check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Yamaha SR 125

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 626
Łańcuch napędowy YBN 428H 120 ogniw - LNAYBN009
Cewko-fajka cewka zapłonowa GY6 4T - 56886
Żarówka 12V 4W BA9S postojówka - 83184
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Ramka do tablicy rejestracyjnej Gmoto.pl
Świeca zapłonowa NGK DR8EA - DR8EA -10%

16,47 zł

18,30 zł

Najniższa cena: 18,30 zł

Świeca zapłonowa NGK DR8EA - DR8EA

stars    (10)
Łożysko SKF 6202 2RS

22,90 zł

Łożysko SKF 6202 2RS

stars    (3)
Łożysko SKF 6302 C3 2RS

31,99 zł

Łożysko SKF 6302 C3 2RS

stars    (5)
Cewka zapłonowa 2T - 59475

30,49 zł

Cewka zapłonowa 2T - 59475

stars    (13)
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
 Łożysko 6302 FAG C3 2RS - 216475
Cewka zapłonowa + fajka 4T - 234664
Moduł zapłonowy 4T - 188932

17,99 zł

Moduł zapłonowy 4T - 188932

stars    (2)
Żarówka Osram 12V 21W BA15s

7,00 zł

Żarówka Osram 12V 21W BA15s

stars    (3)
Świeca zapłonowa NGK D8EA - D8EA -10%

15,57 zł

17,30 zł

Najniższa cena: 17,30 zł

Świeca zapłonowa NGK D8EA - D8EA

stars    (7)
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 38x45x5,3 - S410510012003 -10%

14,49 zł

16,10 zł

Najniższa cena: 16,10 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 38x45x5,3 - S410510012003

stars    (5)
Fajka zapłonowa NGK LD05F - 8060 -10%

16,11 zł

17,90 zł

Najniższa cena: 17,90 zł

Fajka zapłonowa NGK LD05F - 8060

stars    (3)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Żarówka Osram 12V 4W BA9s

6,44 zł

Żarówka Osram 12V 4W BA9s

stars    (4)
Zębatka przód JT JTF1263.15, 15z rozmiar 428 - JTF1263.15 -10%

16,47 zł

18,30 zł

Najniższa cena: 18,30 zł

Zębatka przód JT JTF1263.15, 15z rozmiar 428 - JTF1263.15

stars    (23)
Żarówka Osram 12V 21/5W BAY15d
Linka prędkościomierza

32,16 zł

Linka prędkościomierza

stars    (7)
Łożysko 6202 2RSC3 SKF - 6202 2RSH/C3
Świeca zapłonowa NGK DR8EIX irydowa - DR8EIX -10%

59,85 zł

66,50 zł

Najniższa cena: 66,50 zł

Świeca zapłonowa NGK DR8EIX irydowa - DR8EIX

stars    (4)
Cewka zapłonowa RMS 24 601 0040 - Rms 24 601 0040
Żarówka H4 12V 60/55W
Kierunkowskaz Yamaha lewy-tył/prawy-przód - 77277
Klocki hamulcowe EBC FA 199 (2 szt.) - FA199 -10%

85,34 zł

94,82 zł

Najniższa cena: 94,82 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 199 (2 szt.) - FA199

stars    (2)
Kierunkowskaz Yamaha lewy-przód/prawy-tył - 86027
Łożysko 6302 SKF

21,71 zł

Łożysko 6302 SKF

stars    (2)
Zaworek iglicowy Mikuni typ 4 - M4 -5%

34,10 zł

35,89 zł

Najniższa cena: 35,89 zł

Zaworek iglicowy Mikuni typ 4 - M4

stars    (1)
Linka licznika Yamaha

49,00 zł

Linka licznika Yamaha

stars    (7)
Świeca zapłonowa Denso IX24 Irydowa - DR8EIX - IX24
Olej do amortyzatorów JMC MAXX 10W Syntetyczny 1 l
Filtr oleju HifloFiltro HF 143 MBK/Yamaha  - HF143 -15%

