check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Yamaha XJR 1300

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Sortuj

Znaleziono: 1414
Świeca zapłonowa NGK DPR8EA-9 - DPR8EA-9 -10%

16,56 zł

18,40 zł

Najniższa cena: 18,40 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR8EA-9 - DPR8EA-9

stars    (18)
Żarówka 12V 4W BA9S postojówka - 83184
Podkładka miedziana 14x22x1.5 mm JMT - 4001796055720
Kołek montażowy do owiewek (1 szt.) - RVT-PT03 -5%

3,82 zł

4,02 zł

Najniższa cena: 4,02 zł

Kołek montażowy do owiewek (1 szt.) - RVT-PT03

stars    (7)
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Ramka do tablicy rejestracyjnej Gmoto.pl
Świeca zapłonowa NGK CR8E - CR8E -10%

32,31 zł

35,90 zł

Najniższa cena: 35,90 zł

Świeca zapłonowa NGK CR8E - CR8E

stars    (8)
Żarówka 12V 5W T10 Tako - 230741
Magnetyczna śruba spustu oleju M14x1,5
Świeca zapłonowa NGK CR8EIX irydowa - CR8EIX -10%

59,85 zł

66,50 zł

Najniższa cena: 66,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR8EIX irydowa - CR8EIX

stars    (7)
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Żarówka Osram 12V 21W BA15s

7,00 zł

Żarówka Osram 12V 21W BA15s

stars    (3)
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420105 -10%

9,90 zł

11,00 zł

Najniższa cena: 11,00 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420105

stars    (2)
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 38x45x5,3 - S410510012003 -10%

14,49 zł

16,10 zł

Najniższa cena: 16,10 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 38x45x5,3 - S410510012003

stars    (5)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Automat stopu przód JMP

48,27 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
Żarówka Osram 12V 4W BA9s

6,44 zł

Żarówka Osram 12V 4W BA9s

stars    (4)
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1

stars    (5)
Żarówka Osram 12V 21/5W BAY15d
Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph  - HF401 -15%

18,79 zł

22,10 zł

Najniższa cena: 22,10 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph - HF401

stars    (3)
Linka prędkościomierza

32,16 zł

Linka prędkościomierza

stars    (7)
Świeca zapłonowa NGK DPR8EIX-9 irydowa - DPR8EIX9 -10%

66,42 zł

73,80 zł

Najniższa cena: 73,80 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR8EIX-9 irydowa - DPR8EIX9

stars    (6)
Lampa przód H4 - 99224

236,25 zł

Lampa przód H4 - 99224

stars    (6)
Żarówka H4 12V 60/55W
Akumulator żelowy 12V 11.2 Ah WM Motor WTZ14S YTZ14S
Żarówka Osram 12V 5W W2,1x9,5d
Klocki hamulcowe EBC FA 252 (2 szt.) - FA252 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Pasuje na przód

Klocki hamulcowe EBC FA 252 (2 szt.) - FA252

stars    (1)
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101 -5%

13,72 zł

14,44 zł

Najniższa cena: 14,44 zł

Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101

stars    (1)
Płytka zaworowa JMP 25 [2,75 mm]
Świeca Awina DPR8EA-9

6,99 zł

Świeca Awina DPR8EA-9

stars    (3)
Akumulator żelowy 12V 12Ah WM YT14B-BS
Zaworek iglicowy Mikuni typ 4 - M4 -5%

34,10 zł

35,89 zł

Najniższa cena: 35,89 zł

Zaworek iglicowy Mikuni typ 4 - M4

stars    (1)
Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410485015029 -10%

17,28 zł

19,20 zł

Najniższa cena: 19,20 zł

Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410485015029

stars    (1)
Klocki hamulcowe EBC FA 252 HH (2 szt.) - FA252HH -10%

143,10 zł

159,00 zł

Najniższa cena: 159,00 zł

Pasuje na przód

Klocki hamulcowe EBC FA 252 HH (2 szt.) - FA252HH

stars    (1)
Nakrętka zębatki M10X1.25 mm
Linka licznika Yamaha

49,00 zł

Linka licznika Yamaha

stars    (7)
Komplet naprawczy siłownika sprzęgła Tourmax - CCK-201 -5%

64,60 zł

68,00 zł

Najniższa cena: 68,00 zł

Komplet naprawczy siłownika sprzęgła Tourmax - CCK-201

stars    (3)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x55x9,5/10,5 - FSD-043R -5%

71,16 zł

74,90 zł

Najniższa cena: 74,90 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x55x9,5/10,5 - FSD-043R

stars    (1)

Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha XJR 1300

  • Yamaha XJR 1300 2011
  • Yamaha XJR 1300 2012
  • Yamaha XJR 1300 1999
  • Yamaha XJR 1300 SP 1999
  • Yamaha XJR 1300 2000
  • Yamaha XJR 1300 SP 2000
  • Yamaha XJR 1300 2001
  • Yamaha XJR 1300 SP 2001
  • Yamaha XJR 1300 2002
  • Yamaha XJR 1300 2003
  • Yamaha XJR 1300 2004
  • Yamaha XJR 1300 2005
  • Yamaha XJR 1300 2006
  • Yamaha XJR 1300 2007
  • Yamaha XJR 1300 2008
  • Yamaha XJR 1300 2009
  • Yamaha XJR 1300 2010
  • Yamaha XJR 1300 2013
  • Yamaha XJR 1300 C 2015
  • Yamaha XJR 1300 C 2016
  • Yamaha XJR 1300 C Anniversary 2016
  • Yamaha XJR 1300 2014
  • Yamaha XJR 1300 Racer 2015
  • Yamaha XJR 1300 Racer 2016
  • Yamaha XJR 1300 1998

