check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Yamaha TDM 850

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 1085
Świeca zapłonowa NGK DPR8EA-9 - DPR8EA-9 -10%

16,56 zł

18,40 zł

Najniższa cena: 18,40 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR8EA-9 - DPR8EA-9

stars    (18)
Podkładka miedziana 14x22x1.5 mm JMT - 4001796055720
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Żarówka 12V 5W T10 Tako - 230741
Filtr oleju HifloFiltro HF 145 Aprilia/MUZ/Yamaha  - HF145 -15%

14,96 zł

17,60 zł

Najniższa cena: 17,60 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 145 Aprilia/MUZ/Yamaha - HF145

stars    (10)
Magnetyczna śruba spustu oleju M14x1,5
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Żarówka Osram 12V 21W BA15s

7,00 zł

Żarówka Osram 12V 21W BA15s

stars    (3)
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420105 -10%

9,90 zł

11,00 zł

Najniższa cena: 11,00 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420105

stars    (2)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Akumulator żelowy 12V 10 Ah WM YTX12-BS
Żarówka Osram 12V 21/5W BAY15d
Świeca zapłonowa NGK DPR8EIX-9 irydowa - DPR8EIX9 -10%

66,42 zł

73,80 zł

Najniższa cena: 73,80 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR8EIX-9 irydowa - DPR8EIX9

stars    (6)
Świeca zapłonowa NGK DPR9EA-9 - 5329 -10%

17,01 zł

18,90 zł

Najniższa cena: 18,90 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR9EA-9 - 5329

stars    (2)
Uszczelka pokrywy zaworów Athena -10%

15,97 zł

17,74 zł

Najniższa cena: 17,74 zł

Uszczelka pokrywy zaworów Athena

stars    (2)
Żarówka H4 12V 60/55W
Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-22 -5%

45,60 zł

48,00 zł

Najniższa cena: 48,00 zł

Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-22

stars    (5)
Żarówka Osram 12V 5W W2,1x9,5d
Filtr oleju K&N KN145 - KN-145

39,62 zł

Filtr oleju K&N KN145 - KN-145

stars    (4)
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101 -5%

13,72 zł

14,44 zł

Najniższa cena: 14,44 zł

Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101

stars    (1)
Łożysko 6203 2RSC3 SKF - 6203 2RSH/C3
Zaworek iglicowy Mikuni typ 4 - M4 -5%

34,10 zł

35,89 zł

Najniższa cena: 35,89 zł

Zaworek iglicowy Mikuni typ 4 - M4

stars    (1)
Nakrętka zębatki M10X1.25 mm
Olej do amortyzatorów JMC MAXX 10W Syntetyczny 1 l
Filtr powietrza HifloFiltro HFA 4603 - HFA4603 -15%

63,58 zł

74,80 zł

Najniższa cena: 74,80 zł

Filtr powietrza HifloFiltro HFA 4603 - HFA4603

stars    (3)
Komplet oslon teleskopu czarny

39,98 zł

Komplet oslon teleskopu czarny

stars    (2)
Klocki hamulcowe EBC FA 088 (2 szt.) - FA088 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 088 (2 szt.) - FA088

stars    (3)
Zaworek iglicowy z gniazdem Tourmax - FVS-213 -5%

27,08 zł

28,50 zł

Najniższa cena: 28,50 zł

Zaworek iglicowy z gniazdem Tourmax - FVS-213

stars    (2)
Akumulator żelowy 12V 10Ah JMT YT12B-BS (WP12B-4)
Zestaw naprawczy pompy paliwowej - FPS-900 -5%

73,06 zł

76,90 zł

Najniższa cena: 76,90 zł

Zestaw naprawczy pompy paliwowej - FPS-900

stars    (2)

Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha TDM 850

  • Yamaha TDM 850 1991
  • Yamaha TDM 850 1992
  • Yamaha TDM 850 1993
  • Yamaha TDM 850 1996
  • Yamaha TDM 850 1997
  • Yamaha TDM 850 1998
  • Yamaha TDM 850 1999
  • Yamaha TDM 850 2000
  • Yamaha TDM 850 2001
  • Yamaha TDM 850 H 1994
  • Yamaha TDM 850 H 1995