30,27 zł

35,61 zł

Najniższa cena: 35,61 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 143 MBK/Yamaha - HF143

stars    (4)
Cewka zapłonowa Tajwan - 230026
Cewka zapłonowa Naraku Racing V2 - NK390.01
Obejma wydechu chromowana 43 mm
Uszczelka pokrywy zaworów Athena -10%

18,51 zł

20,57 zł

Najniższa cena: 20,57 zł

Uszczelka pokrywy zaworów Athena

stars    (1)

Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha SR 125

  • Yamaha SR 125 1989
  • Yamaha SR 125 1992
  • Yamaha SR 125 1987
  • Yamaha SR 125 1988
  • Yamaha SR 125 1990
  • Yamaha SR 125 1991
  • Yamaha SR 125 1993
  • Yamaha SR 125 1994
  • Yamaha SR 125 1995
  • Yamaha SR 125 2001
  • Yamaha SR 125 2002
  • Yamaha SR 125 1996
  • Yamaha SR 125 1997
  • Yamaha SR 125 1998
  • Yamaha SR 125 1999
  • Yamaha SR 125 2000
  • Yamaha SR 125 1982
  • Yamaha SR 125 1983
  • Yamaha SR 125 1984
  • Yamaha SR 125 1985
  • Yamaha SR 125 1986
  • Yamaha SR 125 2003
  • Yamaha SR 125 2000
  • Yamaha SR 125 1981

Yamaha SR 125

Części motocyklowe

Od momentu swoich narodzin, a miały one miejsce 1981 roku, Yamaha SR 125 miała spełniać jedno, fundamentalne zadanie. Została stworzona dla szerokiego grona odbiorców, którzy mimo że na co dzień nie pasjonowali się motocyklami, to mieli uzasadnioną potrzebę posiadania własnego jednośladu do sprawnego poruszania się po mieście czy peryferiach. "Narzędzie" z Hamamatsu idealnie się do tego nadawało. Zwarta budowa, archaiczna konstrukcja jednostki napędowej i podwozia oraz niewielki apetyt na paliwo połączony z dobrymi osiągami doskonale sprawdzały się w codziennej eksploatacji. SR to dosadny przykład starej szkoły rzemiosła, kiedy pojazdy tworzono na lata ciężkiej harówki. W latach swojej świetności nie ekscytowała stylistyką, lecz dziś uwodzi swoim klasycznym wyglądem i budzi silne uczucie nostalgii. Przedstawia prosty, użytkowy dizajn, choć nie można jej odmówić uroku.

Gdy był wybierany z pełną świadomością przez zapalonych motocyklistów pokazywał swoją drugą naturę. Oznaczenie SR to skrót od "Single Road", który doskonale oddaje przeznaczenie małolitrażowej Yamahy. W dobie wyżyłowanych dwusuwów dysponujących mocą ponad 40 KM i wyciągających niebotyczne prędkości zbliżające się do bariery 200 km/h, "Japończyk" dawał skrajnie przeciwne doznania. Niewysilony silnik o sile 12 KM pozwalał na niespieszną jazdę w najlepszym stylu, dlatego częściej wybierany był przez dorosłych jeźdźców którzy umieli docenić swawolną manierę napędu. Był definicją Soft Choppera, więc można było się spodziewać nisko umieszczonej kanapy i charakterystycznie wyprofilowanej kierownicy pozwalających na zajęcie iście "kanapowej" pozycji.

Jak na motocykl o tak niskiej cenie dysponował bogatym wyposażeniem. Zamykany wlew paliwa, rozrusznik elektryczny czy kierunkowskazy może nie wywoływały szczególnej euforii wśród motocyklistów, ale jak na jednoślad z początków lat 80' z tej kategorii cenowej można było mówić o ekskluzywnym osprzęcie.

