Yamaha V-Max 1700

Dane techniczne i historia


Zobacz części
do Yamaha V-Max 1700
Zdjęcie Yamaha Yamaha V-max 1700 / Źródło: Yamaha

W 2009 roku po krótkiej nieobecności w świecie motocykli powraca legenda. Udoskonalona konstrukcja, nowe rozwiązania technologiczne, mniejsza masa oraz więcej mocy i momentu obrotowego. Tak w skrócie można opisać drugą generację V-maxa.

Topowy muscle bike ze stajni Yamahy otrzymał nowoczesną jednostkę napędową w układzie V4 o 65 stopniowym kącie rozchylenia cylindrów. Silnik o pojemności 1700 cm ³ zespolony z sekwencyjną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach gwarantuje niesamowite przeżycia. Moc 200 KM i 167 Nm momentu obrotowego w dniu premiery czyniły V-maxa najmocniejszym seryjnie produkowanym motocyklem. Bestia otrzymała również miano najszybszego fabrycznego jednośladu, bo mimo ogromnej masy 310 kilogramów "pierwszą setkę" osiąga w 2,7 sekundy. V-max zawdzięcza osiągi technologiom spotykanych w motocyklach klasy Super Sport. Sprzęgło antyhoppingowe (niedopuszczające do uślizgu tylnego koła podczas redukcji biegów), elektroniczne sterowanie długością kanału dolotowego i ruchem przepustnic oraz kute tłoki to tylko część z nich. Niestety elektronika sprawuję też pieczę nad prędkością maksymalną (ograniczając ją do 220 km/h) oraz dawkowaniem mocy na czwartym i piątym biegu. Jednakże elektronika budzi się do życia dopiero po 400 metrach od startu. Dzieje się tak aby motocykl mógł wykorzystać całą  dostępną moc w wyścigach na ¼ mili. Dzięki takiemu rozwiązaniu Yamaha zawłaszczyła sobie serca tysięcy amerykanów.

V-max oprócz osiągów oferuję również ponadczasową stylistykę. Muskularne kształty, ociekający czernią silnik i tylna opona o szerokości 200 mm. Całość dopełnia piękny układ wydechowy wykonany z nieziemsko lekkiego tytanu. Motocykl z seryjnym wyposażeniem wygląda rewelacyjnie, jednak stanowi też wspaniałą bazę do tuningu i customowych przeróbek, a gdy zaopatrzymy go w kufry przeobrazi się w niezłomnego turystyka, któremu nawet na najcięższej alpejskiej przełęczy nie zabraknie sił.

V-max ma niewielu konkurentów na rynku. Największymi z nich są włoskie Ducati Diavel oraz nietuzinkowy CR&S DUU, a także brytyjski Triumph Rocket III Roadster.

Warianty modelowe

Wybierz wariant V-Max 1700 który posiadasz, aby obejrzeć dostępne części:

Występujące roczniki

Poniżej znajduje się lista motocykli marki Yamaha modelu V-Max o pojemności 1700 do których posiadamy części w swojej ofercie. Aby obejrzeć listę dostępnych częsci dla konkretnego motocykla kliknij na jego nazwę.

ładuje
Proszę czekać...
tel: 17 247 22 20
Kościuszki 78, Łańcut


Napisz wiadomość Sklep stacjonarnyDane kontaktowe