Inne modele

Yamaha TDM 850

Części motocyklowe

Yamaha TDM 850 to motocykl wyłamujący się poza wszelkie schematy, którego w dniu premiery nie można było przypisać do żadnej istniejącej już kategorii czy klasy jednośladów. Żwawy silnik rodem z maszyn startujących w morderczym rajdzie Paryż-Dakar, zawieszenia o długim skoku umożliwiające wjazd w cięższy teren i układ hamulcowy wyjęty z najmocniejszych motocykli sportowych z oferty japońskiego producenta. Dzięki komponentom o tak skrajnej specyfikacji konstruktorom z Hamamatsu udało się stworzyć pojazd idealny do dalekiej turystyki, maszynę o niezwykłej trwałości i wytrzymałości na skrajne warunki, a zarazem niezwykle szybką i komfortową do podróżowania na trasach o wyśmienitej nawierzchni. TDM 850 przez 11 lat obecności na rynku nieprzerwanie zaprzeczało powiedzeniu "że jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego" i pod postacią egzemplarzy z drugiej ręki po dziś dzień trwa w swojej misji.

Największy podziw wśród posiadaczy zawsze wzbudzało serce wielozadaniowej Yamahy. Dwucylindrowy silnik o pojemności 849 cm ³ został zbudowany na bazie jednostki z modelu Tenere 750, aczkolwiek zanim trafił on w ręce zwykłych użytkowników turystycznego enduro został bezkompromisowo przetestowany w najcięższym wyścigu świata. W latach 90', gdy TDM 850 było już dostępne w ofercie Yamahy, takie legendy sportu motorowego jak Stephane Peterhansel i Edi Orioli na maszynach z takim samym silnikiem stawali na najwyższym miejscu podium aż ośmiokrotnie. Już podczas walki w piaskach afrykańskiej Sahary maszyneria została poddana pieczołowitemu sprawdzeniu, więc gdy pojawiła się w "cywilnym" świecie nie było mowy o nawet jak najmniejszym niedopatrzeniu czy wadach w konstrukcji. Motocykliści z całego świata od razu przekonali się o dopracowaniu jednostki. Regulacje luzu zaworowego przewidziane były co 40 000 kilometrów, w normalnej eksploatacji silnik zadowalał się bardzo małymi racjami paliwa (spalanie na poziomie około 5 l/100 kilometrów), a sam serwis jednośladu był na tyle prosty, że żaden przeciętny nabywca nie miał z nim najmniejszego problemu. Podczas jazdy przypisywano TDM kolejne superlatywy. Moc 78 KM i moment obrotowy 79 Nm pozwalały na bardzo dynamiczne przyspieszenia i rozpędzały maszynę do ponad 200 km/h. Dzięki precyzyjnej pracy skrzyni biegów o pięciu przełożeniach pierwsza "setka" pojawiała się na analogowym prędkościomierzy po upływie tylko 4 sekund, co na początku lat 90' było niemałym zaskoczeniem w motocyklu o takim przeznaczeniu. Tak mocne źródło napędu spowodowało ogromne zainteresowanie innowacyjnym modelem i ściągnęło na serię TDM zaskakującą falę popularności wśród europejskich klientów.

Jednakże Yamaha nie odniosła by aż tak dużego sukcesu bez odpowiedniego wsparcia pozostałych podzespołów. Jednostkę osadzono w stalowej ramie typu Deltabox o niezwykłej sztywności i wytrzymałości, zawieszenia o dużym skoku z zadowalającym zakresem regulacji umożliwiały dostosowanie charakterystyki do obciążenia i pokonywanego terenu, a tarczowy układ hamulcowy zapewniał całkowitą skuteczność w każdych warunkach i bardzo krótką drogę hamowania.

Największe kontrowersje zawsze budziła stylistyka pierwszej generacji. Przednia czasza z dwoma okrągłymi reflektorami w jednych budziła niesmak, zaś drudzy uważali ja za niezwykle uroczą. Najważniejsze jednak że całkowicie pełniła swoją funkcję, bez której nie byłoby mowy o dalekodystansowym przeznaczeniu. Niewielka owiewka ze średniej wysokości szybą idealnie odchylała strumień powietrza od kierowcy oraz dostatecznie chroniła przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Po zestawieniu jej z wygodną kanapą i podręcznikowo umieszczonymi podnóżkami komfort jazdy na TDM 850 urósł do nieprawdopodobnego poziomu.

W 2002 roku pojawił się następca "850-tki". Mimo że TDM 900 uznawany jest za dużo bardziej dopracowany motocykl, to nie można powiedzieć że wyeliminował on największe wady swojego poprzednika, bo ten najzwyczajniej ich nie miał.