Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 399
-10%
11,94 zł
13,27 zł
Najniższa cena: 13,27 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 30x39x4 - S410485012009
-20%
65,54 zł
81,92 zł
Najniższa cena: 81,92 zł
Łańcuch napędowy DID 428 AD 128 otwarty z zapinką - DID428AD-128
(49)
-5%
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-7/1
(3)
-20%
154,20 zł
192,75 zł
Najniższa cena: 192,75 zł
Łańcuch napędowy DID 428 HD 128 G&G otwarty z zapinką złoty - DID428HDG&G-128
(19)
-10%
81,73 zł
90,81 zł
Najniższa cena: 90,81 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 101 (2 szt.) - FA101
(2)
26,75 zł
Łożysko SKF 6205
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha XT 350
- Yamaha XT 350 H 1985
- Yamaha XT 350 1986
- Yamaha XT 350 1987
- Yamaha XT 350 1988
- Yamaha XT 350 N 1991
- Yamaha XT 350 N 1992
- Yamaha XT 350 1989
- Yamaha XT 350 1990
- Yamaha XT 350 N 1993
- Yamaha XT 350 N 1994
- Yamaha XT 350 N 1995
- Yamaha XT 350 1996
- Yamaha XT 350 1997
- Yamaha XT 350 1998
- Yamaha XT 350 2000
- Yamaha XT 350 1999
Yamaha XT 350
Yamaha XT 350 to kultowy motocykl klasy enduro produkowany przez japoński koncern Yamaha Motor Company w latach 1985-2000. Niska masa i dopracowane podwozie świetnie sprawdzą się podczas terenowych przepraw, mocny silnik nie pozwoli nudzić się na asfaltowych szlakach, a prosta i wytrzymała konstrukcja zagwarantuje niskie koszty eksploatacji za sprawą samodzielnych napraw i trwałości podzespołów.
Yamaha XT 350 została wyposażona w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 346 ccm. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy otrzymał rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane przez dwa wałki rozrządu), gaźnikowy układ zasilania (model Y24PV), zapłon CDI i mechaniczny rozrusznik nożny (kickstarter). Małolitrażowa jednostka Yamahy generuje moc maksymalną 31,5 KM i maksymalny moment obrotowy 29,5 Nm, które trafiają na tylne koło za pośrednictwem manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, klasycznego łańcucha napędowego i mokrego sprzęgła wielotarczowego. Niska masa motocykla (na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa, model XT 350 waży tylko 120 kilogramów) i oferowane osiągi to połączenie, które zapewnia bardzo dynamiczne przyspieszenia, odpowiedni zapas mocy - zarówno w terenie, jak i na asfalcie - oraz prędkość maksymalną ponad 150 km/h. Lekka konstrukcja pozytywnie wpływa także na zużycie paliwa. Średnie spalanie na poziomie 4 l/100 kilometrów sprawia, że na zbiorniku paliwa o pojemności 12 litrów użytkownicy pokonają 300 kilometrów na jednym tankowaniu.
Yamaha XT 350 otrzymała optymalnie zestrojone zawieszenie o dużym skoku i skuteczny układ hamulcowy, który świetnie radzi sobie z niewielką masą motocykla i możliwościami silnika. Koła amortyzuje klasyczny widelec teleskopowy i centralna kolumna z amortyzatorem olejowym typu Monocross. Wyhamowanie pojazdu powierzono wentylowanej tarczy hamulcowej z dwutłoczkowym zaciskiem hamulcowym (z przodu) oraz mechanicznemu hamulcowi bębnowemu (z tyłu). Yamaha XT 350 porusza się na felgach szprychowych o rozmiarach 21. i 18. cali (przód/tył), które obuto w opony terenowe.