Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
28,08 zł
31,20 zł
Najniższa cena: 31,20 zł
Zębatka przód JT JTF1120.11, 11z rozmiar 420 - JTF1120.11
6,24 zł
Żarówka Osram 12V 10W BA15s
35,55 zł
39,50 zł
Najniższa cena: 39,50 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 33x45x10 NOK - P40FORK455133
62,91 zł
69,90 zł
Najniższa cena: 69,90 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR1078.47, 47z rozmiar 420 - JTR1078.47
25,99 zł
Łożysko 6301 2RS SKF - 6301 2RSH
134,40 zł
Koło magnesowe Yamaha TZR 50 - 135189
75,42 zł
94,28 zł
Najniższa cena: 94,28 zł
Łańcuch napędowy DID 420 D 138 otwarty z zapinką - DID420D-138
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
42,03 zł
Zawór membranowy
Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha TZR 50
- Yamaha TZR 50 2012
- Yamaha TZR 50 Anniversary 2012
- Yamaha TZR 50 1992
- Yamaha TZR 50 1996
- Yamaha TZR 50 2001
- Yamaha TZR 50 2003
- Yamaha TZR 50 2008
- Yamaha TZR 50 2004
- Yamaha TZR 50 2005
- Yamaha TZR 50 2006
- Yamaha TZR 50 2007
- Yamaha TZR 50 2009
- Yamaha TZR 50 2010
- Yamaha TZR 50 2011
- Yamaha TZR 50 RR 2005
- Yamaha TZR 50 RR 2008
- Yamaha TZR 50 1993
- Yamaha TZR 50 1994
- Yamaha TZR 50 1995
- Yamaha TZR 50 1997
- Yamaha TZR 50 1998
- Yamaha TZR 50 2002
- Yamaha TZR 50 2013
- Yamaha TZR 50 2014
- Yamaha TZR 50 2015
- Yamaha TZR 50 2016
- Yamaha TZR 50 WGP Anniversary 2013
- Yamaha TZR 50 1999
- Yamaha TZR 50 2000
- Yamaha TZR 50 1990
- Yamaha TZR 50 1991
- Yamaha TZR 50 R 1997
- Yamaha TZR 50 R 1996
Yamaha TZR 50
Model TZR 50 to sportowy motorower z oferty Yamahy, będący nieodłącznym elementem katalogów japońskiego producenta od ponad 28 lat. Niewiele jednośladów może pochwalić się tak długim stażem na ogólnoświatowym rynku, więc łatwo wywnioskować, że niepozorna "TZR-ka" ma w sobie to "coś". Młodzi motocykliści, którzy po odebraniu karty motorowerowej lub prawa jazdy kategorii AM rządni mocnych wrażeń wyruszają na poszukiwania swojego wymarzonego "ścigacza", prawie zawsze trafiają właśnie na tę maszynę.
Mocna jednostka napędowa ma potencjał, który łatwo uwolnić po pewnych modyfikacjach w układzie zasilania i układzie wydechowym. Dzięki temu fakt, że producent w specyfikacji technicznej podaje moc maksymalną jedynie 1,8 KM ani trochę nie zraża przyszłych użytkowników. Bez poważnego tuningu mechanicznego jednostki napędowe z najniższej klasy pojemnościowej osiągają moc 7,8 KM i moment obrotowy ponad 7 Nm. Takie wartości połączone z lekką konstrukcją, dobrą aerodynamiką i precyzyjną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach to wystarczający powód, aby związać się na dłużej z najmniejszym motocyklem sportowym z oferty azjatyckiego giganta.
Jednocylindrowy, dwusuwowy silnik zasilany jest klasycznym gaźnikiem renomowanej marki Keihin, co nawet przy wysokich osiągach pozwala zachować spalanie na zadowalającym poziomie. Dzięki chłodzeniu cieczą nadwyrężona jednostka napędowa podczas powolnej jazdy w mieście lub szaleńczej gonitwy po torze nie powinna ulec przegrzaniu, co z pewnością będzie ogromnym plusem podczas zdobywania doświadczenia za sterami pierwszego motocykla.
Podwozie w pełni zaspokoi wymagania początkujących motocyklistów. Amortyzacją przedniego koła zajmuje się klasyczny widelec teleskopowy, tylnego zaś, pojedynczy element resorująco-tłumiący osadzony na aluminiowym wahaczu wleczonym. Nieocenionym plusem małolitrażowej Yamahy są fabrycznie montowane opony szosowe Pirelli Sport Demon, które dzięki dużej szerokości (największej w tej klasie pojemnościowej) zapewniają dobrą stabilność i sterowność podczas szybszej jazdy. Kolejnym atutem TZR 50 jest tarczowy układ hamulcowy wyposażony w dwutłoczkowe zaciski hydrauliczne, będące gwarantem całkowitej skuteczności i przepisowej drogi hamowania w każdych warunkach. Wraz z wejściem w życie normy Euro 4 wszystkie modele TZR otrzymały przeciwblokujący system ABS w standardzie.
Yamaha TZR 50 od zawsze wzbudzała sportowe emocje wśród najmłodszych motocyklistów. Gdy w 1990 roku model ujrzał światło dzienne był szosową wersją wyczynowej Yamahy TZ 50 Road Racer, która w klasie "młodzików" odnosiła liczne sukcesy w poważnych zawodach. Od samego początku produkcji także stylistyka przywodzi na myśl torowe maszyny. Generacje z pierwszych lat nawiązywały do diabelnie szybkiego TZR 250, podczas gdy wygląd nowszych egzemplarzy czerpie garściami z królewskiej serii R.
Trzeba przyznać, że niezależnie od roku produkcji czy wersji ten niepozorny jednoślad jeździ i wygląda fenomenalnie, o czym przekonały się dziesiątki tysięcy nastolatków na całym świecie.