Jednocylindrowa jednostka napędowa o pojemności 124 cm ³ była na tyle udana że stosowano ją w innych modelach japońskiego producenta, np. lekkich funbike'ach z serii TW. W dużej mierze to właśnie dzięki niej seria SR osiągnęła tak duży sukces. Chłodzony powietrzem, dwuzaworowy silnik zasilał klasyczny gaźnik marki Teikei, zaś przeniesienie napędu realizowano za pośrednictwem pięciostopniowej skrzyni biegów o dużej precyzji działania.

Użytkownicy posiadający SR-kę w swoich garażach przez wiele sezonów nie miewali powodów do narzekań i nie zgłaszali notorycznie powtarzających się usterek. Co najwyżej można było usłyszeć pejoratywne przebąkiwania o słabej wydajności przedniego oświetlenia, a "plecaczki" współtowarzyszące na dalszych trasach mogły mieć pretensję do konstruktorów o zbyt krótką kanapę.

W zestawieniu z listą zalet drobne niedoskonałości odchodzą w niepamięć. Doskonałe jak na tę pojemność hamulce (w wersji z tarczowym na przedniej osi), niskie zużycie paliwa, ciekawa prezencja, przyjemna akustyka układu wydechowego i żywotność podzespołów tworzą prawdziwy obraz Yamahy.

W modelu na sezon 1985 zdecydowano poprawić bezpieczeństwo jazdy. Przedni hamulec bębnowy ustąpił miejsca tarczy o średnicy niespełna 270 mm, którą w ryzach trzymał wydajny, dwutłoczkowy zacisk hydrauliczny. Zmiana tylko jednego "hebla" spowodowała taką poprawę skuteczności i na tyle skróciła drogę hamowania, że do końca produkcji pozostano przy tylnym bębnie o średnicy 110 mm.

SR 125 to motocykl, który nie służył do szpanu na bulwarach europejskich miast, od tego były rosnące w popularność mocne dwusuwy (wymagające remontu co sezon, w przeciwieństwie do długowiecznej Yamahy) o wysublimowanej stylistyce. W wielu krajach Azji, gdzie tego typu maszyny pełnią rolę codziennego środka transportu i głównego "narzędzia" przy transporcie rozmaitych ładunków, nie sposób nie zauważyć masowej ilości SR-ek w ciągłej eksploatacji. Przez kilkadziesiąt lat ciężkiej harówki w miejscu swojego stworzenia dały świadectwo trwałości i bezawaryjności, dlatego z poradzeniem sobie z wyzwaniami czyhającymi na naszym kontynencie nie będą miały najmniejszych problemów.

Dla początkujących niemniej istotna była przystępna masa. Po zatankowaniu do pełna 10 litrowego zbiornika paliwa motocykl ważył niewiele ponad 110 kilogramów, co w połączeniu z ergonomiczną pozycją za sterami i szerokiej kierownicy pozwalało sprawnie manewrować przy małych prędkościach. W mieście nieoceniony był krótki rozstaw osi i 10 Nm momentu obrotowego pozwalające na godne przyspieszenia. Yamaha dochodziła do zadowalających 110 km/h, ale dzięki niezwykle elastycznemu silnikowi prędkość przelotowa na poziomie 95-100 km/h z zachowaniem niskich obrotów była jak najbardziej realna.

W 2002 nadszedł koniec niezwykle popularnej i dopracowanej serii SR, którą zstąpiła bardziej nowoczesna linia YBR. Nowy zawodnik na rynku nie przyniósł protoplaście wstydu i jest produkowany do dziś. Kontynuuje zadanie SR w bardzo efektywnym stylu, o czym świadczy bardzo udana konstrukcja wyjściowa, która mimo kilkunastu lat na koncie doczekała się jedynie paru niewielkich modernizacji dopasowujących jednoślad do obowiązujących norm europejskich, zarówno pod względem emisji szkodliwych gazów i hałasu, jak i ogólnie przyjętych nurtów stylistycznych.