Yamaha XJR 1300

Części motocyklowe

Yamaha XJR 1300 to motocykl posiadający tyle zalet, że od czasów premiery w 1999 roku nie wprowadzono w nim żadnych większych zmian, a mimo tego jego popularność wśród doświadczonych motocyklistów nie spadła aż do momentu wycofania ze sprzedaży w 2016 roku. Doskonałe prowadzenie, niesamowicie elastyczny silnik o nienagannej kulturze pracy, wysoki komfort jazdy oraz niskie koszty eksploatacyjne połączone z małą awaryjnością zagwarantowały spektakularny sukces rynkowy, jeden z największych w dziejach japońskiego koncernu.

Masywny jednoślad z rodziny "golasów" zadziwiał zwrotnością i lekkością prowadzenia, na szybkich zakrętach i górskich serpentynach odznaczał się stuprocentową stabilnością, a podczas rozwijania prędkości maksymalnej (wynoszącej 230 km/h) gwarantował jeźdźcom pewność zachowań i genialną stateczność. Prosta konstrukcja i świetne osiągi czterocylindrowego "rzędowca" oferowane były w bardzo konkurencyjnej cenie, dlatego obecnie modele z pierwszych lat produkcji sprzedawane są za kwotę zbliżoną do sumy jaką przyjdzie zapłacić za nowy, małolitrażowy jednoślad z Państwa Środka.

Ośmiozaworowa jednostka napędowa chłodzona powietrzem z podwójnym wałkiem rozrządu zasilana jest przez klasyczne gaźniki od renomowanego producenta Mikuni. Z pojemności 1250 cm ³ wykrzesano moc 98 KM i moment obrotowy 104 Nm, co w połączeniu z precyzyjną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach dawało bardzo duże możliwości zarówno podczas szybkich przelotów, jak i codziennej jeździe po zatłoczonym mieście.

Mocne serce osadzono w wytrzymałej i bardzo sztywnej ramie z rur stalowych o solidnej średnicy. Całkowite wykorzystanie potencjału było zasługą dopracowanego, aczkolwiek prostego podwozia. Klasyczny widelec teleskopowy i dwie kolumny resorująco-tłumiące firmy Ohlins osadzone na aluminiowym wahaczu było zestrojone w taki sposób, aby dawać zarówno komfortowe tłumienie niewielkich nierówności na drodze przy całkowitym obciążeniu oraz pozwalać na bardzo dynamiczną jazdę podczas samotnych eskapad. Układ hamulcowy przejęty z wyczynowego modelu YZF-R1 z trzema dyskami o średnicy 300 i 270 mm oraz cztero- i dwutłoczkowymi zaciskami dawał całkowitą skuteczność, którą w końcowych latach produkcji podnosił przeciwpoślizgowy system ABS. Dopełnieniem były 17 calowe felgi obute w dość szerokie opony z wysokiej półki markowego producenta, oferujące dobrą trakcję i świetną przyczepność w zmiennych warunkach pogodowych.

Ograniczone koszty produkcji narzucały konstruktorom pewne ograniczenia w dobieraniu materiałów, dlatego gotowy do jazdy XJR ważył nieco ponad 250 kilogramów i był bardzo łakomy na paliwo. Na dużym, 21 litrowym zbiorniku zasięg wynosił zaledwie 300 kilometrów, dlatego mimo dużych aspiracji turystycznych rzadko był wybierany na kompana dalekodystansowych podróży w mniej zbadane zakątki świata. Jest to jednak jego jedyna wada, która raczej nie wpłynie za bardzo na wielbicieli szybkiej jazdy. Na analogowym prędkościomierzu pierwszą "setkę" jeździec zobaczy po upływie zaledwie 3 sekund, a na kolejną będzie musiał zaczekać trzy razy dłużej. Takie osiągi w zestawieniu z motocyklem z przełomu tysiącleci od zawsze wywoływały wyraz uznania, dlatego częste wizyty na stacjach benzynowych nie powinny stanowić dobrego kontrargumentu do zakupu własnego egzemplarza. Tym bardziej że Yamaha cechuje się dużą trwałością i wytrzymałością podzespołów, a przeglądy techniczne przewidziane są jedynie co 15 000 kilometrów.

Takie zestawienie połączone z ponadczasową stylistyką klasycznej linii nadwozia niestety w pewnym momencie zniknęło z salonów Yamahy w większości krajów Europy. Wyśrubowane normy emisji spalin i hałasu Euro postawiły przed konstruktorami z Hamamatsu barierę, której nie opłacało się przeskakiwać. Konieczność zastosowania zaawansowanych układów wydechowych i nowoczesnego, elektronicznego wtrysku paliwa oraz szeregu zmian w jednostce napędowej generowałoby znaczny wzrost kosztów produkcyjnych, a w efekcie wysoką cenę finalnego produktu, za którą potencjalni nabywcy nie otrzymywaliby w zasadzie nic atrakcyjnego. Cały sukces XJR 1300 był zawarty właśnie w relacji ceny do jakości i osiągów, a tych nie dałoby się już podnieść bez kolejnych kosztów. Mimo zainstalowania wielofunkcyjnego katalizatora w końcowym tłumiku, systemu dopalania spalin i podstawowej wersji wtrysku paliwa nie uzyskano dobrych wyników podczas badań, dlatego XJR bezpowrotnie zniknął z oferty Yamahy.