator żelowy 12V 11.2 Ah Yuasa YTZ14S
25,04 zł
Łożysko 6303 SKF - 6303
15,50 zł
16,32 zł
Najniższa cena: 16,32 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia Tourmax 2 szt - CIR-3/2
Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha SCR 950
- Yamaha SCR 950 A ABS 2017
- Yamaha SCR 950 A ABS 2018
- Yamaha SCR 950 A ABS 2019
- Yamaha SCR 950 A ABS 2020
- Yamaha SCR 950 A ABS 2021
Yamaha SCR 950
Yamaha SCR 950 to połączenie klasycznego wyglądu street scrambler'ów z końca lat 60' ubiegłego wieku i nowoczesnych rozwiązań konstrukcyjnych, dzięki którym ten motocykl prezentuje i prowadzi się fenomenalnie. Został stworzony dla motocyklistów, którzy pragną powrócić do lat młodości i znów móc cieszyć się jazdą surową maszyną o ponadczasowym design'ie.
Ilość tradycyjnych podzespołów i konwencjonalnych patentów ukrytych w tym jednośladzie wydaje się być niezliczona. Zbiornik paliwa w kształcie łzy, stalowa kierownica o dużej szerokości z rozpórką, mięsiste opony Bridgestone o niegdyś popularnym wzorze bieżnika, stalowe błotniki z przodu i z tyłu, boczki przywodzące na myśl pola numerowe wyścigowych maszyn z dawnych lat i płaska kanapa dodają SCR atrakcyjności, zdecydowanie wyróżniając Yamahę w tłumie maszyn o futurystycznym wyglądzie. Doskonałym smaczkiem są również szprychowe koła o rozmiarze 19 (przód) i 17 (tył) cali z aluminiowymi obręczami ginącymi w matowej czerni. Nie dość, że nadają one zadziornego charakteru i optycznie powiększają przód pojazdu, to dodatkowo przyczyniają się do bardzo dobrych właściwości jezdnych. Kolejnym klasycznym rozwiązaniem, które w bezpośredni sposób wpływa na wrażenia z jazdy, jest zawieszenie. Z tyłu znajdziemy dwa amortyzatory gazowo-olejowe z zewnętrznym zbiornikiem ciśnieniowym, z przodu zaś, konwencjonalny widelec teleskopowy o masywnej budowie (średnica lag- 41 mm) z harmonijkowymi osłonami. Do takiego modelu jak SCR, chyba nie można było dopasować lepszego zestawu. Klasyczny wygląd nie koliduje z wysokim komfortem jazdy i zadowalającą sztywnością, która pozwoli na odrobinę szaleństw na górskich, krętych drogach.
Oparciem dla zawieszenia oraz innych komponentów podwozia jest mocna stalowa rama o konstrukcji podwójnej kołyski. Zapewnia ona odpowiednią sztywność i wytrzymałość na przeciążenia generowane przez masywną jednostkę napędową. Na tle masy własnej ponad 250 kilogramów zastosowany układ hamulcowy wygląda nieco filigranowo, aczkolwiek zapewnia odpowiednie wyczucie i krótką drogę hamowania. Dzięki przeciwpoślizgowemu systemowi ABS dwie pływające tarcze typu Wave średnicy 298 mm i czterotłoczkowe zaciski hydrauliczne świetnie radzą sobie z gabarytami motocykla, dając wysoki poziom bezpieczeństwa w każdych warunkach drogowych niezależnie od zastanej pogody.
Do napędu SCR użyto chłodzonego powietrzem, dwucylindrowego silnika w układzie V o pojemności 942 cm³. Czterozaworowe głowice z pojedynczym wałkiem rozrządu, pięciostopniowa skrzynia biegów z kołami w stałym zazębieniu, mokre sprzęgło wielotarczowe- gdyby w tym zestawie znalazł się jeszcze gaźnikowy układ zasilania mielibyśmy do czynienia z prawdziwym, klasycznym "sercem". Jednakże surowe normy czystości spalin Euro 4 wymusiły zastosowanie elektronicznego systemu wtrysku paliwa, który tak naprawdę daje użytkownikom same zalety. To właśnie dzięki niemu kultura pracy silnika jest tak wysoka, reakcja na ruch manetki gazu natychmiastowa, a spalanie utrzymuje się na zaskakująco niskim poziomie. Według producenta na 13 litrowym zbiorniku można osiągnąć zasięg nawet 260 kilometrów na jednym tankowaniu, co daje spalanie na pułapie 5 l/100 kilometrów. Przejawy nowoczesności widać również w cyfrowym układzie zapłonowym TCI. Widlasta jednostka napędowa generuje całkowicie współczesne osiągi. Dzięki 60-stopniowemu rozwarciu cylindrów uzyskano wysoki moment obrotowy 79,5 Nm i maksymalną moc 54 KM, co w połączeniu z efektownym układem zasilania i precyzyjną skrzynią biegów gwarantuje dynamiczne przyspieszenia i wysoką prędkość maksymalną.
Yamaha SCR 950 mimo, że wpisuje się w ostatnio najpopularniejszy trend stylistyczny w projektowaniu motocykli, to jest wykonana według zasad starej szkoły. To właśnie w tym modelu metal góruje nad tworzywami sztucznymi, jednostka napędowa przypomina "serca" maszyn z dawnych lat, a solidne wykonanie i wytrzymała konstrukcja jest nieodłącznym elementem każdego egzemplarza. Gdy dołączymy do tego szeroką paletę części akcesoryjnych i nieograniczoną możliwość custom'izacji, otrzymamy motocykl stworzony dla indywidualistów zakochanych w jednośladach z lat 60'/70'.